Пошуковий запит: (<.>K=ИНТЕРНАТУРА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 132
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Методи активізації пізнавальної діяльності лікарів-інтернів під час вивчення розділу дитячої стоматології/О. В. Шешукова [и др.] // Вісник проблем біології і медицини. -Полтава:ПДМУ, 2024,N № 1(172).-С.320-323
|
>2.
| Methods of activation of cognitive activity of interns during the study of paediatric dentistry/O. V. Sheshukova [и др.] // Вісник проблем біології і медицини. -Полтава:ПДМУ, 2024,N № 1(172).-С.318-320
|
>3.
| Етапи планування засвоєння лекційного матеріалу лікарями-інтернами/В. П. Польовий [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. -Чернівці, 2022. т.Т. 21,N № 4.-С.68-74
|
>4.
| Інтернатура з акушерства та гінекології як етап формування повноцінного самостійного практичного лікаря/А. В. Бойчук [та ін.] // Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. -Тернопіль, 2022,N N 2.-С.38-41
|
>5.
| Психологічна ресурсність суб’єктів післядипломного навчання за фахом «анестезіологія та інтенсивна терапія»/В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів, 2022. т.Т. 18,N № 6.-С.58-62
|
>6.
| П’ятнадцятирічний досвід навчання інтернів різних спеціальностей за модулем «Невідкладні стани»/В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів, 2022. т.Т. 18,N № 6.-С.48-50
|
>7.
| Дистанційне навчання у підготовці до ліцензійного іспиту «Крок 3» за модулем «Невідкладні стани»: за та проти/В. В. Єхалов [та ін.] // Медицина невідкладних станів, 2022. т.Т. 18,N № 1.-С.72-77
|
>8.
| Проблеми медичної освіти та впровадження цифрової моделі навчання при підготовці майбутніх лікарів за фахом «Внутрішні хвороби» під час пандемії COVID-19 та повномасштабної війни на території України/М. М. Потяженко [и др.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. -Полтава:ПДМУ, 2022. т.Т. 22,N № 3/4.-С.194-198
|
>9.
| Годованець Ю. Д. Актуальність впровадження моделі «CASE-BASED LEARNING» (CBL) у систему фахової підготовки та безперервного професійного розвитку лікарів/Ю. Д. Годованець, А. Г. Бабінцева // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина:РА "Дольче Віта", 2019. т.Т. IX,N № 2.-С.9-15
|
>10.
| Використання нових методів навчання в підготовці лікарів-інтернів/О. В. Ковтуненко [та ін.] // Оториноларингологія. -Київ, 2021,N № 4.-С.104-106
|
|
|