Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Автореферати (2)Матеріали конференцій (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Коваль, О. А.
    Психологічні особливості підлітків старшого віку – студентів вищих навчальних закладів / О. А. Коваль // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 2. - С. 170-175 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ПОДРОСТКОВ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, ADOLESCENT (тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
Анотація: Вступ. На сучасному етапі розвитку суспільства надзвичайно актуальною проблемою вважається вивчення психо-соціальних аспектів формування особистості підлітків старшого віку 17-21 року. Переважна їх більшість, до цього часу, закінчують навчання в загальноосвітніх школах, а частина цих осіб продовжує отримати фахову освіту вже у вищих навчальних закладах. Головною психологічною проблемою студентів-початківців є недостатня психологічна зрілість та їх готовність до напруженої самостійної роботи під час навчання у вищих навчальних закладах, а також розвиток у них дезадаптації і порушення стресостійкості. Мета дослідження. Вивчити основні психологічні особливості підлітків старшого віку, що забезпечують ефективне навчання студентів у вищих навчальних закладах. Матеріали та методи. Проведено вивчення і ґрунтовне обговорення основних психологічних характеристик підлітків старшого віку, які навчаються у вищих навчальних закладах. Роботу виконано на основі аналізу даних вітчизняних та іноземних літературних джерел, переважно за останні 5 років. Результати. Досліджені основні психологічні риси студентів-підлітків старшого віку. Виявлено, що деякі з них підвищують академічну продуктивність діяльності студентів у вищих навчальних закладах, забезпечують їх адаптацію в новосформованих студентських групах, їх визнання іншими студентами, а також колективом професорсько-викладацького складу кафедр. В той же час, інші психологічні чинники можуть суттєво гальмувати, порушувати або взагалі унеможливлювати ці процеси для окремих груп студентів-підлітків. Послідовному розгляду цих питань присвячений даний огляд фахової літератури провідних спеціалістів-психологів. Висновки. У підлітків старшого віку спостерігається поглиблення досягнутих результатів на попередніх етапах їх індивідуального розвитку. У студентів-підлітків має місце завершення формування «Я»-образу. Студентам перших курсів притаманні риси психологічної незрілості та часткової нестабільності.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Dynamics of the psychophysical state of future law enforcement officers in the course of their professional training = Динаміка психофізичного стану майбутніх правоохоронців під час професійної підготовки / I. A. Holovanova [и др.] // Світ медицини та біології = World of Medicine and Biology : науковий, медичний, екологічний журнал. - 2023. - № 4. - С. 35-39 . - ISSN 2079-8334


MeSH-~главная:
ПОЛИЦЕЙСКИЕ -- POLICE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ФИЗИЧЕСКАЯ ВЫНОСЛИВОСТЬ -- PHYSICAL ENDURANCE
Анотація: Метою було дослідити динаміку показників фізичного та психічного станів курсантів – майбутніх правоохоронців під час навчання у закладі вищої освіти зі специфічними умовами навчання. У дослідженні взяли участь 96 курсантівчоловіків віком 17–20 років, які вступили на навчання до Національної академії внутрішніх справ у 2018 році. Тривалість дослідження – 4 роки. Фізичний стан курсантів оцінювався за показниками маси тіла, довжини тіла, віку, ЧСС, тиску та визначався за формулою індексу фізичного стану, запропонованою Є. А. Пироговою. Психічний стан курсантів оцінювався за показниками ситуативної тривожності (методика Ч. Д. Спілбергера, Ю. Л. Ханіна) та самопочуття, активності і настрою (методика «САН»). Виявлено достовірне покращення індексу фізичного стану у курсантів під час навчання на першому та другому курсах (р0,05–0,001) та недостовірне погіршення на третьому (р˃0,05). При цьому рівень тривожності курсантів достовірно (р0,001) знижується впродовж навчання, а емоційний стан – покращується. Це свідчить про ефективність професійної підготовки майбутніх правоохоронців в цілому та фізичної підготовки зокрема. Однак погіршення індексу фізичного стану у курсантів на третьому курсі доводить необхідність удосконалення освітнього процесу з дисципліни «Спеціальна фізична підготовка» шляхом збільшення частки загальної фізичної підготовки.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Holovanova, I. A.
Gorbenko, D. A.
Ostapovich, V. P.
Okhrimenko, I. М.
Kryvolapchuk V. O., Lyakhova N. A.
