Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148914

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (936)Книги іноземною мовою (7)Автореферати (4)Методичні рекомендації. Брошури (22)Матеріали конференцій (20)Електронний ресурс (3)Раритетні видання (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ХИМИЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни "Загальна та неорганічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету / Г. М. Зайцева [та ін.] // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2022. - N спецвип. №4. - С. 24-25


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
Дод.точки доступу:
Зайцева, Г. М.
Рева, Т. Д.
Пушкарьова, Я. М.
Гождзінський, С. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Роль хімічної компоненти «Медична хімія» в системі професійної підготовки майбутнього лікаря / Т. Ю. Кузнецова [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 122-1125 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ХИМИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, CLINICAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Метою статті було розкрити особливості формування професійних компетентностей майбутніх лікарів у процесі вивчення навчальної дисципліни «Медична хімія». Відповідно до вимог освітньо-професійної програми «Медицина» другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 222 «Медицина», галузі знань 22 “Охорона здоров’я” навчальна дисципліна «Медична хімія» вивчається здобувачами освіти в першому семестрі першого року навчання. Предметом вивчення навчальної дисципліни “Медична хімія” є хімічні основи процесів життєдіяльності живого організму, які підкоряються основним хімічним закономірностям. Медична хімія вивчає будову та реакційну здатність найбільш важливих біологічно активних молекул, теорію хімічного зв`язку в комплексних сполуках біометалів з біолігандами та роль біогенних елементів в життєдіяльності організму. Вона вивчає процеси, які відбуваються на молекулярному та субмолекулярному рівнях, оскільки саме тут знаходяться причини виникнення різних форм захворювань і специфічність спадкових ознак. Хімічна компонента «Медична хімія» базується на вивченні студентами біоорганічної хімії, медичній і біологічній фізиці, медичної біології та інтегрується з цими дисциплінами; закладає основи вивчення студентами фізіології, патофізіології, біологічної хімії, фармакології та токсикології, гігієнічних дисциплін та екології. Таким чином, навчальна дисципліна «Медична хімія» являє собою адаптовану до потреб медицини класичну модель хімічного курсу, а саме - містить окремі розділи загальної, неорганічної, аналітичної, фізичної та колоїдної хімії і спрямована на забезпечення професійної підготовку майбутніх висококваліфікованих лікарів, які отримують теоретичні знання та практичні вміння, які необхідні для їх професійної самореалізації.
Дод.точки доступу:
Кузнецова, Т.Ю.
Стрижак, Д.О.
Криворучко, А.В.
Стрижак, С. В.
Куленко, О. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Геруш, І.
    Донауковий період розвитку хімії. До постановки питання / І. Геруш, А. Мойсей // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2021. - № 4. - С. 77-80. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (история)
Анотація: Целью данного исследования является изучение наличия историографических и источниковых возможностей дидактического использования темы донаучного периода развития химии, имея в виду как природоведческий, так и гуманитарный аспект темы. Методологическим подспорьем стало изучение историографии и источниковой базы темы, особенно алхимического периода развития химических знаний. Выводы. Наличие материала про донаучный период развития химии, его дидактическое значение, как в научно-химическом, так и в гуманитарном аспектах позволяет создание специального курса для студентов медицинского университета. Подобный курс позволит студентам представить себе картину развития теоретических и практических знаний в области химии, их связи с медициной, в историческом аспекте. Он обеспечит освоение этапов становления химии как науки и диалектику ее развития, про непрерывную связь с изготовлением лекарственных средств. Слушатели курса поймут эволюцию и закономерности развития химических знаний. Кроме того, курс должен содействовать пониманию гуманитарной компоненты алхимического этапа в развитии химии и философии, антропологии и культурологи.
Дод.точки доступу:
Мойсей, А.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

4.


   
    Роль лабораторного практикуму при вивченні біоорганічної хімії для підготовки майбутніх лікарів / К. Тащук [та ін.] // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2018. - № 2. - С. 132-134. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (кадры, обучение)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление)
Анотація: Цель исследования. Формирование задания к лабораторного практикума с сочетанием перечнем лабораторных работ и их совершенствованием новых технологий. Методы исследования. В статье представлено, одна из форм учебного занятия, как лабораторный практикум, который является достаточно важным для студента-медика, так как, во время лабораторного експеримету улучшаются и углубляются знания студента из курс биоорганической и биологической химии, а самое главное приобретает практические навыки экспериментальных исследований и с лабораторным оборудованием. Научная новизна. Впервые представлены основные рекомендации для лабораторного практикума по медицинской дисциплины для студентов первого курса по биоорганической и биологической химии с использованием современных методов и новейших технологиях. Выводы. Лабораторный практикум способствует повышению уровня знаний студентов по дисциплине биоорганической и биологической химии, так как студент учится самостоятельно приобретать и применять свои знания в процессе выполнения лабораторных работ, а это соответственно воспитывает у студента чувство ответственности и мотивирует к саморазвитию.
Дод.точки доступу:
Тащук, К.
Лопушинська, І.
Дікал, М.
Ряба, О.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

5.


