Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Книги - результати пошуку 43306

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=М'ясоїд, Петро Андрійович$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   159.9
   М 99


    М'ясоїд, Петро Андрійович.
    Курс загальної психології. у 2-х т. : підручник. Т. 1 / П. А. М'ясоїд. - К. : Алерта, 2011. - 495 с. : іл., фот. - Бібліогр. в кінці тем. - ISBN 978-617-566-014-0. - ISBN 978-617-566-015-7 : 060.00 грн
УДК

Рубрики: ПСИХОЛОГІЯ--підручник

Кл.слова (ненормовані):
підручники
Анотація: ПЕРЕДМОВА...........................9 Модуль І. ВСТУП ДО ПСИХОЛОГІЇ. ПСИХОЛОГІЯ ЯК НАУКА ТЕМА1. СТАНОВЛЕННЯ ПСИХОЛОГІЇ..... ........... 20 1.1. Історичний аналіз у психології ...................20 Е. Борінг: психологія - експериментальна наука. ........... 21 М. Г. Ярошевський: принцип детермінізму і категоріальний аналіз історії психології ...............23 В. А. Роменець: історія психології як практика людського самопізнання .26 1.2. Історичні рівні становлення психологічних знань. .......... 31 1.2.1. Ситуативний рівень ........................32 1.2.2. Мотиваційний рівень ...................... 38 1.2.3. Дійовий рівень ..........................46 1.2.4. Рефлексивний рівень ......................52 1.3. Напрями психології XX та початку XXI століття. ......... ...54 1.3.1. Західна психологія ......................54 1.3.2. Радянська і пострадянська психологія............... 59 1.4. Психологія перед лицем майбутнього............... 62 Питання для контролю, самоконтролю та роздумів .........67 Бібліографія ...................... .......67 ТЕМА 2. ПСИХОЛОГІЧНЕ ПІЗНАННЯ ...............72 2.1. Метатеоретичний аналіз у психології. .... ............ .73 2.1.1. Гносеологія психології ......................74 Екскурс в історію психології.................. 74 Р. Декарт і гносеологія психології та інших наук. .......... .75 2.1.2. Наукове пізнання як рух від дуалізму до монізму ..........77 І. Пригожий: історія світу в напрямі від хаосу до порядку ........78 М. К. Мамардашвілі: від класичного до некласичного світобачення.... 7 9 В. С. Стьопин: наукова раціональність та її типи........... 80 Ситуації наукового пізнання людиною дійсності....... ..... 82 2.1.3. Специфічні особливості психологічного пізнання. ......... 82 Коло пізнання......................... 83 Наукова раціональність і психологія .................85 Психологія як некласична дисципліна ..............87 2.1.4. Методологія психології ..................... 91 С. Л. Рубінштейн: методологічні принципи психології........... 91 О. М. Ткаченко: система методологічних принципів психології..... 95 Методологія психології і систематизація психологічних знань. ...... 98 2.2. Психологічне дослідження ...................99 2.2.1. Емпіричне дослідження..................... 99 2.2.2. Теоретичне дослідження.................... 103 2.2.3. Метатеоретичне дослідження.................. 107 2.3. Психологія серед інших наук................... 111 2.4. Психологія як практика ..................... 114 Питання для контролю, самоконтролю та роздумів........ 118 Бібліографія......................... 118 ТЕМА 3. ОСНОВНА ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЇ ..... 11.1.!. .. 124 3.1. Мозок і психіка......................... 124 Будова мозку......................... 125 3.1.1. Взаємовідношення між фізіологічним і психічним.......... 129 О. Р. Лурія: структура мозку і локалізація психічних процесів ..... 129 Н. П. Бехтерєва: нейрофізіологічні коди психіки.......... 132 Є. М. Соколов: нейрони свідомості................. 134 П. К. Анохін: функціональні системи організму і випереджуюче відображення дійсності .............. 137 3.1.2. Наука на шляху від фізіологічного до психічного......... 139 3.2. Буття і свідомість................... 140 С. Л. Рубінштейн: психічне серед явищ матеріального світу ..... 141 3.3. Людина і світ.......................... 148 3.3.1. Людина у просторі свого існування................. 148 С. Л. Рубінштейн: людина як даність світу.............. 149 В. А. Роменець: людина, вчинок, світ.............. 154 3.3.2. Людина у історичному просторі і часі ............... 158 В. А. Роменець: філософія минущого.............. 