Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Книги - результати пошуку 43288

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Методичні рекомендації. Брошури (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЧНА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
   159.9
   К 93


    Курило, Віталій Олексійович.
    Клінічна медична психологія : навчальний посібник / В. О. Курило ; МОЗ України, Запоріз. держ. мед. ун-т, Кафедра психіатрії, психотерапії, загальної і мед. психології, наркології та сексології. - Львів : Видавець Марченко Т. В., 2020. - 347 с. - Алф. покажчик: с. 343-345. - Бібліогр.: с. 346-347. - ISBN 978-617-7937-15-8 : 100.00 грн.
УДК

Рубрики: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЧНА--Навчальний посібник

Кл.слова (ненормовані):
навчальні посібники
Анотація: У даному навчальному посібнику детально висвітлені вікові особливості особистості. Особливо детально описані психічний розвиток дітей до вступу у школу та осіб молодшого шкільного віку, психологічні особливості підліткового та юнацького віку, що робить даний посібник актуальним не лише для студентів, що навчаються за програмою «Лікувальна справа», а й для тих, що навчаються за програмою «Педіатрія». Послідовно висвітлені питання психології людських взаємовідносин, особистості і хвороби, психогенних та психосоматичних захворювань, реагування особи на наявність соматичного захворювання, психології вмирання та суїцидальної поведінки. Детально описані основні форми психологічної взаємодії між лікарем і хворим, типи особистості хворого та ефективність психологічного контакту із ним, наведено основні напрями психотерапії та сформовано засади психокорекційної діяльності, показані психологічні аспекти психогігієни та психопрофілактики. Навчальний посібник призначений для студентів медичних вузів, лікарів-інтернів, психологів, психіатрів, лікарів загальної практики-сімейної медицини та інших спеціальностей. Зміст ЧАСТИНА 1 ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ І ВІКОВА КЛІНІЧНА ПСИХОЛОГІЯ Розділ 1 ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ Розділ 2 ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДО ВСТУПУ У ШКОЛУ Розділ 3 ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА Розділ 4 ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКОВОГО І ЮНАЦЬКОГО ВІКУ Розділ 5 ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПСИХІЧНОЇ АКТИВНОСТІВ ЗРІЛОМУ І СТАРЕЧОМУ ВІЦІ ЧАСТИНА 2 ОСОБИСТІСТЬ І СУСПІЛЬСТВО: ПСИХОЛОГІЯ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН Розділ 6 ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ПСИХОЛОГІЇ ВЕЛИКИХ СОЦІАЛЬНИХ ГРУП Розділ 7 ПСИХОЛОГІЯ МАЛОЇ ГРУПИ Розділ 8 ЗАКОНОМІРНОСТІ СПІЛКУВАННЯ І ВЗАЄМОДІЇ ЛЮДЕЙ ЧАСТИНА 3 ОСОБИСТІСТЬ І ХВОРОБА Розділ 9 ПСИХОГЕННІ ЗАХВОРЮВАННЯ Розділ 10 ПСИХОСОМАТИЧНІ РОЗЛАДИ Розділ 11 СОМАТИЧНІ ЗАХВОРЮВАННЯ: ВНУТРІШНЯ КАРТИНА ХВОРОБИ Розділ 12 ПСИХОЛОГІЯ ВМИРАННЯ Розділ 13 СУЇЦИДАЛЬНА ПОВЕДІНКА ЧАСТИНА 4 ЛІКАР І ХВОРИЙ: ПСИХОЛОГІЯ ЛІКУВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ Розділ 14 ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОВСЯКДЕННОЇ ЛІКУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Розділ 15 ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПСИХОТЕРАПІЇ Розділ 16 ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОГІГІЄНИ І ПСИХОПРОФІЛАКТИКИ
Дод.точки доступу:
Запорізький державний медичний університет. Кафедра психіатрії, психотерапії, загальної і медичної психології, наркології та сексології

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
   159.9
   Ч-12


    Чабан, Олег Созонтович.
    Медична психологія. Еталони практичних навичок : навчальний посібник [для вищих медичних навчальних закладів] / О. С. Чабан, О. О. Хаустова, В. Ю. Омелянович ; МОЗ України, Нац. мед. ун-т ім. О. О. Богомольця. - Львів : Магнолія 2006, 2023. - 351 с. : іл. - Бібліогр.: с. 344-351. - ISBN 978-617-574-255-6 : 450.00 р.
УДК

