Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Матеріали конференцій (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Врач-больной отношения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 98
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Соколова, І. І.
    Перешкоди отримання медичної та стоматологічної допомоги у пацієнтів із втратою слуху / І. І. Соколова, О. А. Стасюк // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 4. - С. 318-322 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ГЛУХОТА -- DEAFNESS
ДЕТИ -- CHILD
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (методы)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ -- DENTAL CARE (методы)
Анотація: У статті представлено актуальні проблеми, що виникають при комунікації пацієнтів із вадами слуху та лікарями, зокрема лікарями-стоматологами. Щороку в світі зростає кількість людей з порушеннями слуху. В Україні не існує точної статистичної інформації відносно людей з депривацією слуху. Пацієнти із депривацією слуху, намагаючись отримати доступ до медичної та стоматологічної допомоги слуху стикаються з багатьма перешкодами, пов’язані з мовним бар’єром. У цьому огляді літератури висвітлені основні причини та перешкоди які виникають у осіб із вадами слуху на шляху отримання медичної та стоматологічної допомоги та медичних працівників при наданні такої допомоги. Ця стаття має на меті зробити медичних працівників більш обізнаними про особливості, потреби глухих пацієнтів, які необхідно враховувати при наданні медичної та стоматологічної допомоги хворим із порушеннями слуху. Якість надання медичної допомоги залежить від взаємодії пацієнта та лікаря. Глухі люди здебільшого використовують мову жестів для спілкування, через що стикаються зі значними перешкодами, намагаючись отримати медичні, зокрема стоматологічні послуги. Здоров'я ротової порожнини дітей та дорослих із вадами слуху є досить чутливим питанням, які мало хто досліджував. Люди із вадами слуху частіше потребують стоматологічної допомоги, проте рідко за нею звертаються через комунікативні бар’єри. Підготовка лікарів, зокрема лікарів-стоматологів до роботи з глухими пацієнтами та сім’ями, які спілкуються мовою жестів, відкриває багато можливостей для покращення комунікації під час прийому та надання якісної медичної допомоги.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Стасюк, О. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Власенко, І. О.
    Вивчення преференцій лікарів для оптимізації аптечного асортименту цукрознижувальних препаратів / І. О. Власенко // Фармац. журн. - 2023. - Том 78, N 3. - С. 18-29


MeSH-~главная:
ГИПОГЛИКЕМИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- HYPOGLYCEMIC AGENTS (фармакология)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (снабжение и распределение, экономика)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Чабан, O. C.
    Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти / O. C. Чабан // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 43-44


MeSH-~главная:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Комунікативні тактики спілкування лікаря з різними пацієнтами / М. Цуркан [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2022. - № 1. - С. 102-105. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Дод.точки доступу:
Цуркан, М.
Ільків, М.
Ільків, А.
Цуркан, І.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

5.


    Колісник, І. А.
    Становлення емпатичного лікаря: сучасні погляди і виклики / І. А. Колісник, А. І. Панькевич, А. М. Гоголь // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2022. - № 4. - С. 68-72 . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
ЭМПАТИЯ -- EMPATHY (этика)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
Анотація: Медичне реформування, в основу якого закладено людиноцентричний підхід, вимагає від ЗВО підготовки професіоналів, здатних швидко навчатися, адаптуватися до нових умов, бути кваліфікованими й конкурентоспроможними спеціалістами. Особливого значення набуває розвиток якостей, які забезпечують особливості спілкування з пацієнтами, – таких як людяність і емпатичність. У статті описано поняття емпатії, її види й компоненти, розглянуто методи формування емпатійності та проаналізовано деякі з них. Акцентовано увагу на важливості розвитку емпатії в професійній діяльності лікарів усіх спеціальностей.
Дод.точки доступу:
Панькевич, А.І.
Гоголь, А.М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Заїка, Володимир.
    Конфлікти з пацієнтами у медичному закладі: хто винен і що робити? / В. Заїка // ДентАрт. - 2022. - N 2. - С. 62-67


MeSH-~главная:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Клименко (Венгер), Олена.
    Нові виклики у спілкуванні лікар-стоматолог - пацієнт: підходи та практичні поради / О. Клименко (Венгер) // ДентАрт. - 2022. - N 1. - С. 61-64


MeSH-~главная:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ЭТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ETHICS, DENTAL
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Ждан, В. М.
    Навички клінічного спілкування у професійній діяльності лікаря / В. М. Ждан, Л. М. Шилкіна, О. М. Бєляєва // Проблеми екології та медицини : науково-практичний журнал. - 2021. - Т. 25, № 3/4. - С. 18-24


