Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1357)Книги іноземною мовою (17)Дисертації (2)Автореферати (105)Методичні рекомендації. Брошури (25)Матеріали конференцій (20)Електронний ресурс (7)Раритетні видання (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Физиология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 619
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Медична фізіологія - сучасний напрямок викладання фізіології в медичних ВНЗ / І. В. Міщенко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 1. - С. 188-191 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки сучасного лікаря у вищій медичній школі, проаналізовані сучасні теоретичні та практичні підходи до реалізації інтеграції медичної фізіології як фундаментальної медико-біологічної дисципліни у вищій медичній школі. В статті розглянути актуальні питання викладання дисципліни фізіології в сучасних умовах освітнього процесу. Предмет викладається кафедрою фізіології ПДМУ для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП "Медицина", "Педіатрія". "Стоматологія", "Фармація" галузі знань 22 "Охорона здоров'я" та ОПП "Біологія" галузі знань 09 "Біологія" на ІІ курсі. Обгрунтовується роль практично орієнтованому принципу викладання, адже фізіологія є однією з фундаментальних дисциплін, що забезпечує міждисциплінарну інтеграцію у вищій медичній освіті від теоретичних наук до практичних, а її вивчення максимально наближає здобувачів освіти до вивчення клінічних дисциплін. В статті підкреслюється, що методи фізіологічних досліджень є по суті клінічними методами дослідження фізіологічних функцій організму людини, які в подальшому здобувачі освіти будуть застосовувати в своїй лікарській практиці. Для цього на кафедрі втілюють комплексний підхід, який включає підготовку та постійне оновлення навчальних та навчально-методичних посібників, що включають лабораторні роботи з описом фізіологічних методів досліджень. В статті наведені здобутки кафедри фізіології Полтавського державного медичного університету у вигляді участі співробітників кафедри у виданні першого перекладу українською мовою всесвітньо відомого підручника з фізіології "Медична фізіологія за Гайтоном і Голлом" у 2-х томах. Зазначається, що підвищення якості освіти у медичних вищих навчальних закладах є ключовим завданням, що вимагає постійного вдосконалення ефективності організації й інформатизації навчального процесу, упровадження передових наукових розробок та технологій у практику викладання, забезпечення високого професіоналізму викладачів, створення сучасного навчально-методичного та лабораторно-інструментального забезпечення, зокрема дисципліни фізіологія, як теоретичного фундаменту клінічної медицини.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Міщенко, І. В.
Коковська, О. В.
Запорожець, Т. М.
Сухомлин, Т. А.
Сухомлин, А. А.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Практично орієнтований підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" на кафедрі фізіології ПДМУ в сучасних умовах освітнього процесу / О. В. Коковська [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 1. - С. 182-185 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
БИОЛОГИЧЕСКИХ НАУК ДИСЦИПЛИНЫ -- BIOLOGICAL SCIENCE DISCIPLINES (обучение, стандарты)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение, стандарты, тенденции)
Анотація: В системі вищої медичної освіти фізіологія є фундаментальною дисципліною та займає важливе місце в системі підготовки висококваліфікованих медичних фахівців. Тому науково-педагогічні працівники кафедри фізіології Полтавського державного медичного університету працюють над формуванням у здобувачів освіти здатності аналізувати і систематизувати отримані теоретичні та практичні знання, що сприяє професійному спрямуванню навчання та закладанню основ клінічного мислення у майбутніх фахівців. В статті розглянутий практично орієнтовний підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" в сучасних умовах освітнього процесу для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на ІІ курсі. Підкреслюється, що дана тема має важливе практичне значення в роботі майбутніх лікарів, а знання та практичні навички, засвоєні при її вивченні, надають можливість здобувачам освіти ІІ курсу використовувати знання про автономні рефлекси для впливу та регуляції діяльності деяких внутрішніх органів та для надання невідкладної медичної допомоги. Такий підхід до проведення практичного заняття в значному ступені мотивує студентів до вивчення даної теми та фізіології в цілому. В статті наведено принципи викладання даної теми від теоретичного її обговорення до виконання практичної роботи. Обгрунтовується значення вивчення здобувачами вищої медичної освіти предмету "Фізіологія" як однієї з фундаментальних наук, що забезпечує міждисциплінарну інтеграцію в процесі навчанні від теоретичних наук до практичних, а також допомагає в майбутньому з подальшим професійним самовизначенням та формуванням клінічного мислення, що є важливими для підвищення якості професійної підготовки майбутніх лікарів в сучасних умовах освітнього процесу.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Коковська, О. В.
Жукова, М. Ю.
Павленко, Г. П.
Весніна, Л. Е.
Юдіна, К. Є.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Kupkina, Anna.
    Skin care interventions and early complementary food introduction for the prevention of atopic dermatitis in infants / A. Kupkina, O. Mozyrska // Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - 2023. - N 1. - P104-110


MeSH-~главная:
ДЕРМАТИТ АТОПИЧЕСКИЙ -- DERMATITIS, ATOPIC (патофизиология)
МЛАДЕНЦЕВ ПИТАНИЯ ФИЗИОЛОГИЯ -- INFANT NUTRITIONAL PHYSIOLOGICAL PHENOMENA
КОЖА, УХОД -- SKIN CARE
МЛАДЕНЕЦ -- INFANT
Дод.точки доступу:
Mozyrska, Olena