Рубрики: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЧНА--Навчальний посібник

Кл.слова (ненормовані):
навчальні посібники
Анотація: Детально описані та теоретично обґрунтовані основні принципи та механізми проведення процедур і маніпуляцій, пов’язаних з наданням медико-психологічної допомоги. Посібник містить 30 еталонів практичних навичок та Дидактичний матеріал, необхідний для їх засвоєння і відпрацювання. Наведені у навчальному посібнику еталони практичних навичок розроблені відповідно до програм та навчальних планів «Медична психологія» для підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів України IV рівня акредитації за спеціальностями «Медицина», «Медична психологія», «Стоматологія», «Педіатрія», «Фізична терапія. Ерготерапія»ЗМІСТ Від авторів................................ 10 ВСТУП .................................11 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1 ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ............. 13 ТЕМА 1. ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ ЛЮДИНИ. ПОНЯТТЯ ПРО ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ'Я ................. 14 Еталон практичної навички № 1.1. ЗБИРАННЯ АНАМНЕЗУ ПРИ ПРОВЕДЕННІ МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ ПАЦІЄНТА.... 14 Еталон практичної навички № 1.2. ЦІЛЬОВЕ СКЛАДЕННЯ КОМПЛЕКСУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДИК ДЛЯ ОБСТЕЖЕННЯ ПАЦІЄНТА...................... 21 Еталон практичної навички № 1.3. ОЦІНЮВАННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ ЦІННОСТІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ МЕТОДИКИ ЗА ДАНИМИ, ВИКЛАДЕНИМИ ЇЇ АВТОРАМИ............... 25 ТЕМА 2. ОСОБИСТІСТЬ ТА ХВОРОБА. ВНУТРІШНЯ КАРТИНА ХВОРОБИ ................... 31 Еталон практичної навички №2.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПАЦІЄНТА......31 Еталон практичної навички №2.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПАЦІЄНТА......37 Еталон практичної навички №2.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АКЦЕНТУАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ПАЦІЄНТА........... 53 ТЕМА 3. СТАН ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ І ХВОРОБА: ПОРУШЕННЯ ВІДЧУТТІВ, СПРИЙНЯТТЯ, МИСЛЕННЯ ТА ІНТЕЛЕКТУ ........ 60 Еталон практичної навички №3.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ СПРИЙНЯТТЯ.................. 60 Еталон практичної навички № 3.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ МИСЛЕННЯ................... 65 Еталон практичної навички №3.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ МИСЛЕННЯ................... 71 ТЕМА 4. СТАН ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ І ХВОРОБА: ПОРУШЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ, СВІДОМОСТІ ТА САМОСВІДОМОСТІ.......................... 74 Еталон практичної навички № 4.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ СВІДОМОСТІ................. 74 Еталон практичної навички №4.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ УВАГИ ТА ПАМ'ЯТІ............... 79 Еталон практичної навички №4.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ УВАГИ ТА ПАМ'ЯТІ............... 84 ТЕМА 5. ПСИХОЛОГІЯ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНОГО ПРОЦЕСУ................................. 89 Еталон практичної навички №5.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ЛІКАРЯ............ 89 Еталон практичної навички № 5.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПАЦІЄНТА НАДАННЯМ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ................................. 93 Еталон практичноїнавички №5.3. ПОВІДОМЛЕННЯ ПОГАНИХ НОВИН ПАЦІЄНТУ ТА ЙОГО РОДИЧАМ.................. 96 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МЕДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ...........98 ТЕМА 6. ПСИХОСОМАТИЧНІ РОЗЛАДИ ................99 Еталон практичної навички № 6.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА СТРЕСОВОГО СТАНУ ТА СТАНУ ДИСТРЕСУ........ 99 Еталон практичної навички № 6.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ ПАЦІЄНТА..103 Еталон практичної навички № 6.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СОМАТИЗАЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТРЕСУ .......115Еталон практичної навички № 3.