Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 149015

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (16)Методичні рекомендації. Брошури (1)Матеріали конференцій (30)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОБЩЕНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-70 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sherstіuk O. O., Svintsytska N. L., Bilash V. P., Hryn V. H., Ustenko R. L., Katsenko A. L., Piliuhin A. V.
Назва : Optimization of the educational process in the context of internationalization of higher education
Паралельн. назви :Оптимізація навчального процесу у контексті інтернаціоналізації вищої освіти
Місце публікування : Вісн. пробл. біол. і медицини: український науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава: ПДМУ, 2023. - № 3(170). - С. 370-375. - ISSN 2077-4214 (Шифр ВУ12/2023/3(170)). - ISSN 2077-4214
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗМ -- INTERNATIONALITY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Анотація: В статті розглянуті характерні риси розвитку сучасного суспільства, механізмів комунікації, міжкультурних зв'язків. Припущені прийоми певної уніфікації вимог до якості вищої освіти, освітньопрофесійних програм, наукових досліджень, які у значній мірі впливають не тільки на національні системи вищої освіти, але й на окремі університети. Зростаючий престиж в навчально-наукових процесах інтеграції та інтернаціоналізації вищої освіти сприяє становленню міжнародних тенденцій розвитку, міжкультурних програм на рівні будь-яких вищих навчальних закладів. В статті висвітлений пріоритет та необхідність заходів, спрямованих на побудову міжнародного партнерства, проведення студентських обмінів, відкриття відділень за кордоном. І все це не просто гарний тренд: цей процес безпосередньо впливає на якість освіти та стає одним з ключових чинників конкурентоспроможності та ефективності навчального закладу. Доведено вагоме значення в процесі інтернаціоналізації університету академічної мобільності здобувачів освіти. Студентська мобільність - це можливість, через механізм студентського обміну, провести певний період часу в закордонному вищому навчальному закладі, не припиняючи навчального процесу у рідній альма-матер. До завдань вищого навчального закладу входить також обґрунтування сучасних змін організаційної культури університету, пошук балансу між класичною академічною освітою і постакадемічними стандартами. Цей перехід має свої відмінності як в практиці модернізації окремого університету, так і на рівні стандартизації національної системи вищої освіти. На сьогодні процеси інтеграції та інтернаціоналізації розвиваються згідно нових завдань, які ставить світ. В галузі професійної освіти все виразнішим стає концепція, що якщо ти не цікавий світу, то ти нецікавий нікому.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бржевський К. В.
Назва : Суб'єктивна важливість комунікативних навичок лікаря
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 66-67 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шматко В. І.
Назва : Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 48 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чабан O. C.
Назва : Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 43-44 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвиненко Н. П., Сергієнко Т. В.
Назва : Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 33-34 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коломієць Т. В.
Назва : Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 26-27 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жук О. В.
Назва : Комунікативний процес: природа, структура, аспекти
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 21-23 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демидчук А. С., Кондаурова Г. Ю., Раскалєй Т. Я., Шамало С. М., Раскалєй В. Б.
Назва : Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 20 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Власенко О. М., Микитенко П. В., Кучеренко І. І.
Назва : Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 16-17 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sobczak, Krzysztof, Lenkiewicz, Oliwia
Назва : Selected educational strategies in the teaching of medical communication
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 8 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Найти похожие

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Doroszewska A., Zawanowska J.
Назва : Teaching communication to midwifery and nursery students
Місце публікування : Укр. наук.-мед. молодіжний журнал. - Київ, 2022. - N спецвип. №4. - С. 6 (Шифр УУ14/2022/спецвип. №4)
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ДЕТСКИЕ ДНЕВНЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- CHILD DAY CARE CENTERS
Найти похожие

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цуркан М., Ільків М., Ільків А., Цуркан І.
Назва : Комунікативні тактики спілкування лікаря з різними пацієнтами
Місце публікування : Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - Чернівці, 2022. - № 1. - С. 102-105 (Шифр АУ46/2022/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Найти похожие