Okhrimenko, S. S.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Differences in psychological adaptation, predictors and features of psychological and social maladjustment formation in foreign students of medical institutions of higher education in Ukraine = Відмінності психологічної адаптації, предиктори та особливості формування психосоціальної дезадаптації у іноземних студентів медичних закладів вищої освіти України / V. V. Borysenko [и др.] // Світ медицини та біології = World of Medicine and Biology : науковий, медичний, екологічний журнал. - 2023. - № 4. - С. 24-29 . - ISSN 2079-8334


MeSH-~главная:
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Психологічна адаптація іноземних студентів до медичної української вищої медичної школи залежить від: індивідуальних і групових факторів, мотиваційно-фонових характеристик, когнітивних, інформаційно-пізнавальних і гностичних факторів, міжособистісних відносин у міжнаціональних навчальних групах, а формування психосоціальної дезадаптації у студентів-іноземців свідчить про необхідність створення форм і методів диференційованого підходу до особистості кожного студента. У статті описано психологічні відмінності адаптивних механізмів серед студентівіноземців, наявність та вираженість психосоціальної дезадаптації у різноманітних сферах та чинники формування її розвитку. Показано, що навчання іноземних студентів в медичних ЗВО сприяє інтеграції вітчизняних медичних шкіл у світовий інтелектуальний простір і, отже, стимулює розвиток медичної науки і практики в країні.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Borysenko, V. V.
Herasymenko, L. O.
Isakov, R. I.
Fysun, Yu. O.
Kydon, P. V.
Shynder, V. V.
Kazakov, O. A.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Лазарук, О. В.
    Труднощі, адаптація та переваги змін методології викладання в медичних вишах під час карантинних обмежень / О. В. Лазарук, І. С. Давиденко, Т. Ю. Лазарук // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 3. - С. 161-163 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
Анотація: Мета - обґрунтувати вагомість інновацій основи у механізмах покращення якості освіти майбутніх фахівців-медиків на прикладі досвіду викладання дисципліни «Патоморфологія». Матеріал та методи. Дана наукова публікація присвячена розгляду основних когнітивних, психологічних та методологічних проблем, що дуже загострилися під час карантину, проблем, з якими стикаються викладачі та студенти під час дистанційного навчання дисципліни «Патоморфологія» у медичному ВНЗ. Результати. Систематичне застосування інновацій не тільки сприяє підвищенню фахової компетентності здобувача освіти, а й висуває особливі вимоги до педагога. Звичайно, щоб реалізувати нові методи викладання необхідно врахувати «еволюцію» студентів. Студенти прихильні до використання інформаційно-комунікаційних технологій, швидка адаптація до умов навчання та перехід освітньої системи через низку реформ. В результаті отримали певні досягнення змішаного навчання та їх впливу на формування сучасного типу комунікації у педагогічній взаємодії викладача і студента задля забезпечення результативності викладання та ефективності підготовки висококваліфікованих фахівців. Дистанційний курс - це запланована викладачем навчальна діяльність для обробки і засвоєння структурованої інформації. Системна структурована модель дистанційного навчання – це комплекс особистих взаємодій: студент – студент, студент – викладач, студент – контент та студент – інтерфейс, які підтримують і доповнюють одна одну, й мають на меті всебічне підвищення якості навчальної діяльності кожного студента зокрема і дистанційного процесу – в цілому. В публікації пропонуються педагогічні прийоми щодо їх вирішення. Висновки. Виявлені шляхи впливу та розвитку інноваційних технологій та методів навчання на освітній процес в онлайн форматі сприятиме покращенню якості освіти студентів завдяки активізації пошукової роботи, формуванню вмінь самостійного оволодіння знаннями, вихованню самостійної особистості, здатної до самоосвіти та саморозвитку, стимулюванню образного, логічного мислення.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Давиденко, І. С.
Лазарук, Т. Ю.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


   
    Hygienic bases of prognostic assessment of professional adaptation and state of health of students mastering medical specialties, based on the use of statistical models = Гігієнічні основи прогностичної оцінки професійної адаптації та стану здоров’я студентів, які оволодівають медичними спеціальностями, на підставі використання статистичних моделей / I. V. Serheta [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 2(169). - С. 159-172 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТАТИСТИКА -- STATISTICS
Дод.точки доступу:
Serheta, I. V.
Bratkova, O. Yu.
Serebrennikova, O. А.
Redchits, M. A.