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ МИСЛЕННЯ................... 65 Еталон практичної навички №3.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ МИСЛЕННЯ................... 71 ТЕМА 4. СТАН ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ І ХВОРОБА: ПОРУШЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ, СВІДОМОСТІ ТА САМОСВІДОМОСТІ.......................... 74 Еталон практичної навички № 4.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ СВІДОМОСТІ................. 74 Еталон практичної навички №4.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ УВАГИ ТА ПАМ'ЯТІ............... 79 Еталон практичної навички №4.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ УВАГИ ТА ПАМ'ЯТІ............... 84 ТЕМА 5. ПСИХОЛОГІЯ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНОГО ПРОЦЕСУ................................. 89 Еталон практичної навички №5.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ЛІКАРЯ............ 89 Еталон практичної навички № 5.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПАЦІЄНТА НАДАННЯМ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ................................. 93 Еталон практичноїнавички №5.3. ПОВІДОМЛЕННЯ ПОГАНИХ НОВИН ПАЦІЄНТУ ТА ЙОГО РОДИЧАМ.................. 96 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МЕДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ...........98 ТЕМА 6. ПСИХОСОМАТИЧНІ РОЗЛАДИ ................99 Еталон практичної навички № 6.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА СТРЕСОВОГО СТАНУ ТА СТАНУ ДИСТРЕСУ........ 99 Еталон практичної навички № 6.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ ПАЦІЄНТА..103 Еталон практичної навички № 6.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СОМАТИЗАЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТРЕСУ .......115Еталон практичної навички № 3.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ МИСЛЕННЯ................... 65 Еталон практичної навички №3.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ МИСЛЕННЯ................... 71 ТЕМА 4. СТАН ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ І ХВОРОБА: ПОРУШЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ, СВІДОМОСТІ ТА САМОСВІДОМОСТІ.......................... 74 Еталон практичної навички № 4.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ СВІДОМОСТІ................. 74 Еталон практичної навички №4.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ УВАГИ ТА ПАМ'ЯТІ............... 79 Еталон практичної навички №4.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРУШЕНЬ УВАГИ ТА ПАМ'ЯТІ............... 84 ТЕМА 5. ПСИХОЛОГІЯ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНОГО ПРОЦЕСУ................................. 89 Еталон практичної навички №5.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК ЛІКАРЯ............ 89 Еталон практичної навички № 5.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПАЦІЄНТА НАДАННЯМ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ................................. 93 Еталон практичноїнавички №5.3. ПОВІДОМЛЕННЯ ПОГАНИХ НОВИН ПАЦІЄНТУ ТА ЙОГО РОДИЧАМ.................. 96 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 2 ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МЕДИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ...........98 ТЕМА 6. ПСИХОСОМАТИЧНІ РОЗЛАДИ ................99 Еталон практичної навички № 6.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА СТРЕСОВОГО СТАНУ ТА СТАНУ ДИСТРЕСУ........ 99 Еталон практичної навички № 6.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ ПАЦІЄНТА..103 Еталон практичної навички № 6.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СОМАТИЗАЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТРЕСУ .......115ТЕМА 7. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ХВОРИХ , З РІЗНИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ ...................121 Еталон практичної навички № 7.7. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ПАЦІЄНТА З СЕРЦЕВО-СУДИННИМ ЗАХВОРЮВАННЯМ.. 121 Еталон практичної навички № 7.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ПАЦІЄНТКИ ПІД ЧАС ВАГІТНОСТІ ТА У ПІСЛЯПОЛОГОВОМУ ПЕРІОДІ....................... 