Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148914

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.


    Ilesanmi, Bukola Mary.
    Assessment of neuromotor and psychomotor development in children (in Nigeria and Ukraine) / Bukola Mary Ilesanmi, Zainab Adedyinsola Otubu // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №1. - P7


MeSH-~главная:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
НИГЕРИЯ -- NIGERIA
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Otubu, Zainab Adedyinsola

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Riga, O.
    Development of healthy children of early and preschool age in Kharkiv: I stage / O. Riga, M. Gonchar, I. Pilgui // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 2. - P46-51. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: Вступ. Фізична активність і гра дуже важливі для нормального розвитку здібностей дитини, оскільки вони закладають основу для майбутніх здібностей дитини читати, писати, рахувати і здібностей творчого мислення. Гра, безсумнівно, впливає на всі аспекти розвитку дитини. Мета. Оцінити розвиток дітей 3, 4 і 5 років, що проживають в Харкові і їхніх однолітків, які займаються футболом в футбольному клубі для дошкільнят «Footbik», на основі методу коучингу TOTAL SOCCER (Нідерланди). Методи. Проспективне медичне і соціальне дослідження 323 дітей у віці від 2 до 4,5 років, що проживають у Харкові (115 з дитячих садів і 208 з секції зі спеціальною футбольної методикою). Проект дослідження включав розробку форм заявок, опитувальник для батьків дітей, створення бази даних і статистичну обробку отриманого матеріалу на основі STATISTICA 7. Результати. Моторні навички у дітей обох груп не відрізнялися. Цілком зрозуміло, що батьки готові до «швидкого фізичного» розвитку своєї дитини і відправляють його у футбольний клуб для дошкільнят. Але просування в моторних навичках у порівнянні з однолітками вимагає часу. Ми проаналізували період відвідувань футбольного клубу для дошкільнят дітьми групи порівняння і відповідно до цього провели аналіз розвитку дітей. Більшість дітей - 143 (69%) - відвідують спортивний клуб менш ніж півроку (р 0,001). З 6 до 12 місяців в спортивному клубі взяли участь 54 (26%) дітей, понад рік - 11 (5%) дітей. Ось чому для більш детального аналізу і збору доказів необхідно провести II етап досліджень, а саме вплив періоду відвідування футбольного клубу для дошкільнят на розвиток дитини. Наш етап дослідження визначив, що частота пізнавального (інтелектуального) розвитку була краще у дітей, які вирушають у футбольний клуб для дошкільнят за допомогою спеціального методу коучингу. Слід зазначити, що розвиток соціального і емоційного розвитку спостерігалося тільки у дітей, які відвідують дитячі садки. Висновки. Було встановлено, що фізичний розвиток у дітей раннього та дошкільного віку не відрізняється у дітей, які відвідують дитячі садки або футбольний клуб для дошкільнят. Статистично важлива частота просування в пізнавальному (інтелектуальному) розвитку дитини була відзначена серед дітей, які відвідують футбольний клуб для дошкільнят. У дітей, які відвідують дитячі садки, відзначалося поліпшення соціального і емоційного розвитку.
Дод.точки доступу:
Gonchar, M.
Pilgui, I.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Riga, O.
    Development of toddlers and preschool children in Kharkiv results of the second stage of research / O. Riga, M. Gonchar, I. Pilgui // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2018. - Т. 8, № 3. - P12-15. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: У статті відображені аспекти дослідження сфер розвитку дітей раннього та дошкільного віку м. Харкова. Проводилося визначення моторного та адаптивного розвитку дітей раннього та дошкільного віку, які відвідували спортивну секцію за спеціальною методикою шляхом опитування 66 батьків та 60 батьків дітей, які відвідували лише дитячі садочки. Середній час відвідувань спортивної секції в когорті був 110 годин, тому набуті навички визначали залежно від тривалості відвідувань за останні 1-1,5 роки - як менше 110 годин та понад 110 годин. Анкету було розроблено на основі рекомендацій Американської академії педіатрії «Council on Children with Disabilities». Встановлено, що діти, які відвідували спортивну секцію понад 110 годин, мали випередження з декількох позицій моторного розвитку та з усіх позицій адаптивного розвитку, тобто навичок самообслуговування. З урахуванням попереднього І етапу дослідження автори припускають, що активне залучення дитини до спортивної секції за спеціальною методикою призводить не лише до покращень моторних навичок, а й сприяє розумовому розвитку та розвитку навичок самообслуговування.
Дод.точки доступу:
Gonchar, M.
Pilgui, I.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    The point system evaluation for assessing the degree of disability in children of the first three years of live / G. V. Volynets, A. V. Nikitin, I. V. Ilintsev // Вопр. практ. педиатрии = Clinical Practice in Pediatrics : журнал Федерации педиатров стран СНГ и Международной организации Consensus in Pediatrics. - 2019. - Т. 14, № 6. - С. 1-20 : tabl. - Bibliogr. . - ISSN 1817-7646


