Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Книги - результати пошуку 43273

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Методичні рекомендації. Брошури (1)Краєзнавство Полтавщини (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОСВІТА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
   378
   Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Виховання творчих здібностей у студентів / В. А. Роменець. - К. : Вища школа, 1973. - 96 с. - (Бібліотека викладача). - Б. ц.
~РУБ 378

Рубрики: ОСВІТА

Примірників всього: 6
Наук.Аб. (6)
Вільні: Наук.Аб. (6)

Найти похожие

2.
   378
   А 90


   
    Аспекти дослідження іноземних мов і лінгвометодичні основи викладання : збірник наукових праць. Вип. 14 / редколегія: В. К. Зернова (гол. ред.), В. В. Кононенко, О. В. Григоренко та ін. ; МОН України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : [б. в.], 2014 (ПНПУ). - 114 с. ; 20 см. - Ст. на укр., нім. мовах. - Библиогр. в конце ст. - 100 прим.. - 010.00 р.
ПНПУ 100років
УДК
~РУБ 4И(08)

Рубрики: ВИЩА ОСВІТА

   ОСВІТА


   ІНОЗЕМНІ МОВИ


Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- мовознавство
Дод.точки доступу:
Зернова, Валентина Костянтинівна \ред.\
Кононенко, В. В. \ред.\
Григоренко, О. В. \ред.\
Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

3.
   378.1
   К 47


   
    Клінічна лекція : збірник науково-метод. праць (на матеріалах навч.-метод. конф. Київ, 16-17 вересня 1998 р.) / МОЗ України. - К. : [б. в.], 1998. - 103 с. - 005.00 р.
УДК

Рубрики: ОСВІТА

Примірників всього: 1
ФБ (1)
Вільні: ФБ (1)

Найти похожие

4.
   94(477.53)
   С 48


   
    Слов'янський збірник : Збірник наукових і науково-публіцистичних праць. Вип. XII / Слов'ян. клуб м. Полтави ; уклад. Л. Л. Безобразова ; ред. колегія: Л. Л. Безобразова, Ю. І. Браїлко, О. М. Гнізділова та ін. - Полтава : Техсервіс, 2013. - 320 с. - Загл. обл. : Слов'янський збірник. Вип. 12. - Авт.: с. 313-317. - Ст. на укр., рос. мовах. - Бібліогр. в кінці ст. - 025.00 грн.
    Зміст:
УДК
~РУБ 8+4У

