Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Книги - результати пошуку 43288

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Методичні рекомендації. Брошури (1)Краєзнавство Полтавщини (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=ОСВІТА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/С 48
Назва : Слово про вчителя . -Вид. 2-е, пер. і доп.
Вихідні дані : К.: Рад. школа, 1985
Кільк.характеристики :246 с
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики: ОСВІТА
Примірники : всього : Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(2)
Найти похожие

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Р 70
Автор(и) : Роменець, Володимир Андрійович
Назва : Виховання творчих здібностей у студентів
Вихідні дані : К.: Вища школа, 1973
Кільк.характеристики :96 с
Серія: Бібліотека викладача
Ціна : Б.ц.
Предметні рубрики: ОСВІТА
Примірники : всього : Наук.Аб.(6)
Вільні : Наук.Аб.(6)
Найти похожие

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 378/А 90
Назва : Аспекти дослідження іноземних мов і лінгвометодичні основи викладання : збірник наукових праць. Вип. 14
Вихідні дані : Полтава, 2014
Кільк.характеристики :114 с. ; 20 см.
Колективи : Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка
Примітки : Ст. на укр., нім. мовах. - Библиогр. в конце ст. - ПНПУ 100років
Ціна : 010.00 р.
УДК : 378:
Предметні рубрики: ВИЩА ОСВІТА
ОСВІТА
ІНОЗЕМНІ МОВИ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--мовознавство
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.1/К 47
Назва : Клінічна лекція : збірник науково-метод. праць (на матеріалах навч.-метод. конф. Київ, 16-17 вересня 1998 р.)
Вихідні дані : К., 1998
Кільк.характеристики :103 с
Ціна : 005.00 р.
УДК : 378.149:61
Предметні рубрики: ОСВІТА
Примірники :ФБ(1)
Вільні : ФБ(1)
Найти похожие

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 94(477.53)/С 48
Назва : Слов'янський збірник : Збірник наукових і науково-публіцистичних праць. Вип. XII
Вихідні дані : Полтава: Техсервіс, 2013
Кільк.характеристики :320 с
Різночитання назви :Загл. обл.: Слов'янський збірник. Вип. 12
Примітки : Ст. на укр., рос. мовах. - Бібліогр. в кінці ст. - Авт.: с. 313-317
Ціна : 025.00 грн.
УДК : 94(477.53)+37+
Предметні рубрики: ІСТОРІЯ --Полтавщина
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО
УКРАЇНСЬКА МОВА
ОСВІТА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовознавство
Зміст : Моя семья - моя родина/ О. Цебржинский.
Анотація: ЗМІСТ Родини. Редколегія ................................................З БОРИС ГОД, НАТАЛІЯ ГОД. Родинне виховання у творчій спадщині гуманістів епохи європейського відродження ........5 РЕНАТА КОРОВІНА. Сім'я - осередок формування загальнолюдських цінностей.................................. 12 ТЕТЯНА ЛУНЬОВА. Родовідне дерево: спроба осмислення концепту.......................................... 20 ВАЛЕНТИНА СНІГУРЕНКО. Терміни спорідненості в українській мові .............................................. 25 ЮЛІЯ БРАЇЛКО. Шнурки у склянці. Чи в ботинках? Реалізація концепту "родина" в українському сленгу ........ 37 ЛЮДМИЛА КОРНЄВА. Традиційні уявлення про сім'ю в українських прислів'ях .................................. 