Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Періодичні видання. Статті - результати пошуку 148913

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (197)Художня література (1)Методичні рекомендації. Брошури (14)Матеріали конференцій (18)Електронний ресурс (4)Краєзнавство Полтавщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ВОСПИТАНИЕ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Вплив стилю батьківського виховання на поведінку дитини й управління дитиною під час стоматологічного лікування / Н. В. Янко [и др.] // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2021. - № 3. - С. 78-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-0255


MeSH-~главная:
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
Анотація: Мета роботи– вивчити вплив стилю батьківського виховання на поведінку дитини й деякі фактори, які впливають на стратегію управління дитиною під час стоматологічного лікування.Було обстежено 49 дітей 3-6 років, які лікувалися з приводу карієсу і його ускладнень. Для оцінки стилю батьківського виховання використовували опитування, яке оцінює стилі батьківського виховання. Поведінку дитини під час лікування оцінювали за шкалою Франкла. Діти батьків з авторитетним стилем виховання частіше демонстрували позитивну поведінку, ніж негативну, натомість дозвільний стиль виховання не впливав на поведінку дитини.Надаючипланову допомогу дітям із негативною поведінкою, при дозвільному типі виховання можна спробувати відокремлення дитини від батьків, а за його неефективності – психологічну десенситизацію дитини. При авторитетному стилі виховання потрібно починати з використання стратегії десенситизації. Якщо десенситизація неефективна чи пацієнт потребує невідкладної стоматологічної допомоги, лікування проводимо під седацією. Якщо седація протипоказана, а інші стратегії управління поведінкою дитини не працюють, можна проводити її лікування з утриманням.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Янко, Н. В.
Каськова, Л. Ф.
Кулай, О. О.
Андріянова, О. Ю.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Коваль, О. І.
    Взаємозв’язок між факторами регулювання дитячої поведінки та стоматологічним статусом дітей / О. І. Коваль // Світ медицини та біології = World of Medicine and Biology : науковий, медичний, екологічний журнал. - 2021. - № 1. - С. 84-90 : діаграма. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2079-8334


MeSH-~главная:
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНА -- ORAL HYGIENE
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ -- CHILD REARING
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES
РОДИТЕЛЬСКИХ ОБЯЗАННОСТЕЙ ИСПОЛНЕНИЕ -- PARENTING
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: В основі здоров’я дитини лежить її виховання. Поведінка дитини на стоматологічному прийомі, ставлення дитини до гігієни порожнини рота ˗ все це відображає поведінку батьків у сімейних стосунках та їх відношення до стоматологічного здоров’я в цілому. Лікарю стоматологу дитячому необхідно враховувати особливості стилю батьківського виховання для досягнення мети у формуванні позитивного ставлення до стоматологічного лікування дитини в майбутньому. В статті представлені результати визначення стоматологічного статусу дітей залежно від основних форм стилю батьківської поведінки. За результатами стоматологічного лікування обґрунтовано вибір умов проведення стоматологічної санації та вивчено вплив стилю батьківської поведінки на формування стоматологічного здоров’я у дітей.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.


   
    Профілактика фізичного перенапруження у школярів під час занять фізичним вихованням / О. Б. Неханевич [и др.] // Вісн. пробл. біол. і медицини = Bulletin of Problems in Biology and Medicine : український науково-практичний журнал. - 2020. - № 4(158). - С. 310-314. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2077-4214