Рубрики: ІСТОРІЯ--Полтавщина

   ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО


   УКРАЇНСЬКА МОВА


   ОСВІТА


Кл.слова (ненормовані):
мовознавство
Анотація: ЗМІСТ Родини. Редколегія ........................З БОРИС ГОД, НАТАЛІЯ ГОД. Родинне виховання у творчій спадщині гуманістів епохи європейського відродження ....5 РЕНАТА КОРОВІНА. Сім'я - осередок формування загальнолюдських цінностей................. 12 ТЕТЯНА ЛУНЬОВА. Родовідне дерево: спроба осмислення концепту..................... 20 ВАЛЕНТИНА СНІГУРЕНКО. Терміни спорідненості в українській мові ....................... 25 ЮЛІЯ БРАЇЛКО. Шнурки у склянці. Чи в ботинках? Реалізація концепту "родина" в українському сленгу .... 37 ЛЮДМИЛА КОРНЄВА. Традиційні уявлення про сім'ю в українських прислів'ях ................. 45 ТЕТЯНА НІКОЛАШИНА. Назви спорідненості та свояцтва у прізвищах полтавців: семантика і структура .......... 59 ОКСАНА МОКЛЯК. "Масяточко ти моє перемасячене" (індивідуально-авторські ніжні іменування) .......... 65 МИХАЙЛО МОВЧАН. Страх старості в житті людини ....... 72 ОЛЕГ ЧУБ. Колективи, як і сім'ї, бувають різні ........ 83 ЛАРИСА БЕЗОБРАЗОВА. Зелені пагони могутнього древа ..86 Nicolas Soldatenkoff. Quelguers mots sur ma famille .... 90 НИКОЛАЙ СОЛДАТЕНКОВ. Несколько слов о моей семье ....93 ІРИНА ФІСАК. Особистість М. Гоголя крізь призму родинних стосунків .................... 97 ІРИНА ПЕТРЕНКО. Борис Серга [1921-1942) і його родина ..........................103 МИКОЛА КОСТЕНКО. Чи можна полюбити "біном" Гоголя... Шевченка... Короленка? .................113 НАДІЯ КОЧЕРГА, ГАЛИНА КОЛОДКО. Дворянська родина декабристів у Хомутці на Полтавщині: минуле і сучасність ........................124 ІГОР ПІВЕНЬ. Два Юрії однієї родини ..............133 ОЛЕГ ЦЕБРЖИНСКИЙ. Моя семья - моя родина .........139 НИКОЛАЙ ПОДГОРНЬІЙ. Из семейного альбома .........148 МАРИНА ГРИНЕВА. Феномен Трофима Денисовича Льісенко (1898-1976) (крестньїй путь советской генетики) .....................153 ТЕТЯНА ДЕМИДЕНКО. Родина Денисовців: три покоління на освітянській ниві ................163 ЛЮДМИЛА ЯЦЕНКО. Велика родина уславлених людей ...177 ГАЛИНА ЛАГНО. Три долі родини Нетер .............180 ОЛЕКСАНДР ЄРМАК, ВАЛЕНТИНА СНІГУРЕНКО. Родинні зв'язки Леоніда Бразова. Доньки ................188 ЛЮДМИЛА НЕСТУЛЯ. Крепость Бразова или повод вспомнить о хорошем человеке ................206 ЛЮБОВ СОЛОГУБ. Славний син української народної пісні, батько народного хору "Калина" .............210 ОЛЕНА ГНІЗДІЛОВА. Феномен науково-педагогічної школи .............................216ЛАРИСА ВОРОНА. Велика сім'я Миколи Миколайовича Боголюбова (наукові школи вченого) ..............224 АРТУР ОВАКИМЯН. Армяне Полтавщини ..........231 ІРИНА ДІПТАН. Драгоманівська перспектива українсько-єврейського порозуміння в баченні І.