45 ТЕТЯНА НІКОЛАШИНА. Назви спорідненості та свояцтва у прізвищах полтавців: семантика і структура ................. 59 ОКСАНА МОКЛЯК. "Масяточко ти моє перемасячене" (індивідуально-авторські ніжні іменування) ................. 65 МИХАЙЛО МОВЧАН. Страх старості в житті людини ........... 72 ОЛЕГ ЧУБ. Колективи, як і сім'ї, бувають різні ................ 83 ЛАРИСА БЕЗОБРАЗОВА. Зелені пагони могутнього древа ....86 Nicolas Soldatenkoff. Quelguers mots sur ma famille ........ 90 НИКОЛАЙ СОЛДАТЕНКОВ. Несколько слов о моей семье .....93 ІРИНА ФІСАК. Особистість М. Гоголя крізь призму родинних стосунків ..................................... 97 ІРИНА ПЕТРЕНКО. Борис Серга [1921-1942) і його родина ....................................................103 МИКОЛА КОСТЕНКО. Чи можна полюбити "біном" Гоголя... Шевченка... Короленка? ...............................113 НАДІЯ КОЧЕРГА, ГАЛИНА КОЛОДКО. Дворянська родина декабристів у Хомутці на Полтавщині: минуле і сучасність .............................................124 ІГОР ПІВЕНЬ. Два Юрії однієї родини .........................133 ОЛЕГ ЦЕБРЖИНСКИЙ. Моя семья - моя родина ...............139 НИКОЛАЙ ПОДГОРНЬІЙ. Из семейного альбома ...............148 МАРИНА ГРИНЕВА. Феномен Трофима Денисовича Льісенко (1898-1976) (крестньїй путь советской генетики) ..........................................153 ТЕТЯНА ДЕМИДЕНКО. Родина Денисовців: три покоління на освітянській ниві ................................163 ЛЮДМИЛА ЯЦЕНКО. Велика родина уславлених людей ......177 ГАЛИНА ЛАГНО. Три долі родини Нетер .......................180 ОЛЕКСАНДР ЄРМАК, ВАЛЕНТИНА СНІГУРЕНКО. Родинні зв'язки Леоніда Бразова. Доньки .............................188 ЛЮДМИЛА НЕСТУЛЯ. Крепость Бразова или повод вспомнить о хорошем человеке ................................206 ЛЮБОВ СОЛОГУБ. Славний син української народної пісні, батько народного хору "Калина" .......................210 ОЛЕНА ГНІЗДІЛОВА. Феномен науково-педагогічної школи ..........................................................216ЛАРИСА ВОРОНА. Велика сім'я Миколи Миколайовича Боголюбова (наукові школи вченого) .........................224 АРТУР ОВАКИМЯН. Армяне Полтавщини ....................231 ІРИНА ДІПТАН. Драгоманівська перспектива українсько-єврейського порозуміння в баченні І.П. Лисяка-Рудницького ......................................237 ЛЮДМИЛА БАБЕНКО. Церква, суспільство, родина: спадщина 20-30-х років XX століття на Полтавщині ..........252 РОМАН СІТАРЧУК. Становлення громади баптистів на Полтавщині в роки радянської влади .....................263 ЛАРИСА БЕЗОБРАЗОВА. Слов'янська сім'я Полтави ...........270 ВАЛЕНТИН РИБАЛКО. Створення нової вітчизняної породи м'ясних свиней .........................................277 ВАЛЕНТИНА ОНШКО. Біоекологічні та ценотичні особливості алергенів родини злаки м. Полтави ............282 ЛЮДМИЛА ЧЕРЕДНИК. "Мысль семейная" в произведениях писателей-фантастов ........................288 ЯНІНА ТАГІЛЬЦЕВА. Пейзаж як інтимна рефлексія в ліриці Б. Пастернака ..........................................306 НАШІ АВТОРИ ...................................................313 ЗМІСТ............................................................318 Мокляк О. "Масяточко ти моє