125 Еталон практичної навички №7.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ЛІТНІХ ПАЦІЄНТІВ.................... 128 ТЕМА 8. ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЗАЛЕЖНОЇ, СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ, ТАНАТОЛОГІЇ ТА ЕВТАНАЗІЇ ............... 132 Еталон практичної навички № 8.1. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ................ 132 Еталон практичної навички № 8.2. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ПАЦІЄНТА З ХІМІЧНОЮ ЗАЛЕЖНІСТЮ............ 137 Еталон практичної навички № 8.3. МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ПАЦІЄНТА З ІГРОВОЮ АДДИКЦІЄЮ........... 141 ТЕМА 9. ОСНОВИ ПСИХОТЕРАПІЇ ..................145 Еталон практичної навички № 9.1. ВИБІР ВИДУ ПСИХОТЕРАПІЇ ТА її ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ ПРИ РОЗЛАДАХ, АСОЦІЙОВАНИХ З ПЕРЕНЕСЕНОЮ ПСИХІЧНОЮ ТРАВМОЮ.................145 Еталон практичної навички №9.2. АЛГОРИТМ ПРОВЕДЕННЯ ПСИХОТЕРАПІЇ ПРИ РОЗЛАДАХ, АСОЦІЙОВАНИХ З ПЕРЕНЕСЕНОЮ ПСИХІЧНОЮ ТРАВМОЮ......................... 148 Еталон практичної навички № 9.3. МІЖОСОБИСТІСНА ПСИХОТЕРАПІЯ (ІРТ)........................... 150 ТЕМА 10. ОСНОВИ КОГНІТИВНО-ПОВЕДІНКОВОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ............................ 153 Еталон практичної навички № 10.1. МЕТА, ОСНОВНІ СТРАТЕГІЇ ТА НАПРЯМКИ ТРАВМА-ФОКУСОВАНОЇ КОГНІТИВНО-ПОВЕДІНКОВОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ.............................153 Еталон практичної навички № 10.2. КРОКИ ТА ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕФЕКТИВНОЇ ТРАВМА-ФОКУСОВАНОЇ КОГНІТИВНО-ПОВЕДІНКОВОЇПСИХОТЕРАПІЇ............158 Еталон практичної навички № 10.3. ТРАВМА-ФОКУСОВАНА КОГНІТИВНО-ПОВЕДІНКОВА ПСИХОТЕРАПІЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ПЕРЕЖИЛИ ПСИХІЧНУ ТРАВМУ................159 ДОДАТКИ Додаток 1. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 2.1................................164 EysenckPersonalityInventary(EPI) ....................164 Додаток 2. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 2.2................................ 168 Фрустраційний тест С Розенцвейга ................ 168 Методика «Ціннісні орієнтації» (М. Рокіч)............. 184 Додаток 3. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 2.3................................189 ОпитувальникШмішека ....................... 189 Додаток 4. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 3.1................................ 196 Методика Р. С. Немова «Які предмети заховані в малюнках»..... 196 Додаток 5. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 3.2................................198 Виключення понять .......................... 198 Додаток 6. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 3.3................................202 Прогресивні матриці Равена .....................202 Додаток 7. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 4.1................................224 Шкала оцінки тяжкості коми Глазго (The Glasgow Coma Skale, GCS) ...................224 Додаток 8. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 4.2 ................................226 Експрес-діагностика некерованоїемоційноїзбудливості (В. В. Бойко) .............................226 Додаток 9. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 4.3................................227 Коректурна проба Б. Бурдона (варіант А. Н. Вороніна) .......227 Методика «Заучування 10 слів» А. Р.Лурія .............229 Додаток 10. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 5.1................................232 Kalamazoo Essential Elements Communication Checklist (KEECC) (Шкала контролю елементів коммуникаціїКаламазу) ........232 Assessmenf and Feedback of Communication Skills RANZCOG (Шкала оцінювання комунікативних навичок RANZCOG ....... 235 Instrument for assessing videotapes of doctors'performance in consultations (Методика для оцінювання відеозаписів консультацій лікарів) ..237 Додаток 11. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 5.2................................243 Patient Satisfaction Questionnaire-Ill (PSQ-III) ..............243 Patient Satisfaction Questionnaire-18 (PSQ-18) ..............250 Додаток 12. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 5.3................................254 SPIKES - «Setting, Perception, Invitation, Knowledge, Emotion and Empathy, Strategy and Summaryx ..................254 ..................254 Додаток 13. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 6.1................................259 Hospital Anxiety and Depression Scale (HADS) (Госпітальна шкала тривоги і депресії) ..............259 Psychological Stress Measure by Lemyr-Tessier-Fillion (PSM-25) (Шкала психологічного стресу) ...................263 Додаток 14. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 6.2................................267 Life Style Index Percentiles (LSI) ........267 Coping Inventory for Stressful Situations (CISS) (Копінг-поведінка в стресових ситуаціях, N. 5. Endler,J. D.A. Parker) .272 Додаток 15. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 6.2................................276 Тпе The Four-Dimensional Symptom Questionnaire (4DSQ) (Чотиривимірна анкета симптомів) ...............276 Додаток 16. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 7.1................................281 Medical Outcomes Study Short Form 36 (MOS SF-36) Опитувальник неспецифічної якості життя ...........281 Додаток 17. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 7.2................................293 Edinburgh Postnatal Depression Scale Единбурзька шкала післяпологової депресії ............293 Додаток 18. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 7.3................................296 Geriatric Depression Scale (CDS) Геріатрична скринінгова шкала депресії ...............296 Cornell Scale for Depression in Dementia (CSDD) Корнельська шкала депресії при деменції ..............298 ТЕСТ«МІНІ-КОГ»(MINI-COG)......................300 Додаток 19. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 8.1................................303 Modified Scale for Suicide Ideation (MSSI) Модифікована шкала суїцидальних ідей ................303 Suicidal Affect Behavior Cognition Scale (SABCS) Шкала суїцидальнихафекту-поведінки-пізнання ..........312 Додаток 20. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 8.2................................314 Michigan Alcoholism Screening Test (MAST) Мічиганський скринінговий тест на алкоголізм ...........314 Додаток 21. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 8.3................................318 Game Addiction Scale (GAS) Шкала ігрової залежності..................... 318 Internet Gaming Disorder Scale-Short Form (IGDS-SF9) Шкала розладу інтернет-ігор - коротка форма ..........320 Додаток 22. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 9.1................................323 Пацієнт-центрована (клієнт-центрована) психотерапія C. R. Rogers (PCP) .....................323 Додаток 23. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 9.2................................325 Комплекс формування психологічної резистентності до стресу (адаптація комплексу прищеплення навичок з відновлення психічного здоров'я, розробленого National Center for PTSD and the NationalChild'Traumatic Stress Network) ............. 325 Додаток 24. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 9.3 ...............................328 Терапія імунізації проти стресу (SІТ) .................328 Додаток 25. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 10.1 .............................330 Орієнтація сім'ї на терапію та фаза стабілізації ТР-СВТ дітей, які зазнали психічної травми.................... 330 Додаток 26. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 10.2.............................338 Фаза розповіді та обробки травми під час ТР-СВТ дітей, які зазнали психічної травми.................... 338 Додаток 27. ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ДО ПРАКТИЧНОЇ НАВИЧКИ 10.3..............................340 Фаза інтеграції та консолідації під час ТР-СВТ дітей, які зазнали психічної травми ....................340 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇЛІТЕРАТУРИ .................344
Дод.точки доступу:
Хаустова, Олена Олександрівна
Омелянович, Віталій Юрійович
Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця (К.)