П. Лисяка-Рудницького ...................237 ЛЮДМИЛА БАБЕНКО. Церква, суспільство, родина: спадщина 20-30-х років XX століття на Полтавщині .....252 РОМАН СІТАРЧУК. Становлення громади баптистів на Полтавщині в роки радянської влади ............263 ЛАРИСА БЕЗОБРАЗОВА. Слов'янська сім'я Полтави .......270 ВАЛЕНТИН РИБАЛКО. Створення нової вітчизняної породи м'ясних свиней ......................277 ВАЛЕНТИНА ОНШКО. Біоекологічні та ценотичні особливості алергенів родини злаки м. Полтави ......282 ЛЮДМИЛА ЧЕРЕДНИК. "Мысль семейная" в произведениях писателей-фантастов ............288 ЯНІНА ТАГІЛЬЦЕВА. Пейзаж як інтимна рефлексія в ліриці Б. Пастернака .....................306 НАШІ АВТОРИ ...........................313 ЗМІСТ..............................318 Мокляк О. "Масяточко ти моє перемасячене" (індивідуально-авторські ніжні іменування. – С. 65-72. Чередник Л. "Мысль семейная" в произведениях писателей-фантастов. – С. 288-306. Овакимян А. Армяне Полтавщины. – С. 231-236. Оніпко В. Біоекологічні та ценотичні особливості алергенів родини Злаки м. Полтави. – С. 282-288. Петренко І. Борис Серга (1921-1942) і його родина. – С. 103-112. Яценко Л. Велика родина уславлених людей. – С. 177-180. Ворона Л. Велика сім'я Миколи Миколайовича Боголюбова (наукові школи вченого). – С. 224-231. Півень І. Два Юрії однієї родини. – С. 133-138. Кочерга Н., Колодко Г. Дворянська родина декабристів у Хомутці на Полтавщині: минуле і сучасність. – С. 124-133. Діптан І. Драгоманівська перспектива українсько-єврейського порозуміння в баченні І. П. Лисяка-Рудницького. – С. 237-252. Безобразова Л. Зелені пагони могутнього древа. – С. 86-90. Подгорный Н. Из семейного альбома. – С. 148-153. Нестуля Л. Крепость Бразова или повод вспомнить о хорошем человеке. – С. 206-210. Цебржинський О. Моя семья - моя родина. – С. 139-148. Ніколашина Т. Назви спорідненості та свояцтва у прізвищах полтавців: семантика і структура. – С. 59-65. Фісак І. Особистість М. Гоголя крізь призму родинних стосунків. – С. 97-103. Тагільцева Я. Пейзаж як інтимна рефлексія в ліриці Б. Пастернака. – С. 306-312. Демиденко Т. Родина Денисовців: три покоління на освітянській ниві. – С. 163-176. Год Б., Год Н. Родинне виховання у творчій спадщині гуманістів епохи європейського Відродження. – С. 5-12. Єрмак О., Снігуренко В. Родинні зв'язки Леоніда Бразова. Доньки. – С. 188-205 Луньова Т. Родовідне дерево: спроба осмислення концепту. – С. 20-25. Коровіна Р. Сім'я - осередок формування загальнолюдських цінностей. – С. 12-20. Сологуб Л. Славний син української народної пісні, батько народного хору "Калина". – С. 210-216. Безобразова Л. Слов'янська сім'я Полтави. – С. 270-277. Сітарчук Р. Становлення громади баптистів на Полтавщині в роки радянської влади. – С. 263-269. Мовчан М. Страх старості в житті людини. – С. 72-83. Снігуренко В. Терміни спорідненості в українській мові. – С. 25-37. Корнєва Л. Традиційні уявлення про сім'ю в українських прислів'ях. – С. 45-59. Гнізділова О. Феномен науково-педагогічної школи. – С. 216-224. Гринева М. Феномен Трофима Денисовича Лысенко (1898-1976) (крестный путь советской генетики). – С. 153-163. Бабенко Л. Церква, суспільство, родина: спадщина 20-30-х років ХХ століття на Полтавщині. – С. 254-263. Костенко М. Чи можна полюбити "біном" Гоголя... Шевченка... Короленка?. – С. 113-123. Браїлко Ю. Шнурки у склянці. Чи в ботинках? Реалізація концепту "родина" в українському сленгу. – С. 37-44.
Дод.точки доступу:
Безобразова, Лариса Леонідівна \уклад., ред.\
Браїлко, Ю. І. \ред.\
Гнізділова, О. М. та ін. \ред.\
Полтавщина. Історія