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Струк І., Вікованюк А-Д
Назва : Лінгвалізація невербальних засобів комунікації на позначення емоційного стану мовця (на матеріалах художніх текстів сучасних українських письменників)
Місце публікування : Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - Чернівці, 2022. - № 1. - С. 98-100 (Шифр АУ46/2022/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ НЕВЕРБАЛЬНОЕ -- NONVERBAL COMMUNICATION
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
Найти похожие

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шутак Л., Навчук Г.
Назва : Використання вторинних назв у комунікативних ситуаціях медичного дискурсу (на основі анкетування медичних працівників)
Місце публікування : Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - Чернівці, 2021. - № 3. - С. 32-34 (Шифр АУ46/2021/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Цель статьи – исследовать причины и способы создания вторичных номинаций в современном украинском медицинском дискурсе, выяснить особенности использования и назначения таких названий в разных коммуникативных ситуациях. В статье использованы следующие методы исследования: описательный, сравнительный и статистический. Выводы. Методом анкетирования медицинских работников исследовано частоту использования вторичных наименований, то есть неофициальных заменителей медицинских терминов, в коммуникативной ситуации врач – врач и врач – пациент. Проанализированы вторичные названия, которые являются эвфемизмами к официальным медицинским терминам, отмечено их смягчающе-корректное назначение.
Найти похожие

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Максим'юк О., Максим'юк Н.
Назва : Комунікативні стратегії відмови в українськомовному діалогійному художньому дискурсі
Місце публікування : Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - Чернівці, 2021. - № 1. - С. 6-12 (Шифр АУ46/2021/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ХУДОЖЕСТВЕННАЯ ЛИТЕРАТУРА -- FICTIONAL WORKS
Анотація: Коммуникативные стратегии отказа в украинскоязычном диалогическом художественном дискурсе. Цель статьи – комплексно проанализировать тактики стратегии отказа в украинскоязычном диалогическом художественном дискурсе с учетом социального и гендерного аспектов. Актуальность исследования мотивирована необходимостью выработать единый подход к классификации коммуникативных стратегий высказываний отказа в диалогическом художественном дискурсе. Новизна статьи обусловлена тем, что высказывания со значением отказа соответственно социальному и гендерному статусу еще не были предметом исследования. В статье использованы общенаучные методы и приемы лингвистического анализа – метод дискурсивного анализа, контекстуально-интерпретационный метод, элементы компонентного анализа, оппозиционный анализ а также конверсационный. Выводы. Социальный статус коммуникантов влияет на формирование типологии основных директивных актов, определяет тактики стратегии отказа в социокоммуникативной ситуации “выше – ниже”. Гендерный фактор в значительной степени влияет на течение интеракции коммуникативного акта отказа, вызывая выбор коммуникативной стратегии и тактики отказа.
Найти похожие

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слухенська Р.
Назва : Особливості формування культури спілкування майбутніх медичних працівників у вищих медичних закладах України
Місце публікування : Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - Чернівці, 2018. - № 3. - С. 18-21 (Шифр АУ46/2018/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Особенности формирования культуры общения будущих медицинских работников в высших медицинских заведениях Украины. Цель статьи - проанализировать средства формирования культуры общения будущих медицинских работников в высших медицинских заведениях Украины, охарактеризовать эффективные пути формирования профессиональной коммуникативной компетенции студентов-иностранцев. Методы исследования: теоретический анализ, сравнение и обобщение научных источников; коммуникативный метод, который улучшит освоения профессионального вещания студентов-иностранцев. Новизна работы заключается в недостаточном исследовании темы и в том, что эта проблема еще не поднималась в ракурсе характеристики ситуации по формированию профессиональной коммуникативной компетенции студентов-иностранцев БГМУ. Выводы. Сейчас актуальны вопросы форм, методов и средств организации учебной деятельности студентов, которые будут способствовать совершенствованию речевых умений и навыков, необходимых для специалистов здравоохранения. Сформированность профессиональной речи и культуры общения будущих медицинских работников должно быть результатом всесторонней подготовки, ориентированной на профессиональное мастерство специалиста – выпускника высших медицинских учебных заведений МЗ Украины, тем более, если этот выпускник впоследствии вернется в свою страну и будет представлять наше образование и полученные на Украине знания у себя на родине.
Найти похожие