MeSH-~главная:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
МЕЖДУНАРОДНАЯ КЛАССИФИКАЦИЯ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ, ОГРАНИЧЕНИЙ ЖИЗНЕДЕЯТЕЛЬНОСТИ И ЗДОРОВЬЯ -- INTERNATIONAL CLASSIFICATION OF FUNCTIONING, DISABILITY AND HEALTH
Анотація: Цель. Разработать механизм определения степени ограничений жизнедеятельности в категории «Обучение и применение знаний» у детей первых трех лет жизни. Пациенты и методы. Каждое действие ребенка оценивается по четырех балльной шкале (от 0 до 3) с учетом возраста и этапов формирования различных функций. Самостоятельное выполнение любого действия в соответствии с возрастной нормой оценивается в 3 балла. Задержка в выполнении любого действия на один возрастной период оценивается в 2 балла, на два во0растнывые периода - в 1 балл, на три возрастные периода - в 0 баллов. Тестирование проводится за три возрастные периода, предшествующих возрасту ребенка на момент его обследования. После этого производится подсчет общих баллов. Количество баллов, полученных в ходе тестирования, рассчитывается в процентах от возрастной нормы баллов. Уменьшение количества баллов на 0-4% соответствует отсутствию ограничений жизнедеятельности в данной категории, уменьшение на 5-24% - незначительным ограничениям, уменьшение на 25-49% - умеренно выраженным ограничениям, на 50-95% - тяжелым ограничениям, на 96-100% - абсолютным ограничениям. Результаты. Разработана балльная система определения ограничений жизнедеятельности в категории «Обучение и применение знаний» детей первых трех лет жизни. Заключение. Разработанный метод позволит объективно оценить степень ограничений жизнедеятельности у детей в категории «Обучение и применение знаний» и поможет разработать индивидуальную программу реабилитации.
Дод.точки доступу:
Volynets, G. V.
Nikitin, A. V.
Ilintsev, I. V.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Vajpayee, A.
    Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children / A. Vajpayee // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P75-80


MeSH-~главная:
ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА -- COMPUTER GRAPHICS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Безвушко, Е. В.
    Взаємозв'язок між фізичним розвитком і зубощелепними аномаліями у дітей, які проживають на забрудненій території [Текст] / Е. В. Безвушко, Н. Л. Чухрай, А. Х. Джасер // Вісник стоматології. - 2013. - N 3. - С. 71-76. - Библиогр.: с. 75-76

Рубрики: ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ

   РОСТ ТЕЛА


   ВЕС ТЕЛА


   ЗУБОВ АНОМАЛИИ


   ЧЕЛЮСТИ АНОМАЛИИ


   ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ЗАГРЯЗНЕНИЕ


   ФТОР


Дод.точки доступу:
Чухрай, Н.Л.
Джасер, А.Х.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Бережной, В. В.
    Влияние витаминно-минерального обеспечения на рост и развитие детей. Современные способы коррекции витаминодефицитов / В. В. Бережной // Здоровье ребенка. - 2017. - Т. 12, № 8. - С. 75-79


Рубрики: Пиковит

MeSH-~главная:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (действие лекарственных препаратов)
РОСТ И РАЗВИТИЕ ОРГАНИЗМА -- GROWTH AND DEVELOPMENT (действие лекарственных препаратов)
АВИТАМИНОЗЫ -- AVITAMINOSIS (лекарственная терапия, осложнения)
МИНЕРАЛЫ -- MINERALS (терапевтическое применение)
ВИТАМИНЫ -- VITAMINS (терапевтическое применение)
ДЕТИ -- CHILD
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Бережной, В. В.
    Влияние витаминно-минерального обеспечения на рост и развитие детей. Современные способы коррекции витаминодефицитов / В. В. Бережной // Современная педиатрия. - 2017. - N 8. - С. 27-32. - Библиогр.: с. 32


Рубрики: Пиковит

MeSH-~главная:
ВИТАМИНЫ -- VITAMINS (прием и дозировка, терапевтическое применение, физиология)
МИНЕРАЛЫ -- MINERALS (прием и дозировка, терапевтическое применение)
ПИЩЕВЫЕ ПРОДУКТЫ -- FOOD
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
АВИТАМИНОЗЫ -- AVITAMINOSIS (лекарственная терапия, осложнения, этиология)
ДЕТИ -- CHILD
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    Бережной, В. В.
    Влияние витаминно-минерального обеспечения на рост и развитие детей. Современные способы коррекции витаминодефицитов / В. В. Бережной // Современная педиатрия. - 2018. - N 3. - С. 133-138. - Библиогр.: с. 138


Рубрики: Пиковит

MeSH-~главная:
АВИТАМИНОЗЫ -- AVITAMINOSIS (лекарственная терапия, осложнения)
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
ВИТАМИНЫ -- VITAMINS (терапевтическое применение)
МИКРОЭЛЕМЕНТЫ -- TRACE ELEMENTS (терапевтическое применение)
ДЕТИ -- CHILD
Примірників всього: 1
ВРБ (1)
Вільні: ВРБ (1)

Найти похожие

10.


   
    Визначення предикторів ризику затримки статокінетичного розвитку і поліморфізму генів GSTR1, GSTT1, GSTM1, ACE, AGT2R1 та ENOS у передчасно народжених дітей з дуже і надзвичайно малою масою тіла при народженні / В. І. Похилько [та ін.] // Сучасна педіатрія. Україна. - 2020. - N 7. - С. 28-33. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-~главная:
МЛАДЕНЕЦ КРАЙНЕ НЕДОНОШЕННЫЙ -- INFANT, EXTREMELY PREMATURE
МЛАДЕНЕЦ С КРАЙНЕ НИЗКИМ ВЕСОМ ПРИ РОЖДЕНИИ -- INFANT, EXTREMELY LOW BIRTH WEIGHT
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
ПОЛИМОРФИЗМ ГЕНЕТИЧЕСКИЙ -- POLYMORPHISM, GENETIC
Дод.точки доступу:
Похилько, В. І.
Козакевич, О. Б.
Козакевич, В. К.
Зюзіна, Л. С.
Мелащенко, О. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)