перемасячене" (індивідуально-авторські ніжні іменування. – С. 65-72. Чередник Л. "Мысль семейная" в произведениях писателей-фантастов. – С. 288-306. Овакимян А. Армяне Полтавщины. – С. 231-236. Оніпко В. Біоекологічні та ценотичні особливості алергенів родини Злаки м. Полтави. – С. 282-288. Петренко І. Борис Серга (1921-1942) і його родина. – С. 103-112. Яценко Л. Велика родина уславлених людей. – С. 177-180. Ворона Л. Велика сім'я Миколи Миколайовича Боголюбова (наукові школи вченого). – С. 224-231. Півень І. Два Юрії однієї родини. – С. 133-138. Кочерга Н., Колодко Г. Дворянська родина декабристів у Хомутці на Полтавщині: минуле і сучасність. – С. 124-133. Діптан І. Драгоманівська перспектива українсько-єврейського порозуміння в баченні І. П. Лисяка-Рудницького. – С. 237-252. Безобразова Л. Зелені пагони могутнього древа. – С. 86-90. Подгорный Н. Из семейного альбома. – С. 148-153. Нестуля Л. Крепость Бразова или повод вспомнить о хорошем человеке. – С. 206-210. Цебржинський О. Моя семья - моя родина. – С. 139-148. Ніколашина Т. Назви спорідненості та свояцтва у прізвищах полтавців: семантика і структура. – С. 59-65. Фісак І. Особистість М. Гоголя крізь призму родинних стосунків. – С. 97-103. Тагільцева Я. Пейзаж як інтимна рефлексія в ліриці Б. Пастернака. – С. 306-312. Демиденко Т. Родина Денисовців: три покоління на освітянській ниві. – С. 163-176. Год Б., Год Н. Родинне виховання у творчій спадщині гуманістів епохи європейського Відродження. – С. 5-12. Єрмак О., Снігуренко В. Родинні зв'язки Леоніда Бразова. Доньки. – С. 188-205 Луньова Т. Родовідне дерево: спроба осмислення концепту. – С. 20-25. Коровіна Р. Сім'я - осередок формування загальнолюдських цінностей. – С. 12-20. Сологуб Л. Славний син української народної пісні, батько народного хору "Калина". – С. 210-216. Безобразова Л. Слов'янська сім'я Полтави. – С. 270-277. Сітарчук Р. Становлення громади баптистів на Полтавщині в роки радянської влади. – С. 263-269. Мовчан М. Страх старості в житті людини. – С. 72-83. Снігуренко В. Терміни спорідненості в українській мові. – С. 25-37. Корнєва Л. Традиційні уявлення про сім'ю в українських прислів'ях. – С. 45-59. Гнізділова О. Феномен науково-педагогічної школи. – С. 216-224. Гринева М. Феномен Трофима Денисовича Лысенко (1898-1976) (крестный путь советской генетики). – С. 153-163. Бабенко Л. Церква, суспільство, родина: спадщина 20-30-х років ХХ століття на Полтавщині. – С. 254-263. Костенко М. Чи можна полюбити "біном" Гоголя... Шевченка... Короленка?. – С. 113-123. Браїлко Ю. Шнурки у склянці. Чи в ботинках? Реалізація концепту "родина" в українському сленгу. – С. 37-44.
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1/Ф 56
Автор(и) : Алексейчук, Ігор Сидорович, Загороднюк, Валерій Петрович, Мозговий, Леонід Іванович, Абизова, Лариса Віталіївна, Ємельяненко, Ганна Дмитрівна, Дубиніна, Віра Олександрівна
Назва : Філософія освіти і науки : навчальний посібник
Вихідні дані : Слов'янськ: Вид-во Б. І. Моторіна, 2019
Кільк.характеристики :365 с.: іл.; 21 см.
Колективи : Донецький національний медичний університет, УМСА (Полтава)
Примітки : Бібліогр.: с. 343-357. - Імен. покажч.: с. 358-360. - Предм. покажч.: с. 361-365. - Світлини авт.: 4 с. обкл.