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Струк І.
Назва : Екстралінгвальні імплікатури на позначення сміху в драматичному тексті Буковинських письменників
Місце публікування : Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - Чернівці, 2018. - № 1. - С. 30-33 (Шифр АУ46/2018/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ДРАМАТУРГИЯ -- DRAMA
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЮМОР -- HUMOR
Анотація: В статье проанализированы экстралингвальные импликатуры за речевыми ремарками для обозначения смеха и средства их лингвализации в драматических текстах (далее – ДТ) буковинских писателей (Ю. Федьковича, С. Воро-бкевича, С. Яричевского, И. Синюка), творчество которых наиболее ярко представляет устно разговорную речь буковинцев второй половины XIX – начала ХХ в. Импликатуры рассматриваем как взаимодействие вербального и невербального компонентов в драматическом тексте, которые образуют единую зрительную, когнитивную и коммуникативную единицу, обеспечивают комплексное прагматическое воздействие на адресата. Смех в импликатурах драматического текста выступает проводником имплицитного смысла на уровне текстовой коммуникации персонажей.
Найти похожие

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іленко Н.М., Бойченко О.М., Іленко-Лобач Н.В.
Назва : Шляхи забезпечення дистанційного навчання на кафедрі терапевтичної стоматології ПДМУ
Місце публікування : Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад.: науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава: ПДМУ, 2022. - Т. 22, № 3/4. - С. 187-190. - ISSN 2077-1096 (Шифр АУ20/2022/22/3/4). - ISSN 2077-1096
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET
СОЦИАЛЬНАЯ СЕТЬ, ОБЩЕНИЕ -- SOCIAL NETWORKING
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ СЕТИ, ОБЪЕДИНЕНИЯ -- COMMUNITY NETWORKS
Анотація: Згідно із законом України «Про вищу освіту» дистанційна освіта має офіційний статус самостійної форми навчання нарівні з очною, заочною та екстернатом. Якісно продовжити навчальний процес під час карантину дозволяють сучасні платформи та сервіси. Так, створені для швидкого обміну новинами та повідомленнями ще на початку минулого навчального року групи у Viber наразі органічно вплітаються у навчальний процес. Для проведення дистанційного навчання викладачами кафедри активно використовуються сервіси платформи Zoom. Безкоштовний сервіс зі зрозумілим інтерфейсом дозволяє брати активну участь в on-line зустрічах. Завдяки можливості ділитися трансляцією екрану кожен учасник може надати свою інформацію, що дозволяє підтримувати зворотній зв’язок зі студентами. Дистанційні технології у викладанні дисципліни дозволяють докорінно змінити організацію процесу навчання здобувачів освіти, формуючи в них системне мислення; раціонально організувати пізнавальну діяльність під час навчально-виховного процесу; використовувати комп'ютери з метою індивідуалізації навчального процесу та звернутися до принципово нових пізнавальних засобів.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ждан В. М., Шилкіна Л. М., Бєляєва О. М.
Назва : Навички клінічного спілкування у професійній діяльності лікаря
Місце публікування : Проблеми екології та медицини: науково-практичний журнал/ головний редактор Ждан В.М. - Полтава: УМСА, 2021. - Т. 25, № 3/4. - С. 18-24 (Шифр ПУ16/2021/25/3/4)
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ЭТИКА КЛИНИЧЕСКАЯ -- ETHICS, CLINICAL
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