Ocheredko, O. M.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Емоційно-психологічна складова навчання здобувачів освіти в сучасних умовах / С. А. Павленко [и др.] // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2023. - № 2. - С. 51-55 . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
БИХЕВИОРАЛЬНЫЕ СИМПТОМЫ -- BEHAVIORAL SYMPTOMS
ВОЙНА -- WAR
СОЦИАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ -- SOCIAL PROBLEMS
АДАПТАЦИИ ПСИХОСОЦИАЛЬНОЙ НАРУШЕНИЯ -- ADJUSTMENT DISORDERS
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
НОВОСТИ -- NEWS
Кл.слова (ненормовані):
ДУМСКРОЛИНГ -- DOOMSCROLLING -- ДУМСЕРФИНГ -- DOOMSURFING
Анотація: Емоційні стани, які ми переживаємо під час війни, ‒ це нормальна реакція на ненормальні події. Ураховуючи обставини й реалії сьогодення, постійний моніторинг новин у соціальних мережах викликає в людини появу ілюзії контролю йувпевненості в тому, що поки відслідковуєш останні новини, погані події не можуть спіткати зненацька. Думскролінг ‒ це схильність до перегляду і прочитання поганих новин, незважаючи на те, що вони пригнічують, засмучують і деморалізують людину. Вона не може впливати на події, але може їх усвідомити, прийняти, але по-своєму реагувати на обставини і виходити зі стресового стану по-різному. Намагаючись адаптуватися до нових реалій і умов життя, людський організм проходить певні стадії стресу, які залежать від рівня резистентності організму; тривалості дії стресору; особистого сприйняття фактору стресу; адаптаційної гнучкості. Виокремлюють три стадії розвитку стресу: тривоги, підвищення загальної резистентності (опірності) та виснаження, які мають свої прояви й характеристики. Загрозлива ситуація або навіть очікування її розвитку викликають негативні емоції, а усвідомлення загрози потребує від людини мобілізації всіх сил на подолання стресового фактора, спровокованого думскролінгом. Ураховуючи вищевикладене, необхідно звернути увагу науково-педагогічних працівників на емоційний стан здобувачів освіти під час навчання в умовах воєнного стану, а також на роль викладачів у процесі навчання і спілкування зі здобувачами освіти в сучасних реаліях, в умовах війни.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Павленко, С. А.
Павленкова, О. В.
Сидорова, А. І.
Ткаченко, І. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Савєльєва, Н. М.
    Кореляційні зв’язки між карієсом зубів і клінічними показниками ротової порожнини в осіб, які перехворіли на COVID-19, із урахуванням психоемоційного стану / Н. М. Савєльєва, М. Е. Діасамідзе // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2023. - № 2. - С. 10-14 . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ СОСТОЯНИЕ ЗДОРОВЬЯ -- ORAL HEALTH
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНА -- ORAL HYGIENE
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
Анотація: Важливими показниками ротової рідини, що мають вплив на розвиток карієсу, є швидкість слиновиділення, в'язкість і рівень рН. Погіршення цих параметрів призводить до швидкого утворення зубного нальоту і зміни його мікробного складу, що спричиняє демінералізацію емалі. Поєднання надмірних психоемоційних і фізичних навантажень, зміни умов життя й соціального оточення також можуть призвести до маніфестації каріозного процесу. За 2019/ 2023 рр. у фаховій літературі було опубліковано вдосталь даних щодо впливу нової коронавірусної хвороби не тільки на фізичний стан людини, а й на її психоемоційну стабільність. Мета дослідження – вивчити кореляційні зв'язки між карієсом постійних зубів і змінами фізикохімічних показників ротової рідини з урахуванням психоемоційного стану пацієнтів, які перехворіли на коронавірусну хворобу. Усім пацієнтам було проведено ряд обстежень: збір анамнезу життя і захворювання; клінічні методи: визначення КПВ і стану гігієни порожнини рота за допомогою індексу ГрінаВермільона; лабораторні методи: дослідження швидкості салівації нестимульованої слини, її в'язкості та pH; психологічні методи: оцінка рівня реактивної й особистісної тривожності з використанням психодіагностичної шкали Спілбергера, адаптованої Ханіним. Результати досліджень дозволили виявити зсуви показників ротової рідини в пацієнтів, які перехворіли на коронавірусну хворобу: зниження швидкості салівації, підвищення показника в’язкості та зміщення pH у бік більш кислих значень. Використані в дослідженні психологічні методики дали змогу оцінити особистісну й реактивну тривожність серед перехворілих на COVID19 пацієнтів із переважанням показників, що відповідають помірному й високому рівням. Отримані результати будуть спрямовані на розробку профілактичних заходів щодо підвищення резистентності твердих тканин зубів для запобігання виникненню й розвитку карієсу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Діасамідзе, М. Е.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Мац, О. В.