ISBN, Ціна 978-966-2762-92-1: 050.00 грн
УДК : 1:[37+001](075.8)
Предметні рубрики: ФІЛОСОФІЯ
ОСВІТА
НАУКА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні посібники
Анотація: Навчальний посібник створено на основі досвіду викладання дисципліни «Філософія освіти і науки» у ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». Матеріал репрезентовано згідно з кредитно-трансферною системою оцінювання знань магістрів: І розділ «Філософія освіти» (6 тем) та II розділ «Філософія науки» (6 тем). Висвітлюються вихідні поняття і проблеми філософії освіти, філософії науки, методології наукового пізнання. Посібник адресовано магістрантам, аспірантам, викладачам філософських дисциплін, всіх, хто цікавиться вивченням філософії освіти і науки ЗМІСТ ПЕРЕДМОВА.......................................... РОЗДІЛ І «ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ І НАУКИ............. 11 ТЕМА 1. ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ ОСВІТНЬО-ПЕДАГОГІЧНОГО ДИСКУРСУ........................ 12 1. Поняття освітньо-педагогічного дискурсу. Проблемне поле філософії освіти.................................... 13 2. Парадигмальний статус філософії освіти............... 23 3. Освітні парадигми сучасності........................28 ТЕМА 2. ОСМИСЛЕННЯ ОСВІТИ В ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКОМУКОНТЕКСТІ......................40 1. Людина, освіта і виховання в контексті класиччної філософії. .........................................40 2. Освітні ідеї в некласичній філософії...................78 3. Філософсько-педагогічні погляди С. Сковороди.........87 ТЕМА 3. ОСВІТА ЯК ОСОБЛИВИЙ ВИД ДУХОВНОГО ВИРОБНИЦТВА І СОЦІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ...........92 1. Соціокультурні контексти освіти....................93 2. Інституціалізація та функції освіти....................97 3. Освіта в процесі формування та розвитку сутнісних сил людини.......................................... 103 ТЕМА 4. ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ОСВІТИ.......... 112 У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ................... 112 1. Біосоціальна (дуальна) природа людини............. 113 2. Особливості тендерної соціалізації особистості в освітньо-виховному процесі.................................. 123 3. Екзистенціали буття особистості в освітніх взаємодіях. 130 ТЕМА 5. МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНІХ СТРАТЕГІЙ: ПЕРСПЕКТИВИ - РИЗИКИ - СПОДІВАННЯ........... 136 1. Філософія і стратегія освіти у глобалізованому світі... 137 2. Сучасні тенденції розвитку освіти.................. 141 3. Модернізація освітніх стратегій у вітчизняній педагогічній культурі. Формування освітньої парадигми в Україні.... 151 КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ........................... 175 РОЗДІЛ II «ФІЛОСОФІЯ НАУКИ».................... 187 ТЕМА 1. ВИНИКНЕННЯ НАУКИ ТА................. 188 ЗАКОНОМІРНОСТІ її РОЗВИТКУ.................... 188 1. Основні етапи формування науки.................... 1892. Логіка розвитку науки............................ 202 3. Загальні моделі динаміки науки у сучасній філософії....209 ТЕМА 2. КЛАСИЧНА РАЦІОНАЛЬНІСТЬ І ПОСТНЕКЛАСИЧНА НАУКА....................... 220 1. Криза класичного раціоналізму...................... 221 2. Симптоми кризи й пошуки виходу з неї............... 226 3. Постнекласична наука як новий гуманістичний образ пізнання........................................... 229 ТЕМА 3. СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ НАУКИ................................ 236 1. Сцієнтизм — антисцієнтизм........................237 2. Екстерналізм - інтерналізм........................ 241 3. Кумулятивізм - плюралізм........................ 245 4. Нормативізм - дескриптивізм.......................253 ТЕМА 4. КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР АНАЛІЗУ РАЦІОНАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ ....260 1. Історико-філософська ретроспектива аналізу раціонального пізнання............................. 261 2. Проблема істини.................................. 265 ТЕМА 5. КОНЦЕПТУАЛЬНІ УЯВЛЕННЯ ПРО СЕНС ...273 1. Парадигми концептуальних уявлень про сенс. Аналітичний напрям............................... 274 2. Феноменологічна традиція розуміння сенсу.......... 279 3. Методологічні структури пропозиціональної парадигми сенсу............................................281 ТЕМА 6. ПЕДАГОГІЧНІ ЕКСПЛІКАЦІЇ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОГО ТА ФОРМАЛЬНО-ЛОГІЧНОГО АСПЕКТІВ РАЦІОНАЛЬНОГО ПІЗНАННЯ............ 289 1. Загальний стан думки у раціональному пізнанні........290 2. Особливості формування понять, суджень і умовиводів в структурі сходження від абстрактного до конкретного... 298 КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ ........................ 308 ПІСЛЯМОВА.........................................332 ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ І НАУКИ». ...................................335 РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА.................... 343 ІМЕННИЙ ПОКАЖЧИК...............................358 ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЗЧИК..........................358
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.05/Д 63
Назва : Документаційне забезпечення управління закладів освіти : посібник
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 1999
Кільк.характеристики :216 с
Ціна : 010.50 грн
ББК : 65.050.2
Предметні рубрики: ОСВІТА
УПРАВЛІННЯ
ДОКУМЕНТАЦІЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): документація
Примірники : всього 2: (1)
Вільні : (1)
Найти похожие

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/Ш 39
Автор(и) : Шейбе, Сінді, Рогоу, Фейз
Назва : Медіаграмотність. Критичне мислення у мультимедійному світі : підручник для вчителя . -Вид. 2-ге, стереотип.