Анотація: У статті розглянуто деякі аспекти клінічного спілкування лікаря з пацієнтом. Дослідження має міждисциплінарний характер й охоплює коло питань, пов’язаних із медичною психологією та медичною педагогікою, медичною етикою та деонтологією, соціологією, соціолінгвістикою. Автори наголошують, що в умовах пацієнт-центрованого підходу навички клінічного спілкування з лікарем належать до базових клінічних навичок, що мінімізують чинники, які можуть негативно впливати на успішність професійної діяльності лікаря, сприяють задоволеності пацієнтів наданою медичною допомогою та покращенню їхнього психоемоційного стану, коплаєнтності хворого, підвищують ефективність діагностики, лікування, профілактики хвороб, паліативної допомоги. Зазначається, що навички клінічного спілкування є комплексними й виявляються умінням обирати доцільні тактики спілкування з пацієнтами та їхніми родичами, створити довірливу атмосферу й комфортне психологічне середовище для хворого; володінням невербальними й паравербальними компонентами спілкування; умінням проводити виховну роботу з пацієнтом щодо дотримання здорового способу життя і відмови від шкідливих звичок; уміння підтримувати й заохочувати автономію пацієнта, доводити інформацію щодо можливих ускладнень; схиляти пацієнта до комплаєнсу; умінням уникати конфліктів або адекватно діяти в умовах конфліктної ситуації з пацієнтами. У висновках зазначається, що навички клінічного спілкування необхідно формувати починаючи з перших кроків перебування в медичному університеті, закріплювати їх протягом усього періоду навчання на додипломному й післядипломному етапах, а також відшліфовувати в подальшому в умовах неформальної та інформальної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павленко С. А., Павленкова О. В., Сидорова А. І., Ляшенко Л. І.
Назва : Роль викладача (НПП) в формуванні Soft skills здобувача вищої освіти
Місце публікування : Вісн. пробл. біол. і медицини: український науково-практичний журнал/ головний редактор В.М. Ждан. - Полтава ; Київ: Українська академія наук, УМСА, 2021. - № 3(161). - С. 212-215. - ISSN 2077-4214 (Шифр ВУ12/2021/3(161)). - ISSN 2077-4214
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Анотація: Медична наука, як і медична освіта – найскладніші з наук сьогодення і, щоб досягти їх вершин і оволодіти ними, здобувачу вищої освіти необхідні не аби які старанність, бажання та мотивація, а також усвідомлення того, що кожен відповідальний за себе і лише від нього залежить реалізація мети стати лікарем. Сучасна медична освіта має бути не лише доступною, але й безперервною, якісною, різносторонньою та базуватися на сучасних технологіях, акцентуючись на активності, самостійності здобувачів вищої освіти, їх здібності адаптуватися до постійних змін та потреб соціуму. Студентоцентрований підхід (student-centeredapproach) розглядає здобувача вищої освіти медичного закладу вищої освіти, як суб’єкта з власними унікальними інтересами, потребами і досвідом, спроможного бути самостійним і відповідальним учасником освітнього процесу. Викладач-фасилітатор в освітньому просторі має потенціювати розвиток у здобувача освіти Soft skills («м’які навички», «соціальні навички» чи «навички успішності»). З точки зору отримання вищої освіти, здобуття знань та набуття вмінь, викладач-фасилітатор (НПП) – той, хто допомагає здобувачу медичної освіти зрозуміти мету свого навчання і підтримувати позитивну динаміку власного розвитку у формуванні Soft skills для досягнення цієї мети в процесі здобуття вищої медичної освіти. Навчання здобувачів повинно бути акцентованим на саморозвиток і самовдосконалення кожного майбутнього лікаря на основі власних дій, а діагностика його компетентності повинна стати самодіагностикою і самоаналізом, котрі базуються на новітніх знаннях. Отже, для досягнення напрацювань в отриманні та розвитку Soft skills викладач (НПП) має обрати такі способи подання (представлення) інформації здобувачеві в ході його пізнавальної діяльності, які будуть реалізовані через взаємодію та пов’яжуть викладача й здобувача, як учасників єдиного освітнього процесу та дозволить випускникам медичних ЗВО бути успішними на своєму робочому місці та конкурентоспроможними, соціально адаптованими спеціалістами.
Перейти к внешнему ресурсу Текст
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-70 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)