    Богатирьова, О. В.
    Віртуальна лабораторна робота з аналітичної хімії для студентів-фармацевтів дистанційної форми навчання / О. В. Богатирьова, Ю. П. Холмовой // Фармац. журн. - 2020. - N 5. - С. 34-41


MeSH-~главная:
ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Дод.точки доступу:
Холмовой, Ю. П.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Мельник, О. Я.
    Використання сучасних технічних засобів при вивченні хімічних дисциплін фармацевтами / О. Я. Мельник // Арх. клін. медицини. - 2020. - N 2. - С. 30-32


MeSH-~главная:
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


   
    Дисколориты зубов: химия возникновения и эффективного отбеливания / Г. Е. Бордина [и др.] // Рос. стоматол. журн. = Russian Journal of Dentistry : научно-практический журнал. - 2018. - Т. 22, № 3. - С. 124-128 . - ISSN 1728-2802


MeSH-~главная:
ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL
ЗУБОВ ЦВЕТА ИЗМЕНЕНИЕ -- TOOTH DISCOLORATION
ЗУБА ОТБЕЛИВАНИЕ -- TOOTH BLEACHING
ЗУБЫ ОТБЕЛИВАЮЩИЕ СРЕДСТВА -- TOOTH BLEACHING AGENTS
Анотація: В статье изложены механизмы образования органических и неорганических пигментных комплексов, изменяющих цвет зубов. Рассмотрены химические аспекты стоматологической процедуры отбеливания зубов, приведены оригинальные авторские схемы ионообменных и окислительных процессов, происходящих при этом. Знание межмолекулярных взаимодействий, приводящих к возникновению окрашивания и протекающих в процессе его удаления, позволит в будущем разработать новые и усовершенствовать существующие методы лечения, применяемые в эстетической стоматологии.
Дод.точки доступу:
Бордина, Г.Е.
Лопина, Н.П.
Блинова, А.В.
Бордин, Д. А.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

8.
Шифр: РР15/2018/22/3
   Журнал

Российский стоматологический журнал [Текст] : научно-практический журнал/ главный редактор В.Н. Олесова. - Москва : ОАО «Издательство "Медицина"», Основан в 1997 г. - . - ISSN 1728-2802. - Виходит раз на два місяця
2018р. Т. 22 № 3 (on-line)
Зміст:
Полный текст/внешний ресурс   (постраничный просмотр) : Текст или скачать  - 1.114 Mb
Є примірники у відділах: всього 1 : ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие
Перейти до описів статей

9.


   
    Адаптація сучасних інформаційно-освітніх технологій до викладання фізколоїдної хімії / Д. М. Зозулинець [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2020. - Т. 20, № 3. - С. 238-241. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
БОЛЬНИЧНЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- HOSPITAL INFORMATION SYSTEMS
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Анотація: Адаптація сучасних інформаційно-освітніх технологій до навчального процесу у вищій школі - це характерна особливість педагогічної науки і її найважливіша складова. Інтерактивні комп'ютерні моделі і інноваційні технології в даний час широко використовуються в навчально-пізнавальній діяльності студентів практично на всіх кафедрах університету. В даний час зростає роль медійно-інформаційного середовища, особливо мережі Інтернет. Позитивним тут є постійний доступ до повної, сучасної інформації в електронному вигляді, можливість її зберігання, неодноразовості використання. Однак, є і негативна сторона питання. У великому потоці багатогранної інформації студенту важко орієнтуватися. Особливо студенти першого та другого курсів при підготовці до практичних занять не можуть виділяти головне, не можуть визначити обсяг досліджуваного матеріалу за навчальною програмою. Мета. Проаналізувати шляхи адаптації студентів до медійно-інформаційних технологій при вивченні предмета. Матеріали та методи дослідження. Аналіз матеріалів методичних конференцій, довідкової літератури, досвіду роботи кафедри за останній період, методичної роботи кафедри.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Зозулинець, Д. М.
Чернега, Г. В.
Самелюк, Ю. Г.
Пряхін, О. Р.
Каплаушено, А. Г.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


   
    Role of interdisciplinary approach in teaching the subjects "Bioorganic and Biological Chemistry" and "Medical biology" / M. V. Dikal [et al.] // Буковинський медичний вісник. - 2019. - Т. 23, № 2. - P40-45. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
БИОЛОГИЧЕСКИХ НАУК ДИСЦИПЛИНЫ -- BIOLOGICAL SCIENCE DISCIPLINES (обучение)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
Анотація: Мета роботи — досягнення максимального рівня міжпредметної інтеграції при викладанні дисциплін «Медична біологія» та «Біоорганічна та біологічна хімія» з метою покращення рівня знань та підвищення аналітичного розуміння закономірностей метаболічних процесів та особливостей їх порушень у людини. Матеріал і методи. Створення як однонаправлених, так і мобільних двосторонніх схем інтеграції теоретичних дисциплін на базі спільних тем, процесів, що вивчаються із залученням як горизонтальних, так і вертикальних структурних міжпредметних формувань. Сукупно-порівняльний та логіко-аналітичний аналіз навчальних робочих планів та застосування їх у навчальному процесі з точки зору практичної міждисциплінарної інтеграції. Результати. Правильна та змістовна інтеграція навчального процесу при підготовці спеціалістів медичного профілю повинна ґрунтуватися на цілісному розумінні основних біологічних, біохімічних, гістологічних та анатомічних особливостей організму в цілому. Системний міждисциплінарний метод навчання дозволяє підготувати фахівців з якісно новим рівнем клінічного мислення, які здатні адекватно оцінити стан пацієнта з допомогою інтеграції набутих знань та навичок, результатів біохімічних, анатомічних, клінічних та інструментальних методів дослідження. Висновки. Упровадження інтеграції міжпредметних зв’язків у навчальний процес при викладанні дисциплін «Біоорганічна і біологічна хімія» та «Медична біологія» забезпечить формування як односторонніх (біологія-хімія), так і двосторонніх (біологія-хімія-біологія) міждисциплінарних взаємодій, які спрямовані на розвиток системного клінічного мислення, пізнавальної активності та самостійності. Отже, жодна навчальна дисципліна, ізольована від інших, неспроможна сформувати професійну компетентність майбутнього медика.
Дод.точки доступу:
Dikal, M.V.
Cherniukh, O.H.
Bilous, T.M.
Khomenko, V.H.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)