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

5.
   1
   Ф 56


   
    Філософія освіти і науки : навчальний посібник / І. С. Алексейчук, В. П. Загороднюк, Л. І. Мозговий та ін. ; відп. ред.: І. С. Алексейчук, Л. І. Мозговий ; МОН України, Ін-т філософії ім. Г. С. Сковороди, Донецьк. нац. ун-т, Донбаський держ. пед. ун-т, УМСА. - Слов'янськ : Вид-во Б. І. Моторіна, 2019. - 365 с. : іл. ; 21 см. - Світлини авт.: 4 с. обкл. - Бібліогр.: с. 343-357. - Імен. покажч.: с. 358-360. - Предм. покажч.: с. 361-365. - 300 прим.. - ISBN 978-966-2762-92-1 : 050.00 грн
УДК

Рубрики: ФІЛОСОФІЯ

   ОСВІТА


   НАУКА


Кл.слова (ненормовані):
навчальні посібники
Анотація: Навчальний посібник створено на основі досвіду викладання дисципліни «Філософія освіти і науки» у ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». Матеріал репрезентовано згідно з кредитно-трансферною системою оцінювання знань магістрів: І розділ «Філософія освіти» (6 тем) та II розділ «Філософія науки» (6 тем). Висвітлюються вихідні поняття і проблеми філософії освіти, філософії науки, методології наукового пізнання. Посібник адресовано магістрантам, аспірантам, викладачам філософських дисциплін, всіх, хто цікавиться вивченням філософії освіти і науки ЗМІСТ ПЕРЕДМОВА..................... РОЗДІЛ І «ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ І НАУКИ........ 11 ТЕМА 1. ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ ОСВІТНЬО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДИСКУРСУ............ 12 1. Поняття освітньо-педагогічного дискурсу. Проблемне поле філософії освіти.................. 13 2. Парадигмальний статус філософії освіти......... 23 3. Освітні парадигми сучасності............28 ТЕМА 2. ОСМИСЛЕННЯ ОСВІТИ В ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКОМУКОНТЕКСТІ...........40 1. Людина, освіта і виховання в контексті класиччної філософії. ......................40 2. Освітні ідеї в некласичній філософії...........78 3. Філософсько-педагогічні погляди С. Сковороди......87 ТЕМА 3. ОСВІТА ЯК ОСОБЛИВИЙ ВИД ДУХОВНОГО ВИРОБНИЦТВА І СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ.......92 1. Соціокультурні контексти освіти..........93 2. Інституціалізація та функції освіти..........97 3. Освіта в процесі формування та розвитку сутнісних сил людини..................... 103 ТЕМА 4. ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ОСВІТИ..... 112 У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ........... 112 1. Біосоціальна (дуальна) природа людини........ 113 2. Особливості тендерної соціалізації особистості в освітньо-виховному процесі................. 123 3. Екзистенціали буття особистості в освітніх взаємодіях. 130 ТЕМА 5. МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНІХ СТРАТЕГІЙ: ПЕРСПЕКТИВИ - РИЗИКИ - СПОДІВАННЯ....... 136 1. Філософія і стратегія освіти у глобалізованому світі... 137 2. Сучасні тенденції розвитку освіти......... 141 3. Модернізація освітніх стратегій у вітчизняній педагогічній культурі. Формування освітньої парадигми в Україні.. 151 КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ............... 175 РОЗДІЛ II «ФІЛОСОФІЯ НАУКИ».......... 187 ТЕМА 1. ВИНИКНЕННЯ НАУКИ ТА.......... 188 ЗАКОНОМІРНОСТІ її РОЗВИТКУ.......... 188 1. Основні етапи формування науки.......... 1892. Логіка розвитку науки.............. 202 3. Загальні моделі динаміки науки у сучасній філософії..209 ТЕМА 2. КЛАСИЧНА РАЦІОНАЛЬНІСТЬ І ПОСТНЕКЛАСИЧНА НАУКА............. 220 1. Криза класичного раціоналізму........... 221 2. Симптоми кризи й пошуки виходу з неї......... 226 3. Постнекласична наука як новий гуманістичний образ пізнання....................... 229 ТЕМА 3. СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ НАУКИ................ 236 1. Сцієнтизм — антисцієнтизм............237 2. Екстерналізм - інтерналізм............ 241 3. Кумулятивізм - плюралізм............ 245 4. Нормативізм - дескриптивізм.............253 ТЕМА 4. КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР АНАЛІЗУ РАЦІОНАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ ..260 1. Історико-філософська ретроспектива аналізу раціонального пізнання................ 261 2. Проблема істини................. 265 ТЕМА 5. КОНЦЕПТУАЛЬНІ УЯВЛЕННЯ ПРО СЕНС ...273 1. Парадигми концептуальних уявлень про сенс. Аналітичний напрям................. 274 2. Феноменологічна традиція розуміння сенсу..... 279 3. Методологічні структури пропозиціональної парадигми сенсу......................281 ТЕМА 6. ПЕДАГОГІЧНІ ЕКСПЛІКАЦІЇ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОГО ТА ФОРМАЛЬНО-ЛОГІЧНОГО АСПЕКТІВ РАЦІОНАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ...... 289 1. Загальний стан думки у раціональному пізнанні....290 2. Особливості формування понять, суджень і умовиводів в структурі сходження від абстрактного до конкретного... 298 КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ ............ 308 ПІСЛЯМОВА......................332 ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ І НАУКИ». ...................335 РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА.......... 343 ІМЕННИЙ ПОКАЖЧИК.................358 ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЗЧИК.............358
Дод.точки доступу:
Алексейчук, Ігор Сидорович
Загороднюк, Валерій Петрович
Мозговий, Леонід Іванович
Абизова, Лариса Віталіївна
Ємельяненко, Ганна Дмитрівна
Дубиніна, Віра Олександрівна
Алексейчук, Ігор Сидорович \ред.\
Мозговий, Леонід Іванович \ред.\
Донецький національний медичний університет
УМСА (Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

