Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Книги - результати пошуку 43288

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
   37
   Ш 39


    Шейбе, Сінді.
    Медіаграмотність. Критичне мислення у мультимедійному світі : підручник для вчителя / С. Шейбе, Ф. Рогоу ; пер. з англ. С. Дьома ; за заг. ред. В. Ф. Іванова, О. В. Волошенюк. - Вид. 2-ге, стереотип. - К. : Академія української преси : Центр вільної преси, 2017. - 319 с. : іл. - (Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії Української Преси). - Бібліогр.: с. 29-31, 298-305. - Пер.вид.: The teacher's guide to media literacy : critical thinking in a multimedia world / Cyndy Scheibe, Faith Rogow. - 2012. - ISBN 978-966-2123-81-4 : 040.00 грн
УДК

Рубрики: ОСВІТА

   ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ


Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта
Анотація: Підручник для вчителя «Медіаграмотність» сучасних американських медіапедагогів Сінді Шейбе і Фейз Рогоу являє собою сформований протягом останніх трьох з половиною десятиліть в США освітній підхід до викладання медіаграмотності Перелік ілюстрацій, таблиць, вставок з роздумами та випадками з практики.................. 8 Передмова від видавця...................... 10 Передмова.......................... 32 Подяки............................. 32 Про авторів........................... 36 Вступ............................. 38 Розширюючи поняття традиційної грамотності ........ 39 Виходячи за рамки захисту та реклами ............. 40 Підхід на основі навчального плану............. 41 Медіаграмотність та освітні стандарти ............. 41 Ключові принципи освіти з медіаграмотності......... 43 Задовольняючи сучасні та майбутні потреби освітян...... 43 Як використовувати цю книжку................. 45 Створення культури дослідження.............. 48 Розділ 1. Що ми називаємо медіа? ................. 49 Книжки та інші звичайні медіа класної кімнати ........ 51 Визначення медіа....................... 51 Сутність медіамеседжів: головні концепції.......... 55 Розділ 2. Що таке медіаграмотність? ....58 Визначення медіаграмотності: коло можливостей ....... 59 Тканина (структура) медіаграмотності ... .... 61 Критична автономія: ідеал проти реальності........... 62 Критичне мислення...................... 63 На перетині різних типів грамотності............. 67 Чому грамотність?..................... 67 Візуальна грамотність..................... 69 Медіасловник ...................... 74 Підсвідомі меседжі та медіаграмотність............ 76 Розділ 3. Що таке освіта з медіаграмотності?............. 79 Мета освіти з медіаграмотності................. 80 Розвиток навичок дослідження............... 80 Використання ключових питань КАМЬЕ............. 82 Критична грамотність ..................... 95 Розвиток навичок вираження................ 98 Як ми вчимо........................ 101 Приклад: Навчання інтернетбезпеки на основі дослідницького підходу.................. 107 У чому полягає відмінність інтегрованого підходу на основі навчального плану? ................113 Розділ 4. Коли запитання стають відповіддю? Як навчити учнів аналізувати медіамеседжі................115 Поєднання декодування, розуміння та аналізу.......... 115 Колективне прочитання медіамеседжів.............116 Побудова навичок..................... 116 Заохочення кількох прочитань................117 Вибір медіадокумента.................119 Проведення декодування.................. 121 Застереження...................... 125 Приклад: Анотовані приклади декодування медіадокументів ..................... 128 Після декодування...................... 157 Розділ 5. Загальні підходи до навчання медіаграмотності для всієї шкільної програми ................. 161 Загальні методи інтеграції медіаграмотності......... 162 Приклад: Розроблення навичок відстежування .......... 167 Інформаційна грамотність.................. 169 Повинна грамотність, журналістика та останні події....... 174 Розділ 6. Інтеграція медіаграмотності до окремих підрозділів шкільної програми................... 183 Англійська мова і література (АМЛ)............. 184 Суспільні науки (історія, глобальні дослідження, % політологія/цивільне право, економіка)............ 188 Природничі науки та екологія ............... 193 Математика......................... 195 Здоров'я та споживча освіта.................. 197 Мистецтво (музика, образотворче мистецтво, театр, фотографія)......................... 199 Фізичне виховання та спорт................ 201 Сучасні мови...................... 202 Учні, які вивчають англійську............... 202 Міждисциплінарні підходи................. 202 Розділ 7. Плани уроків з медіаі рамотності............. 205 План уроку№ 1: «Знайомство з Африкою............ 209 План уроку №2: «Медіащоденники»............ 216 План уроку № 3: «Правда чи вигадка? Міські легенди та хибні переконання.................... 224 План уроку № 4: «Ураган................... 235 План уроку № 5: «Білий рушник................ 241 План уроку № 6: «Маніпуляції з новинами........... 249 План уроку № 7: «Близькосхідні дебати» ........... 256 Розділ 8. Чи це працює? ..................... 265 Проблеми оцінювання................... 265 Емпіричне дослідження................... 272 Звернення до контраргументів ................. 276 Висновок.......................... 278 Розділ 9. «Звучить чудово, проте мені бракує часу!» Подолання бар'єрів і чому воно цього варте........ 279 Знайти час........................ 279 Приклад: Проект зі створення відео у другому класі....... 281 Подолання технологічних бар'єрів............. 282 Зміна парадигми....................... 273 Тож навіщо перейматися?................... 284 Післямова. Куди рухатися далі?................... 286 Додатки Додаток А. Уривки з «Ключових принципів освіти з медіаграмотності в СШ/4».................. 290 Додаток Б. Розроблення уроку з медіаграмотності: список.... 296 Посилання.......................... 298 Кінцеві нотатки....................... 306
Перейти к внешнему ресурсу https://issuu.com/irf_ua/docs/dp-2014-5

Дод.точки доступу:
Рогоу, Фейз (1958)
Дьома, С. \пер.\
Іванов, В. Ф. \ред.\
Волошенюк, О. В. \ред.\
Scheibe, Cyndy
Rogow, Faith

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)