Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Книги - результати пошуку 43287

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Методичні рекомендації. Брошури (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ВИЩА ОСВІТА -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   378С
   П 27


   
    Перший Пленум Ради по кадрах НКОЗ УРСР, 20-23 квітня 1945 р. : матеріали Пленуму / під ред. М. І. Луганського ; НКОЗ УРСР. - К. : Держмедвидав, 1946. - 262 с. - 040.00 р.
~РУБ 378С

Рубрики: ВИЩА ОСВІТА--Україна

   ОХОРОНА ЗДОРОВ'Я--Україна


Дод.точки доступу:
Луганський, Микола Іванович (25 листопада (8 грудня) 1906, Харківська обл. — 29 серпня 1968, Київ) \ред.\
Пленум (1-й ; 1945, 20-23 квітня ; К.)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

2.
   378
   Б 79


    Болайто, Род.
    Інтернаціоналізація українських університетів у розрізі англійської мови / Р. Болайто та Р. Вест ; Британська Рада в Україні, Проект «Англійська мова для університетів». - К. : Сталь, 2017. - 149 с. : табл. - Бібліогр.: с. 117-118. - ISBN 978-617-676-124-2y : 020.00 грн
УДК
~РУБ 4И(Англ)(477)

Рубрики: ВИЩА ОСВІТА--Україна

   АНГЛІЙСЬКА МОВА


Анотація: В цьому звіті представлено результати об’ємного та інтенсивного допроектного дослідження, проведеного від імені Британської Ради та Міністерства освіти і науки України в 2014-16 роках, щодо ролі та статусу англійської мови в п’ятнадцятьох вищих навчальних закладах України. Звіт включає в себе опис використаної для збору даних методології, презентацію основних результатів дослідження та низку рекомендацій для подальших дій ЗМІСТ 1 ВСТУП ............................... 17 1.1 Контекст та коротка історія ................ 17 1.2 Кінцеві цілі проекту.....................20 1.3 Цілі дослідження та порушені питання ............20 1.4 Проектне завдання ....................20 1.5 Методи та мета дослідження................. 21 1.6 Часові рамки.........................22 1.7 Репрезентативність ....................23 1.8 Обмеження дослідження...................23 2 НАУКОВА БАЗА.............................27 2.1 Короткий огляд університетів України з точки зору викладання фахових дисциплін англійською мовою та англійської мови як навчального предмета.......27 2.2 Поточні проблеми.....................28 2.3 Схожі проекти, що раніше реалізувалися в Україні .....30 3 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ .....................33 3.1 Рівень володіння англійською мовою............33 3.2 Викладання англійської мови та англійською мовою.....54 4 СТРАТЕГІЇ УНІВЕРСИТЕТІВ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ВОЛОДІННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ...................77 4.1 Історія викладання фахових дисциплін англійською мовою у світі............................77 4.2 Викладання фахових дисциплін англійською мовою в Україні ............................79 4.3 Політика підвищення рівня викладання фахових дисциплін англійською мовою..................... 81 5 РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ.............. 91 5.1 Системний – стратегічний................. 91 5.2 Системний – викладання англійської мови...........93 5.3 Системний – викладання фахових дисциплін англійською мовою.....................96 5.4 Інституційний – політика та планування ..........98 5.5 Інституційний – викладачі англійської мови.........99 5.6 Інституційний – викладачі фахових дисциплін англійською мовою......................101 5.7 Інституційний – студенти.................102 2 | ЗМІСТ 6 ВИСНОВКИ ................................107 6.1 Питання для дослідження ..................107 6.2 Рівень англійської мови викладачів англійської та викладачів фахових дисциплін...............107 6.3 Теперішні можливості, потенціал та навчальна програма для підвищення стандартів викладання англійської мови професійного спрямування та фахових дисциплін англійською мовою......................109 6.4 Ініціативи, необхідні для реформування сектору ВО задля розширення ролі англійської мови та підвищення стандартів до рівня повноцінного гравця на міжнародній арені ... 112 6.5 Висновок ........................... 113 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.................. 117 Додаток A: ЦІЛЬОВІ РІВНІ ВОЛОДІННЯ МОВОЮ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ............................121 Додаток Б: ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З МОВНОЇ ОСВІТИ: ШКАЛА І ДЕСКРИПТОРИ ДЛЯ АКАДЕМІЧНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ............................122 Додаток В: ПРОФІЛІ ОСВІТНІХ УСТАНОВ.................126
Перейти к внешнему ресурсу http://www.britishcouncil.org.ua/sites/default/files/2017-10-04_ukraine_-_report_h5_ua.pdf,
Полный текст/внешний ресурс   скачать: БД Книги іноземною мовою. № 356 

Дод.точки доступу:
Вест, Річард

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)

Найти похожие

3.
   378(4Укр)
   З-19


   
    Закон України "Про вищу освіту" : науково-практичний коментар / за заг. ред. В. Г. Кременя ; МОН України. - К. : [б. в.], 2002. - 323 с. - ISBN 966-95568-1-3 : 002.00 грн
ББК 378(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--Україна

Дод.точки доступу:
Гончаренко, В. Г.
Левківський, К. М.
Лисенков, С. Л.
Лисенкова, О. С.
Степко, М. Ф.
Тихомиров, О. Д.
Кремень, В. Г. \ред.\

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)