6.
   65.05
   Д 63


   
    Документаційне забезпечення управління закладів освіти : посібник / управ. освіти Тернопіл. ОДА, Обл. ін-т післядиплом. освіти ; упоряд. А. Й. Романюк. - Тернопіль : Астон, 1999. - 216 с. - 010.50 грн
ББК 65.050.2

Рубрики: ОСВІТА

   УПРАВЛІННЯ


   ДОКУМЕНТАЦІЯ


Кл.слова (ненормовані):
документація
Дод.точки доступу:
Романюк, А. Й. \упоряд.\

Вільних прим. немає

Найти похожие

7.
   37
   Ш 39


    Шейбе, Сінді.
    Медіаграмотність. Критичне мислення у мультимедійному світі : підручник для вчителя / С. Шейбе, Ф. Рогоу ; пер. з англ. С. Дьома ; за заг. ред. В. Ф. Іванова, О. В. Волошенюк. - Вид. 2-ге, стереотип. - К. : Академія української преси : Центр вільної преси, 2017. - 319 с. : іл. - (Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії Української Преси). - Бібліогр.: с. 29-31, 298-305. - Пер.вид.: The teacher's guide to media literacy : critical thinking in a multimedia world / Cyndy Scheibe, Faith Rogow. - 2012. - ISBN 978-966-2123-81-4 : 040.00 грн
УДК

Рубрики: ОСВІТА

   ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ


Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта
Анотація: Підручник для вчителя «Медіаграмотність» сучасних американських медіапедагогів Сінді Шейбе і Фейз Рогоу являє собою сформований протягом останніх трьох з половиною десятиліть в США освітній підхід до викладання медіаграмотності Перелік ілюстрацій, таблиць, вставок з роздумами та випадками з практики.................. 8 Передмова від видавця...................... 10 Передмова.......................... 32 Подяки............................. 32 Про авторів........................... 36 Вступ............................. 38 Розширюючи поняття традиційної грамотності ........ 39 Виходячи за рамки захисту та реклами ............. 40 Підхід на основі навчального плану............. 41 Медіаграмотність та освітні стандарти ............. 41 Ключові принципи освіти з медіаграмотності......... 43 Задовольняючи сучасні та майбутні потреби освітян...... 43 Як використовувати цю книжку................. 45 Створення культури дослідження.............. 48 Розділ 1. Що ми називаємо медіа? ................. 49 Книжки та інші звичайні медіа класної кімнати ........ 51 Визначення медіа....................... 51 Сутність медіамеседжів: головні концепції.......... 55 Розділ 2. Що таке медіаграмотність? ....58 Визначення медіаграмотності: коло можливостей ....... 59 Тканина (структура) медіаграмотності ... .... 61 Критична автономія: ідеал проти реальності........... 62 Критичне мислення...................... 63 На перетині різних типів грамотності............. 67 Чому грамотність?..................... 67 Візуальна грамотність..................... 69 Медіасловник ...................... 74 Підсвідомі меседжі та медіаграмотність............ 76 Розділ 3. Що таке освіта з медіаграмотності?............. 79 Мета освіти з медіаграмотності................. 80 Розвиток навичок дослідження............... 80 Використання ключових питань КАМЬЕ............. 82 Критична грамотність ..................... 95 Розвиток навичок вираження................ 98 Як ми вчимо........................ 101 Приклад: Навчання інтернетбезпеки на основі дослідницького підходу.................. 107 У чому полягає відмінність інтегрованого підходу на основі навчального плану? ................113 Розділ 4. Коли запитання стають відповіддю? Як навчити учнів аналізувати медіамеседжі................115 Поєднання декодування, розуміння та аналізу.......... 115 Колективне прочитання медіамеседжів.............116 Побудова навичок..................... 116 Заохочення кількох прочитань................117 Вибір медіадокумента.................119 Проведення декодування.................. 121 Застереження...................... 125 Приклад: Анотовані приклади декодування медіадокументів ..................... 128 Після декодування...................... 157 Розділ 5. Загальні підходи до навчання медіаграмотності для всієї шкільної програми ................. 161 Загальні методи інтеграції медіаграмотності......... 162 Приклад: Розроблення навичок відстежування .......... 167 Інформаційна грамотність.................. 169 Повинна грамотність, журналістика та останні події....... 174 Розділ 6. Інтеграція медіаграмотності до окремих підрозділів шкільної програми................... 183 Англійська мова і література (АМЛ)............. 184 Суспільні науки (історія, глобальні дослідження, % політологія/цивільне право, економіка)............ 188 Природничі науки та екологія ............... 193 Математика......................... 195 Здоров'я та споживча освіта.................. 197 Мистецтво (музика, образотворче мистецтво, театр, фотографія)......................... 199 Фізичне виховання та спорт................ 201 Сучасні мови...................... 202 Учні, які вивчають англійську............... 202 Міждисциплінарні підходи................. 202 Розділ 7. Плани уроків з медіаі рамотності............. 205 План уроку№ 1: «Знайомство з Африкою............ 209 План уроку №2: «Медіащоденники»............ 216 План уроку № 3: «Правда чи вигадка? Міські легенди та хибні переконання.................... 224 План уроку № 4: «Ураган................... 235 План уроку № 5: «Білий рушник................ 241 План уроку № 6: «Маніпуляції з новинами........... 249 План уроку № 7: «Близькосхідні дебати» ........... 256 Розділ 8. Чи це працює? ..................... 265 Проблеми оцінювання................... 265 Емпіричне дослідження................... 272 Звернення до контраргументів ................. 276 Висновок.......................... 278 Розділ 9. «Звучить чудово, проте мені бракує часу!» Подолання бар'єрів і чому воно цього варте........ 279 Знайти час........................ 279 Приклад: Проект зі створення відео у другому класі....... 281 Подолання технологічних бар'єрів............. 282 Зміна парадигми....................... 273 Тож навіщо перейматися?................... 284 Післямова. Куди рухатися далі?................... 286 Додатки Додаток А. Уривки з «Ключових принципів освіти з медіаграмотності в СШ/4».................. 290 Додаток Б. Розроблення уроку з медіаграмотності: список.... 296 Посилання.......................... 298 Кінцеві нотатки....................... 306
Перейти к внешнему ресурсу https://issuu.com/irf_ua/docs/dp-2014-5