MeSH-~главная:
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING
ФИЗИЧЕСКАЯ НАГРУЗКА -- EXERCISE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Збільшення частоти випадків раптової смерті серед молодих осіб під час занять фізичною культурою і спортом вже турбує не тільки фахівців в області медицини та фізичного виховання, але й непокоїть батьків та дітей. За даними літератури відомо, що більшість таких станів пов’язані з прихованою патологією серцево-судинної системи, що не виявляється при звичайних скринінгових обстеженнях. Обґрунтування доступних дієвих інструментів щодо ранньої діагностики і своєчасної корекції тренувальних навантажень можуть бути шляхом до вирішення цієї проблеми. Тому розробка програми експрес-діагностики фізичного здоров’я школярів є вкрай актуальною. Мета дослідження. Підвищення ефективності заходів профілактики раптових станів під час занять фізичним вихованням школярів шляхом розробки та впровадження методики оперативної діагностики рівня фізичного здоров’я, системи інформатизації вчителів та учнів і методики оперативної корекції тренувальних навантажень. Об’єкт і методи дослідження. В спостереження було включено 58 учнів одинадцятих класів Дніпропетровського обласного медичного ліцею «Дніпро» віком від 15 до 17 років (середній вік склав 16,4±2,3 років). Серед обстежених було 33 дівчини (56,9%) та 25 хлопців (43,1%).Методи. Рівень фізичного розвитку досліджували за допомогою методу антропометрії. Зріст та маса тіла досліджувались за стандартними методиками. Оцінку фізичного розвитку здійснювали методом індексів, для чого розраховували індекс маси тіла (ІМТ). Склад тіла, зокрема ступінь розвитку підшкірно-жирової клітковини визначали методом каліперометрії (ЖМТ). Фізична працездатність визначалась за допомогою проби Руф’є (ІР). В процесі дослідження випадковим чином учні були розподілені на 2 групи спостереження. До І групи були включені 29 школярів, для яких було запропоновано перед кожним уроком фізичного виховання розраховувати ІР з наступною корекцією фізичних навантажень протягом наступного уроку фізичного виховання за розробленою методикою. При вимірюванні ІР учні всіх класів розподілялися на групи фізичного виховання: основна, підготовча та спеціальна. До основної групи були віднесені ті учні, ІР яких був відмінний та добрий, до підготовчої – задовільний, а до спеціальної – незадовільний та поганий. У разі зарахування особи в підготовчу групу рівень фізичного навантаження знижували на 25%. Для осіб спеціальної групи рівень зниження фізичних навантажень сягав 50%. До ІІ групи увійшли 29 школярів відповідного віку і статі. В цій групі не проводилось корегування рівня фізичних навантажень на уроках фізичного виховання, вони виконували навантаження згідно затвердженої програми. Оперативний контроль рівня фізичного здоров’я, що визначався з урахуванням наявності факторів ризику, стану самопочуття, рівня фізичного розвитку та фізичної працездатності, проводився з використанням розробленого мобільний додатку «Health», що було створено у браузерному середовищі «Thunkable». Висновки. Розроблена та впроваджена методика експрес-діагностики фізичного здоров’я школярів та оперативного корегування розподілу на медичні групи з подальшою оптимізацією фізичних навантажень під час занять фізичним вихованням покращила рівень фізичного здоров’я учнів. Розроблено та впроваджено методику експрес-діагностики фізичного здоров’я учнів за допомогою створеного мобільного додатку «Health», яка надала можливість вчителю оперативно корегувати розподіл школярів на медичні групи, інформувати педагогів, учнів та батьків щодо рівня фізичного здоров’я та оптимізувати фізичні навантаження під час уроків фізичного виховання
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Неханевич, О. Б.
Кваснікова, В. І.
Манін, М. В.
Абрамов, В. В.
Смирнова, О. Л.
Глущук, Є. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Янович, О.
    Реалізація принципів фізичного виховання в основній школі / О. Янович, Т. В. Хома // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - N 2. - С. 218-219


MeSH-~главная:
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING (организация и управление, стандарты, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
Дод.точки доступу:
Хома, Т. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.


    Шелехова, Т. В.
    Фізкультурно-оздоровчі технології на сучасних уроках фізичного виховання / Т. В. Шелехова, Н. В. Степчук, М. І. Петрушко // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - N 2. - С. 217-218


MeSH-~главная:
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
Дод.точки доступу:
Степчук, Н. В.
Петрушко, М. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.


    Хома, Т. В.
    Сучасні підходи до формування професійної компетентності у майбутніх учителів фізичної культури / Т. В. Хома // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - N 2. - С. 213-214


MeSH-~главная:
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING (история, кадры, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.


    Тулайдан, В. Г.
    Актуальні проблеми фізичного виховання студенток УжНУ / В. Г. Тулайдан // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - N 2. - С. 207-208


MeSH-~главная:
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.


    Маріонда, І. І.
    Модель професійної діяльності науково-педагогічних працівників у підготовці фахівців фізичної культури і спорту / І. І. Маріонда, О. М. Тріфан, В. М. Мельник // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - N 2. - С. 183-185


MeSH-~главная:
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
Дод.точки доступу:
Тріфан, О. М.
Мельник, В. М.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.


    Жиденко, А. О.
    Формування професійних компетентностей фахівців з фізичної культури та спорту засобами медико-біологічних дисциплін / А. О. Жиденко, Т. В. Міщенко // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - N 2. - С. 170-172


MeSH-~главная:
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING (кадры, стандарты)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
Дод.точки доступу:
Міщенко, Т. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.


    Дорошенко, Е. Ю.
    Напрями формування професійно-прикладної фізичної підготовки фахівців з фізичної терапії, ерготерапії / Е. Ю. Дорошенко, А. М. Гурєєва, І. О. Сазанова // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - N 2. - С. 170


MeSH-~главная:
ФИЗИОТЕРАПЕВТЫ -- PHYSICAL THERAPISTS (обучение)
ТРУДОТЕРАПИЯ -- OCCUPATIONAL THERAPY (обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING
Дод.точки доступу:
Гурєєва, А. М.
Сазанова, І. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)