Примірників всього: 3
ЧЗ (1), Наук.Аб. (2)
Вільні: ЧЗ (1), Наук.Аб. (2)

Найти похожие

3.
   159.9
   Г 93


    Губенко, Інна Яківна.
    Основи загальної і медичної психології, психічного здоров'я та міжособового спілкування : підручник [для студентів мед. закладів фахової передвищої та вищої освіти] / І. Я. Губенко, О. С. Карнацька, О. Т. Шевченко. - 3-тє вид., стереотип. - К. : Медицина, 2021. - 310 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 307-310. - ISBN 978-617-505-822-0 : 225.00 грн.
УДК

Рубрики: ПСИХОЛОГІЯ--Підручник

   ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЧНА--Підручник


   МЕДСЕСТРИНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ--Підручник


Кл.слова (ненормовані):
підручники училищ
Анотація: У підручнику розкрито основні поняття загальної і медичної психології, психічного здоров’я та міжособового спілкування. Він є базою для формування холістичного підходу до пацієнтів, розуміння ролі психіки у виникненні захворювань та їх перебігу. Підкреслено значення психопрофілактики і психогігієни, приділено увагу причинам виникнення емоційного стресу і методам запобігання стресовим ситуаціям, професійній деформації та професійному «вигоранню» медичних працівників. Розглянуто вплив екстремальних ситуацій на психічне здоров’я та особливості надання допомоги пацієнтам із наслідками психотравматичних розладів. Для студентів спеціальності «Медсестринство» медичних закладів фахової передвищої та вищої освіти, викладачів, слухачів відділень і закладів післядипломної освіти, а також медичних сестер, фельдшерів, акушерок Вступ............................. 5 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА I МЕДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ Тема 1. Психологія як наука. Її значення і завдання......... 8 Психологія як наука........................ 8 Iсторія формування психологічних знань............. 11 Зв’язок психології з іншими дисциплінами............... 16 Методи психології........................ 19 Тема 2. Медична психологія. Предмет, значення і завдання медичної психології....................... 27 Медична психологія як наука................... 27 Розділи медичної психології................ .....29 Тема 3. Розвиток психіки. Свідомість............... 32 Розвиток психіки у філогенезі................... 32 Розвиток психіки в онтогенезі................... 38 Свідомість............................ 49 Тема 4. Особистість. Психологічні якості особистості.......... 60 Психологічна характеристика особистості............. 60 Властивості особистості.................... 65 Темперамент.......................... 68 Характер........................... 77 Тема 5. Психічні процеси в нормі та в умовах патології.......... 91 Пізнавальні психічні процеси................... 91 Емоційно-вольові процеси.................... 128 Тема 6. Психологія хвороби.................... 148 Психологічні особливості переживання хвороби............ 148 Психологічні особливості пацієнтів з різними соматичними захворюваннями...157 Поведінка медика як джерело ятрогеній................ 164 РОЗДІЛ 2. Психологічні основи спілкування Тема 1. Психологічна характеристика спілкування..........170 Функції спілкування....................... 172 Види спілкування....................... 174 Засоби спілкування....................... 175 Форми спілкування....................... 185 Тема 2. Міжособистісна комунікація................. 188 Функції комунікації........................ 189 Види і форми комунікації.................... 189 Психологічні особливості вербальної комунікації... .........191 Перцептивні механізми й ефекти.................. 196 Тема 3. Комунікативні бар’єри спілкування............... 202 Тема 4. Колектив. Емоційний клімат у колективі............. 206 Тема 5. Проблема міжособистісної сумісності в колективі....... 210 Тема 6. Поняття конфлікту і стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях. 213 Класифікація конфліктів...................... 214 Розв’язання конфліктних ситуацій.................. 217 Основні стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях..........219 Тема 7. Культура спілкування й етика стосунків медичних працівників між собою і з пацієнтами.................... 221 РОЗДІЛ 3. Психічне здоров’я Тема 1. Вплив психосоціальних факторів на психічне здоров’я.....228 Вплив психічної травматизації на особистість............. 228 Екстремальні ситуації і психічне здоров’я.............. 231 Психологічні наслідки психотравматичних подій........... 240 Особливості надання допомоги пацієнтам з наслідками психотравматичних подій...248 Тема 2. Сім’я як джерело формування здорової психіки........254 Функції сім’ї............................ 255 Проблеми сучасної сім’ї....................... 258 Психологічні особливості ранніх шлюбів............... 262 Тема 3. Психосоматичні розлади та їх вплив на психічне здоров’я...... 265 Характеристика і класифікація психосоматичних захворювань......266 Походження психосоматичних захворювань.............. 270 Тема 4. Психогігієна, психопрофілактика і психотерапія........ 272 Психогігієна............................ 272 Психопрофілактика......................... 288 Психотерапія.......................... 289 Тема 5. Психологічні особливості спілкування з пацієнтами у паліативній медицині...................... 293 Паліативна медицина, її мета, завдання. Особливості психічного стану невиліковно хворих пацієнтів................. 293 Психологічні аспекти роботи з пацієнтами, які мають ВIЛ—СНIД.....297 Процес переживання горя. Стадії трауру.............. 299 Список літератури........................ 307
Дод.точки доступу:
Карнацька, Олена Сергіївна
Шевченко, Олександра Теодорівна

Примірників всього: 50
Наук.Аб. (1), Уч.Аб. (49)
Вільні: Наук.Аб. (1), Уч.Аб. (49)

Найти похожие

4.
   88
   Г 93


    Губенко, Інна Яківна.
    Основи загальної і медичної психології, психічного здоров'я та міжособового спілкування : [підручник для студентів вищих мед. і фарм. навч. закладів I-III рівнів акредитації] / І. Я. Губенко, О. С. Карнацька, О. Т. Шевченко. - К. : Медицина, 2013. - 294 с. - Бібліогр.: с. 292-294. - ISBN 978-617-505-307-2 : 070.00 грн
ДРНТІ
ББК 88я73