Вихідні дані : К.: Академія української преси : Центр вільної преси, 2017
Кільк.характеристики :319 с.: іл.
Серія: Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії Української Преси
Переклад видання: Scheibe Cyndy The teacher's guide to media literacy : critical thinking in a multimedia world/ Cyndy Scheibe, Faith Rogow. -2012
Примітки : Бібліогр.: с. 29-31, 298-305
ISBN, Ціна 978-966-2123-81-4: 040.00 грн
УДК : 37.016:[070+004+002](075)
Предметні рубрики: ОСВІТА
ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаосвіта
Анотація: Підручник для вчителя «Медіаграмотність» сучасних американських медіапедагогів Сінді Шейбе і Фейз Рогоу являє собою сформований протягом останніх трьох з половиною десятиліть в США освітній підхід до викладання медіаграмотності Перелік ілюстрацій, таблиць, вставок з роздумами та випадками з практики.................................... 8 Передмова від видавця......................................... 10 Передмова.................................................... 32 Подяки....................................................... 32 Про авторів................................................... 36 Вступ.......................................................... 38 Розширюючи поняття традиційної грамотності ................ 39 Виходячи за рамки захисту та реклами ....................... 40 Підхід на основі навчального плану.......................... 41 Медіаграмотність та освітні стандарти ....................... 41 Ключові принципи освіти з медіаграмотності.................. 43 Задовольняючи сучасні та майбутні потреби освітян............ 43 Як використовувати цю книжку............................... 45 Створення культури дослідження............................ 48 Розділ 1. Що ми називаємо медіа? ............................... 49 Книжки та інші звичайні медіа класної кімнати ................ 51 Визначення медіа........................................... 51 Сутність медіамеседжів: головні концепції.................... 55 Розділ 2. Що таке медіаграмотність? .....58 Визначення медіаграмотності: коло можливостей .............. 59 Тканина (структура) медіаграмотності ...... ........ 61 Критична автономія: ідеал проти реальності................... 62 Критичне мислення......................................... 63 На перетині різних типів грамотності.......................... 67 Чому грамотність?.......................................... 67 Візуальна грамотність....................................... 69 Медіасловник ............................................ 74 Підсвідомі меседжі та медіаграмотність........................ 76 Розділ 3. Що таке освіта з медіаграмотності?....................... 79 Мета освіти з медіаграмотності............................... 80 Розвиток навичок дослідження.............................. 80 Використання ключових питань КАМЬЕ....................... 82 Критична грамотність ....................................... 95 Розвиток навичок вираження................................ 98 Як ми вчимо............................................. 101 Приклад: Навчання інтернетбезпеки на основі дослідницького підходу.................................... 107 У чому полягає відмінність інтегрованого підходу на основі навчального плану? ................................113 Розділ 4. Коли запитання стають відповіддю? Як навчити учнів аналізувати медіамеседжі.............................115 Поєднання декодування, розуміння та аналізу................. 115 Колективне прочитання медіамеседжів.......................116 Побудова навичок.......................................... 116 Заохочення кількох прочитань................................117 Вибір медіадокумента..................................119 Проведення декодування.................................... 121 Застереження............................................ 125 Приклад: Анотовані приклади декодування медіадокументів .......................................... 128 Після декодування......................................... 