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


   
    Підвищення якості освіти та наближення її до оптимального рівня при дистанційній формі викладання патологічної фізіології студентам медичного університету / Р. C. Вастьянов [та ін.] // Укр. мед. часопис. - 2023. - N 2. - С. 13-18


MeSH-~главная:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (обучение)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT
Дод.точки доступу:
Вастьянов, Р. C.
Стоянов, O. M.
Тірон, O. I.
Вансович, B. Є.
Остапенко, І. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Povar, M. A.
    The issue of academic virtue in studying the subject "Physiology" in the distance learning conditions of english-speaking medical students / M. A. Povar, S. S. Tkachuk // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P101-104. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Академічна доброчесніть, як принцип фундаментальних цінностей, сприяє особистісному та професійному становленню учасників освітнього процесу. Розвиток новітніх технологій, у т.?ч. дистанційного навчання, відкриває нові можливості покращення освітнього процесу, водночас створюючи передумови евентуальних варіантів порушень академічної доброчесності здобувачами освіти. Взаємодопомога, підтримка та навчання студентів за принципами академічної доброчесності сприяє становленню майбутньої професії лікаря та гідного члена соціуму. Мета роботи – проаналізувати проблемні питання академічної доброчесності під час дистанційного вивчення фізіології англомовними студентами. Висновки. Дотримання принципів академічної доброчесності, створення атмосфери справедливості, взаємоповаги та взаємодовіри як у студентському середовищі, так і у взаємовідносинах «викладач-студент» покращує якість засвоєння знань та вмінь із фізіології і підвищує рівень підготовки майбутніх фахівців-медиків.
Дод.точки доступу:
Tkachuk, S. S.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


   
    Физиология обмена магния и применение магнезии в интенсивной терапии (часть 2) / С. В. Курсов [и др.] // Медицина невідкладних станів. - 2021. - Т. 17, № 6. - С. 20-30. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ВОДНО-ЭЛЕКТРОЛИТНЫЙ БАЛАНС -- WATER-ELECTROLYTE BALANCE (действие лекарственных препаратов)
ОКСИДАТИВНЫЙ СТРЕСС -- OXIDATIVE STRESS (действие лекарственных препаратов)
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE (использование)
МАГНИЯ НЕДОСТАТОЧНОСТЬ -- MAGNESIUM DEFICIENCY (лекарственная терапия)
Дод.точки доступу:
Курсов, С. В.
Никонов, В. В.
Белецкий, А. В.
Феськов, А. Э.
Скороплет, С. Н.

Вільних прим. немає

Найти похожие

7.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ104/2021/17/6
   Журнал

Медицина невідкладних станів [Текст] : спеціалізований рецензований науково-практичний журнал/ головний редактор Ніконов В.В. : ДУ "Інститут загальної та невідкладної хірургії НАМН України", Заснований у серпні 2005 року - . - ISSN 2224-0586 (print)2307-1230 (jnline). - Періодичність 8i
2021р. т.17 N 6
Зміст:
Немає відомостей про примірники
Найти похожие
Перейти до описів статей

8.


   
    Історія науки. Ніна Володимирівна Лауер (до 110-річчя зі дня народження) // Фізіол. журнал. - 2021. - Том 67, N 6. - С. 84-85


MeSH-~главная:
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (история, кадры)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Лауер, Ніна Володимирівна (01.12.1911-18.01.1996) \о ней\

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


   
    Видатному українському біохіміку, фізіологу, біофізику Володимиру Корнійовичу Рибальченко - 80 // Фізіол. журнал. - 2021. - Том 67, N 5. - С. 73-74


MeSH-~главная:
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (история, кадры)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Рибальченко, Володимир Корнійович (05.09.1941)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


    Савчук, Т.
    Використання інтерактивних методів викладання при вивченні фізіології студентами медичних університету зі спеціальності медична психологія / Т. Савчук // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2021. - № 4. - С. 87-89. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (обучение)
Анотація: Введение. Будущая профессия медицинских психологов требует высокого уровня подготовки и связана с высокой ответственностью за жизнь и здоровье пациентов. Воспитать настоящего врача, медицинского психолога, специалиста своего дела можно только внедряя в учебный процесс стратегию развития критического мышления. Задача этой стратегии состоит в «пробуждении сознания», когда студент осознает окружающие его реалии и ищет пути решения проблем. Основная часть. Внедрение интерактивных методов обучения согласной концепции личностно-ориентированного обучения и неразрывно связано с применением активных и интерактивных методик обучения, такой как, например, методика “мозгового штурма”. Внедрение методики "мозговой штурм" при преподавании физиологии студентам Буковинского государственного медицинского университета продемонстрировало создание комфортных условий обучения, при которых студент чувствует свою успешность, свою интеллектуальную способность, что делает более продуктивным процесс обучения. Вывод. Внедрение интерактивных методов обучения: лекций, практических и семинарских занятий является требованием современного подхода к преподаванию. Такие методы значительно улучшают усвоение материала и формируют основы клинического мышления студентов на первых курсах медицинского университета.
Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)