159 3.4. Основна проблема психології та психологічне пізнання........ 165 Питання для контролю, самоконтролю та роздумів........ 169 Бібліографія......................... 169 Модуль II. РОЗВИТОК ПСИХІКИ.. .. . ТЕМА 4. РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛО- ТА ІСТОРЮГЕНЕЗІ.... 178 4.1. Біологічні пояснення у психології................. 178 Ч. Дарвін: «Natura non facit saltum» ................ 179 Ч. Дарвін і перші кроки психології розвитку.............. 182 Г. Спенсер і абстракції еволюційного мислення............ 185 І. М. Сєченов: від чутливості до розуму................ 187 4.2. Поведінка тварин у світлі біологічного пояснення........ 191 Типи і форми поведінки тварин.................. 192 В. Келер: інтелектуальна поведінка антропоїдів........... 198 4.3. Від біологічного до психологічного пояснення..........200 О. М. Леонтьєв: організм, діяльність, психіка............201 Нервова система і психіка............203 4.4. Історичні пояснення у психології..................206 Еволюція людини.......................206 О. М. Леонтьєв: людина, діяльність, свідомість............209 С. Л. Рубінштейн: психіка і свідомість у зв'язку зі зміною способу життя..211 Психологічне пояснення і психологічний світогляд ...........214 В. А. Роменець: ситуація значень і міфологічна свідомість......215 Становлення свідомості .....................218 Питання для контролю, самоконтролю та роздумів........225 Бібліографія .........................225 ТЕМА 5. РОЗВИТОК ПСИХІКИ В ОНТОГЕНЕЗІ..........232 5.1. ^іиге уетів пигіиге .....................234 Дж. Локк: розвиток в умовах формування звичок............234 Ж.-Ж. Руссо: розвиток в умовах природного виховання.......237 5.2. Психологія розвитку: теоретичний світ...............241 Л. С. Виготський: розвиток вищих психічних функцій........243 С. Л. Рубінштейн: психічний розвиток і діяльність.........249 Психологічне пояснення і теорії розвитку ...............252 5.3. Психологія розвитку: емпіричні дослідження........... 254 П. Балтес: теоретична модель психічного розвитку.........256 Розвиток у світлі даних психогенетики ................257 5.4. Процеси розвитку .......................262 5.4.1. Дозрівання .........................263 5.4.2. Присвоєння...........................267 Д.Б. Ельконін: періодизація психічного розвитку ...........267 Характеристика періодів розвитку................269 5.4.3. Освоєння ............................276 Питання для контролю, самоконтролю та роздумів.........279 Бібліографія.........................280 ТЕМА 6. НЕНОРМАТИВНИЙ ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК.... ..... 289 6.1. Природа і межі психічної ненормативності ............290 В. В. Лебединський: класифікація грубих порушень розвитку......290 6.1.1. Чинники ненормативного розвитку ................293 6.1.2. Форми негативного впливу на психіку дитини........... 296 6.2. Психічна ненормативність у теоретичному висвітленні .......297 6.2.1. Психоаналіз та його версії..................... 298 А. Фройд: несвідоме дитини і механізми психологічного захисту... 301 Р. А. Шпіц: ефект госпіталізму і стосунки в діаді «дитина - мати» ....303 Дж. Боулбі: порушення прив'язаності.............304 М. Айнсворт: форми порушення прив'язаності ............306 Е. Еріксон: Его-ідентичність та її становлення ............ 311 6.2.2. Біхевіоризм і теорії научіння ...................314 Б. Ф. Скіннер: научіння через підкріплення відповідей.........315 А. Бандура: научіння через моделі поведінки.............317 Г. Ф. Харлоу: научіння любові.................318 6.2.3. Радянська і пострадянська психологія................320 М. І. Лісіна: проблеми онтогенезу спілкування ..........320 Емпіричні дослідження......................323 Дослідження пострадянської доби................ 327 6.3. Процеси ненормативного розвитку.................328 6.3.1. Дозрівання .........................328 6.3.2. Присвоєння...........................332 О. В. Сухарєв: етнофункціональні розлади психіки.........333 6.3.3. Освоєння............................335 6.3.4. Психологічна допомога за ненормативного розвитку.........338 Питання для контролю, самоконтролю та роздумів........ З40 Бібліографія..........................340 Модуль III. ПСИХІКА І ЖИТТЯ.............349 ТЕМА 7. ДІЯЛЬНІСТЬ........................ 350 7.1. Діяльність як спосіб людського життя..............350 С. Л. Рубінштейн: діяльність, свідомість, життєвий шлях людини ....352 С. Л. Рубінштейн: життя як предмет теоретичної рефлексії......... 356 О. М. Леонтьєв: діяльність, свідомість, особистість ..........359 В. А. Роменець: діяльність як вчинок ................366 В. А. Роменець: вчинок і життя як психічний феномен ........367 7.2. Процес діяльності .......................372 Д. М. Узнадзе: настановлення і діяльність...............372 К. Левін: людина у полі динамічних сил...............375 7.3. Види діяльності ........................382 7.3.1. Гра..............................382 Д. Б. Ельконін: рольова гра у дитячому віці ............383 7.3.2. Учіння.............................384 Г. С. Костюк: навчання, учіння, розвиток.............. 385 В. В. Давидов: учбова діяльність і теоретичне мислення...... З87 А. В. Фурман: учень в інноваційному освітньому просторі..... 389 7.3.3. Праця............................390 В. Д. Шадриков: системогенез професійної діяльності.........391 В. А. Роменець: аналіз творчого процесу..............393 7.4. Діяльність і особистість......................396 Питання для контролю, самоконтролю та роздумів........ 398 Бібліографія .........................398 ТЕМА 8. СПІЛКУВАННЯ......................405 8.1. Спілкування як міжсуб'єктні взаємини ...............406 М. І. Лісіна: спілкування і психічний розвиток.............407 Спілкування як діалог .....................409 Л. Е. Орбан-Лембрик: діалог, спілкування, особистість .......410 8.2. Спілкування і особистість.....................412 Л. Е. Орбан-Лембрик: комунікативна природа особистості........ 412 8.3. Будова, закономірності, психологічні ефекти спілкування ......414 8.3.1. Спілкування як обмін інформацією .................414 8.3.2. Спілкування як взаємодія...................417 8.3.3. Спілкування як сприймання і розуміння ...............422 8.4. На шляху до оптимального спілкування .............429 Спілкування в умовах професії типу «людина - людина» .......429 Психологічна допомога при труднощах спілкування.......... 431 Е. Берн: психологічні ігри і життєві сценарії..............433 Від психології спілкування до спілкування у психології .........438 Питання для контролю, самоконтролю та роздумів........ 441 Бібліографія.........................441 ТЕМА 9. СПІЛЬНОТИ........................448 9.1. Спільнота як предмет психологічного осмислення ..........449 9.1.1. Спільнота-ідеальна реальність.................450 С. Московичі: природа соціальних уявлень............450 9.1.2. Спільнота - соціальна реальність..................453 Г. М. Андреєва: конструювання образу соціального світу........453 9.1.3. Спільнота - етнічна реальність ..................456 В. Янів: етнопсихологічна студія української духовності........457 9.2. Спільнота як група........................461 Взаємини у групі........................462 Група як соціально-психологічне явище...............464 Рівні розвитку групи........................467 А. В. Петровський: колектив - група найвищого рівня розвитку .....469 9.3. Спільнота і особистість....................473 В. А. Петровський: феномен персоналізації.............473 Спільнота і виховання особистості..................476 9.4. Від психології спільнот до спільноту психології.........481 Школа Л. С. Виготського....................481 Школа С.Л. Рубінштейна......................483 Школа В. А. Роменця.......................486 Питання для контролю, самоконтролю та роздумів........ 490 Бібліографія.........................490
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
   88
   М99


    М'ясоїд, Петро Андрійович
    Загальна психологія : навчальний посібник для студ. вищих пед. навч. закладів / Петро Андрійович М'ясоїд. - 2-е вид., доп. - К. : Вища школа, 2001. - 487 с. : іл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-642-077-5 : 010.00 грн, 025.00 грн
ДРНТІ
ББК 88я73

Рубрики: Психологія--Навчальний посібник

Кл.слова (ненормовані):
ПОСІБНИК
Примірників всього: 3
Наук.Аб. (3)
Вільні: Наук.Аб. (3)

Найти похожие

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)