Рубрики: ПСИХОЛОГІЯ--Підручник

   ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЧНА--Підручник


Анотація: У підручнику розкрито основні поняття загальної і медичної психології, психічного здоров’я та міжособового спілкування. Він є базою для формування холістичного підходу до пацієнтів, розуміння ролі психіки у виникненні захворювань та їх перебігу. Підкреслено значення психопрофілактики і психогігієни, приділено увагу причинам виникнення емоційного стресу і методам запобігання стресовим ситуаціям, професійній деформації та професійному «вигоранню» медичних працівників.Для студентів спеціальностей «лікувальна справа», «сестринська справа» й «акушерська справа» вищих медичних навчальних закладів I—III рівнів акредитації, викладачів, слухачів відділень і закладів післядипломної освіти, а також медичних сестер, фельдшерів, акушерок ВступРОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА I МЕДИЧНА ПСИХОЛОГІЯТема 1. Психологія як наука. Її значення і завданняТема 2. Медична психологія. Предмет, значення і завдання медичної психологіїТема 3. Розвиток психіки. СвідомістьТема 4. Особистість. Психологічні якості особистостіТема 5. Психічні процеси в нормі та в умовах патологіїТема 6. Психологія хворобиРОЗДІЛ 2. Психологічні основи спілкуванняТема 1. Психологічна характеристика спілкуванняТема 2. Міжособистісна комунікаціяТема 3. Комунікативні бар’єри спілкуванняТема 4. Колектив. Емоційний клімат у колективіТема 5. Проблема міжособистісної сумісності в колективіТема 6. Поняття конфлікту і стратегії поведінки в конфліктних ситуаціяхТема 7. Культура спілкування й етика стосунків медичних працівників між собою і з пацієнтамиРОЗДІЛ 3. Психічне здоров’яТема 1. Вплив психосоціальних факторів на психічне здоров’яТема 2. Сім’я як джерело формування здорової психікиТема 3. Психосоматичні розлади та їх вплив на психічне здоров’яТема 4. Психогігієна, психопрофілактика і психотерапіяТема 5. Психологічні особливості спілкування з пацієнтами у паліативній медициніСписок літератури
Дод.точки доступу:
Карнацька, Олена Сергіївна
Шевченко, Олександра Теодорівна

Примірників всього: 19
Наук.Аб. (1), Уч.Аб. (18)
Вільні: Наук.Аб. (1), Уч.Аб. (18)

Найти похожие

5.
   15
   Л 68


    Лобачова, Валентина Григорівна
    Основи загальної та медичної психології : підручник для учнів відділень медсестер мед. училищ / Валентина Григорівна Лобачова. - К. : Вища школа, 1969. - 180 с. : іл. - 000.50 р.
ББК 15+616.89

Рубрики: Психологія загальна

   психологія медична


Кл.слова (ненормовані):
ПІДРУЧНИК
Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

6.
   88
   В 54


    Вітенко, Іван Семенович.
    Загальна та медична психологія : підручник для студ. мед. вузів / І. С. Вітенко. - К. : Здоров'я, 1994. - 295 с. - ISBN 5-311-00848-2 : 139 000.00 крб
УДК
ББК 88я73+

Рубрики: Психологія--Підручник

   Психологія медична--Підручник


Кл.слова (ненормовані):
підручники
Примірників всього: 2
Уч.Аб. (1), ФБ (1)
Вільні: Уч.Аб. (1), ФБ (1)

Найти похожие

7.
   615.8
   В54


    Вітенко, Іван Семенович
    Основи загальної і медичної психології : [навчальний посібник для учнів медичних училищ] / Іван Семенович Вітенко, Любов Михайлівна Дутка, Людмила Яківна Зименковська. - К. : Вища школа, 1991. - 271 с. - ISBN 5-11-003589-7 : 002.40 крб
ДРНТІ
УДК
ББК 88+

Рубрики: Психологія--Навчальний посібник училищ

   Психологія медична--Навчальний посібник училищ


   Медична етика--Навчальний посібник училищ


Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК
Дод.точки доступу:
Дутка, Любов Михайлівна
Зименковська, Людмила Яківна

Примірників всього: 2
Наук.Аб. (2)
Вільні: Наук.Аб. (2)

Найти похожие

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)