MeSH-~главная:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
ЭТИКА КЛИНИЧЕСКАЯ -- ETHICS, CLINICAL (обучение)
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL (обучение)
Анотація: У статті розглянуто деякі аспекти клінічного спілкування лікаря з пацієнтом. Дослідження має міждисциплінарний характер й охоплює коло питань, пов’язаних із медичною психологією та медичною педагогікою, медичною етикою та деонтологією, соціологією, соціолінгвістикою. Автори наголошують, що в умовах пацієнт-центрованого підходу навички клінічного спілкування з лікарем належать до базових клінічних навичок, що мінімізують чинники, які можуть негативно впливати на успішність професійної діяльності лікаря, сприяють задоволеності пацієнтів наданою медичною допомогою та покращенню їхнього психоемоційного стану, коплаєнтності хворого, підвищують ефективність діагностики, лікування, профілактики хвороб, паліативної допомоги. Зазначається, що навички клінічного спілкування є комплексними й виявляються умінням обирати доцільні тактики спілкування з пацієнтами та їхніми родичами, створити довірливу атмосферу й комфортне психологічне середовище для хворого; володінням невербальними й паравербальними компонентами спілкування; умінням проводити виховну роботу з пацієнтом щодо дотримання здорового способу життя і відмови від шкідливих звичок; уміння підтримувати й заохочувати автономію пацієнта, доводити інформацію щодо можливих ускладнень; схиляти пацієнта до комплаєнсу; умінням уникати конфліктів або адекватно діяти в умовах конфліктної ситуації з пацієнтами. У висновках зазначається, що навички клінічного спілкування необхідно формувати починаючи з перших кроків перебування в медичному університеті, закріплювати їх протягом усього періоду навчання на додипломному й післядипломному етапах, а також відшліфовувати в подальшому в умовах неформальної та інформальної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Шилкіна, Л. М.
Бєляєва, О. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    Литовченко, Віталій.
    Доступність стоматологічних послуг для людей з порушеннями слуху: комунікація лікаря та пацієнта / В. Литовченко, С. Литовченко // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2021. - N 3. - С. 52-63


MeSH-~главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ -- DENTAL CARE (использование, методы)
СЛУХА РАССТРОЙСТВА -- HEARING DISORDERS
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Дод.точки доступу:
Литовченко, Світлана

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Комунікація в онкології: про що з вами не говорять батьки педіатричних пацієнтів? / Н. С. Артьомова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2021. - Т. 21, № 3. - С. 4-10 : діаграма. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
НОВООБРАЗОВАНИЯ -- NEOPLASMS
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
Анотація: Коммуникация во время лечения имеет жизненно важное значение, поскольку непосредственно связана с результатами лечения. Получение и владение достоверной информацией для пациентов и членов их семей является важнейшей составляющей построения успешных и крепких коммуникаци-онных связей между врачом, пациентом, а в случае педиатрического рака – официальными опекунами и членами семьи. Цель исследования. Определение и анализ коммуникационных барьеров в общении по направлению: врач - родители (опекуны) и медицинский персонал - родители (опекуны) педиатрического онкопациента. Материалы и методы. Проведено ретроспективное когортное исследование среди родителей педиатрических онкопациентов, которые осуществляли уход за ребенком во время получения программной химиотерапии. Сбор информации проводился опосредованно, информация респондентами предоставлялась дистанционно и анонимно, с помощью Google-форм.В анкетировании приняло участие 106 членов семей педиатрических онкопациентов, которые получали лечение в лечебных учреждениях Украины, которые специализируются на лечении педиатрического ра-ка. 66%(n=70) опрашиваемых отмечали то, что им было тяжело найти контакт с докторами, 85%(n=90) -с медицинскими сестрами и младшим медицинским персоналом. 39,2% респондентов отмечали на дефицит времени в общении со своим лечащим врачом. Учитывая, что подавляющее число респондентов (79,3%) отметили именно докторов и медицинский персонал как наиболее удобный источник информации о педиатрическом раке, исследователями предложено создание информацион-ной платформы для родителей педиатрических онкопациентов с целью предоставления доступа к информации относительно основных педиатрического рака. Выводы. Проведенное исследование выявило следующие проблемы: отсутствие адекватных коммуникационных связей между родителями пациентов с врачами и медицинским персоналом; недостаточную готовность родителей к получению информации по причине тяжелой эмоциональной травмы; дефицит времени у докторов и медицинского персонала для налаживания коммуникации. В ходе проведенного исследования найден инструмент для устранения определенных коммуникационных ошибок – создание видеоканала с визуальным и четко структурированным контентом для родителей пациентов с педиатрическим раком.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Артьомова, Н. С.
Гасюк, Н. І.
Калюжка, О. О.
Фастовец, М. М.
Соловйова, Г. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)