Дод.точки доступу:
Рогоу, Фейз (1958)
Дьома, С. \пер.\
Іванов, В. Ф. \ред.\
Волошенюк, О. В. \ред.\
Scheibe, Cyndy
Rogow, Faith

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

8.
   74
   З-19


   
    Законодавчі та нормативні акти про освіту в Україні : закони і законодавчі акти. Т. 6 / МОУ, Ін-т змісту і методів навчання, Ін-т управління та менеджменту, Укр. асоціація споживачів. - К. : [б. в.], 2000. - 461 с. - Глосарій: с. 459-461. - Міжнародні документи, Загальні концепції про освіту, про мови, Положення про заклади освіти. - ISBN 966-7374-19-х : 165.00 грн
ББК 74:67(4Укр)

Рубрики: Освіта

   Законодавство


Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

9.
   87.3
   І-90


   
    Історія філософії в її зв'язку з освітою : підручник для вищих навч. закладів / Г. І. Волинка, В. І. Гусєв, Н. Г. Мозгова та ін.; за ред. Г. І. Волинки. - К. : Каравела, 2006. - 479 с. - Бібліогр.: с. 463-479 (571 назва). - ISBN 966-8019-46-6 : 035.00 грн
ББК 87.3:37](075.8)

Рубрики: Філософія--Підручник

   Історія науки--Підручник


   Освіта--Підручник


Кл.слова (ненормовані):
підручники
Дод.точки доступу:
Волинка, Григорій Іванович
Гусєв, Валентин Іванович
Мозгова, Наталія Григорівна
Огородник, Іван Васильович
Федів, Юрій Олександрович
Волинка, Григорій Іванович \ред.\

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
   378
   З-41


    Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка [Текст] / Гол.редколегія: В.О. Пащенко та ін.; Редколегія сер. : А.М. Бойко та ін.
   Вип. 7 (46). - Полтава : Техсервіс, 2005. - 365 с. - (Педагогічні науки). - Бібліогр. в кінці ст. - 003.00 грн
УДК

Рубрики: педагогіка

   освіта


   вища школа


   Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г.Короленка


Кл.слова (ненормовані):
ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Дод.точки доступу:
Пащенко, В.О. \гол. ред.\
Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г Короленка
Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

 1-10    11-11 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)