157 Розділ 5. Загальні підходи до навчання медіаграмотності для всієї шкільної програми ............................... 161 Загальні методи інтеграції медіаграмотності.................. 162 Приклад: Розроблення навичок відстежування ................. 167 Інформаційна грамотність................................. 169 Повинна грамотність, журналістика та останні події........... 174 Розділ 6. Інтеграція медіаграмотності до окремих підрозділів шкільної програми...................................... 183 Англійська мова і література (АМЛ).......................... 184 Суспільні науки (історія, глобальні дослідження, % політологія/цивільне право, економіка)........................ 188 Природничі науки та екологія .............................. 193 Математика............................................... 195 Здоров'я та споживча освіта................................. 197 Мистецтво (музика, образотворче мистецтво, театр, фотографія)............................................... 199 Фізичне виховання та спорт................................ 201 Сучасні мови............................................ 202 Учні, які вивчають англійську.............................. 202 Міждисциплінарні підходи.................................. 202 Розділ 7. Плани уроків з медіаі рамотності....................... 205 План уроку№ 1: «Знайомство з Африкою..................... 209 План уроку №2: «Медіащоденники»........................ 216 План уроку № 3: «Правда чи вигадка? Міські легенди та хибні переконання..................................... 224 План уроку № 4: «Ураган................................... 235 План уроку № 5: «Білий рушник............................. 241 План уроку № 6: «Маніпуляції з новинами................... 249 План уроку № 7: «Близькосхідні дебати» ...................... 256 Розділ 8. Чи це працює? ....................................... 265 Проблеми оцінювання...................................... 265 Емпіричне дослідження................................... 272 Звернення до контраргументів ............................... 276 Висновок................................................. 278 Розділ 9. «Звучить чудово, проте мені бракує часу!» Подолання бар'єрів і чому воно цього варте................ 279 Знайти час................................................ 279 Приклад: Проект зі створення відео у другому класі........... 281 Подолання технологічних бар'єрів.......................... 282 Зміна парадигми........................................... 273 Тож навіщо перейматися?................................... 284 Післямова. Куди рухатися далі?...................................... 286 Додатки Додаток А. Уривки з «Ключових принципів освіти з медіаграмотності в СШ/4»................................. 290 Додаток Б. Розроблення уроку з медіаграмотності: список..... 296 Посилання.................................................... 298 Кінцеві нотатки.............................................. 306
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Перейти к внешнему ресурсу https://issuu.com/irf_ua/docs/dp-2014-5
Найти похожие

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74/З-19
Назва : Законодавчі та нормативні акти про освіту в Україні . Т. 6
Вихідні дані : К., 2000
Кільк.характеристики :461 с
Примітки : Глосарій: с. 459-461
ISBN, Ціна 966-7374-19-х: 165.00 грн
ББК : 74:67(4Укр)
Предметні рубрики: ОСВІТА
ЗАКОНОДАВСТВО
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 87.3/І-90
Автор(и) : Волинка, Григорій Іванович, Гусєв, Валентин Іванович, Мозгова, Наталія Григорівна, Огородник, Іван Васильович, Федів, Юрій Олександрович
Назва : Історія філософії в її зв'язку з освітою : підручник для вищих навч. закладів
Вихідні дані : К.: Каравела, 2006
Кільк.характеристики :479 с
Примітки : Бібліогр.: с. 463-479 (571 назва)
ISBN, Ціна 966-8019-46-6: 035.00, грн
ББК : 87.3:37](075.8)
Предметні рубрики: Філософія
Історія науки
ОСВІТА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-12 
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)