    Алекситимія як фактор ризику розладу адаптації в українських студентів в умовах Російсько-Української війни / О. В. Мац, Д. Ю. Удовиченко // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №3. - С. 34-35


MeSH-~главная:
АФФЕКТИВНЫЕ СИМПТОМЫ -- AFFECTIVE SYMPTOMS (этиология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ВОЙНА -- WAR
Дод.точки доступу:
Удовиченко, Д. Ю.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


   
    Predictors of the formation and features of the clinical picture of adjustment disorders = Предиктори формування та особливості клінічної картини розладів адаптації / Р. І. Ісаков [и др.] // Світ медицини та біології = World of Medicine and Biology : науковий, медичний, екологічний журнал. - 2023. - № 1. - С. 72-77 . - ISSN 2079-8334


MeSH-~главная:
ВОЙНА -- WAR
СОЦИАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ -- SOCIAL PROBLEMS
АДАПТАЦИИ ПСИХОСОЦИАЛЬНОЙ НАРУШЕНИЯ -- ADJUSTMENT DISORDERS
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Війна в Україні вплинула на появу значної кількості осіб, що перенесли важку психотравму та потребують своєчасної, сучасної та ефективної медичної допомоги. Метою роботи було дослідити предиктори формування, особливостей перебігу та відмінностей клінічної картини розладів адаптації під час війни в Україні. Для досягнення мети і реалізації завдань даного дослідження були використані наступні методи: інформаційно-аналітичний, клініко-анамнестичний, клініко-психопатологічний, психодіагностичний, психометричний та статистичні методи математичної обробки отриманих результатів. За результатами проведеного дослідження встановлено, що основними предикторами формування розладів адаптації є вимушене переселення, як в межах країни, так і за її межами та особливо під час якого людина відчуває вплив стресового фактору, зокрема, і переживання тривалий час негативних емоцій.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ісаков, Р. І.
Герасименко, Л. О.
Кидонь, П. В.
Фисун, Ю. О.
Белов, О. О.
Пшук, Н. Г.
Скрипніков, А. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Гігієнічна оцінка особливостей навчальної і позанавчальної діяльності у контексті формування професійної адаптації студентів, що здобувають медичний фах: медико-соціальні та особистісні аспекти / І. В. Сергета [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2023. - № 1(168). - С. 107-113 . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
Анотація: Здійснення поглибленої оцінки закономірностей перебігу процесів психофізіологічної, психічної та соціально-психологічної професійної адаптації передбачає встановлення особливостей навчальної і позанавчальної діяльності у контексті формування професійної адаптації студентів. Метою роботи є здійснення комплексної гігієнічної оцінки особливостей навчальної і позанавчальної діяльності та вивчення медико-соціальних та особистісних аспектів формування професійної адаптації студентів, що здобувають медичний фах. Отримані дані засвідчують наявність чітко окреслених проявів перевищення нормативних параметрів допустимої тривалості перебування студентської молоді, які встановлені гігієнічними вимогами, що справляють негативний вплив на процеси формування адаптаційних можливостей студентів, суттєво зменшуючи ступінь функціональної готовності їх організму до успішного виконання навчально-значущих професійно-орієнтованих завдань. Час навчальної аудиторної та позааудиторної діяльності у 29,5% дівчат і 36,7% юнаків коливається у межах 8-9 годин, у 26,2% студенток і 31,7% студентів – у межах 7-8 годин, у 16,4% дівчат і 18,3% юнаків – у межах 6-7 годин. Визначено, що серед 88,6% дівчат і 71,7% юнаків значення, що відображують особливості їх рухової активності, не досягають меж нормативних значень. Як переважну тривалість часу, що відведений на перебування на свіжому повітрі 49,3% дівчат визначaють час у межах до 1 години, 40,9% студенток – час у межах 1-2 годин і лише 9,9% дівчат – час у межах понад 2 години. Натомість переважна більшість юнаків, а саме 50,0% студентів, перебувають на свіжому повітрі 1-2 години, 35,0% юнаків – понад 2 години, 15,0% студентів – до 1 години. Переважною кількістю прийомів їжі як для дівчат (42,6%), так і для юнаків (51,7%), слід вважати триразове харчування, що організовувалось самостійно. 63,7% дівчат і 81,7% юнаків, тобто переважна більшість досліджуваних студентів, характеризують режим власної повсякденної діяльності як напружений і дуже напружений, що, незаперечно, створює суттєві передумови до розвитку явищ втоми, вираженого зниження адаптаційних ресурсів їх організму. У структурі захворювань з тимчасовою втратою працездатності суттєво переважають хвороби органів дихання (86,2% серед дівчат і 83,3% серед юнаків), захворювання органів травлення, нервової системи і травми. У структурі хронічних захворювань найпоширенішими є хвороби нервової системи, органів травлення і системи кровообігу. Отже, дані аналізу медико-соціальних та особистісних аспектів організації навчальної і позанавчальної діяльності студентів засвідчують необхідність їх урахування у контексті розроблення здоров’язберігаючих технологій, створення превентивного освітнього середовища тощо.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Очередько, О. М.
Редчіц, М. А.
Белов, О. О.
Стоян, Н. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)