Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Книги - результати пошуку 43306

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги іноземною мовою (165)Методичні рекомендації. Брошури (4)Електронний ресурс (1)Раритетні видання (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підручники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 418
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 618.9(02)/Б 64
Автор(и) : Birk, Walter (Prof. D-r. Директор Університетської дитячої клініки в Тюбінгені; 1880-1954)
Назва : Дитячі хороби : [підручник у медичних вузах]. Ч. 1 : Хороби немовляток : з 25 мал. в тексті . -Пер. з 6-го нім. вид.
Вихідні дані : Харків: Держ. вид-во України, 1927
Кільк.характеристики :242 с.: іл
Ціна : 002.30 р.
ДРНТІ : 76.29.47
УДК : 618.9(02)
Предметні рубрики: ПЕДІАТРІЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники
Примірники :МузРК(1)
Вільні : МузРК(1)
Перейти к внешнему ресурсу file:///C:/Users/Library02/Downloads/JOB_dytiachi_horoby_1.pdf
Найти похожие

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(Англ)/А 64
Автор(и) : Pisotska, Olena Oleksandrivna, Znamenska, Ivanna Vladyslavivna, Kostenko, Viktoriia Gennadiyvna, Bieliaieva, Olena Mykolaiyvna
Назва : English for Professional Purposes: Medicine : textbook [for students of higher medical education establishments]
Вихідні дані : K.: Medicine Publishing, 2018
Кільк.характеристики :367 с.: il.
Примітки : Vocabulary: p. 337-366. - Бібліогр.: с. 367
ISBN, Ціна 978-617-505-615-8: 390.00 грн
УДК : 61(075.8)
Предметні рубрики: АНГЛІЙСЬКА МОВА
МЕДИЦИНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники
Анотація: This textbook is committed to foster general and profession-centered English language competences (linguistic, communicative, pragmatic, socio-cultural) of medical students. These competences contribute to building up their confidence, communicative independence and effectiveness in situations of professional, aca­demic, and daily routine both in written and oral communication. The textbook is designed to meet the academic and professional needs of medical students learning English for professional purposes, language educators, medical post-graduates, healthcare professionals as well as academic staff using English as a medium of instructions Передмова ......................................................... 5 Unit 1. Respiratory system Lesson 1. Anatomy and physiology of respiratory system ......................... 8 GRAMMAR: Forms of participle............................................. 9 Lesson 2. Respiratory diseases ............................................ 19 GRAMMAR: Absolute participle construction................................... 20 Objective participle construction............................................. 21 Unit 2. Cardiovascular system Lesson 3. Anatomy and physiology of the heart .................................. 33 GRAMMAR: Attributive clauses.............................................. 34 Lesson 4. Anatomy and physiology of blood vessels .............................. 45 GRAMMAR: Adverbial clauses.............................................. 46 Lesson 5. Diseases of cardiovascular system .................................. 53 GRAMMAR: Subordinate clauses ............................................. 54 Unit 3. Digestive system Lesson 6. Anatomy and physiology of digestive system ............................ 68 GRAMMAR: Object clauses.................................................. 69 Lesson 7. Stomach. Gastric diseases ......................................... 76 GRAMMAR: Functions of the verb “to be”........................................ 77 Lesson 8. Liver. Hepatic diseases ........................................... 87 GRAMMAR: Functions of the verb “to have”...................................... 88 Unit 4. Immune system Lesson 9. Anatomy and physiology of immune system ............................ 100 GRAMMAR: Simple tenses (revision).......................................... 101 Lesson 10. Diseases of immune system ........................................ 109 GRAMMAR: Infinitive and its forms ........................................... 110 Unit 5. ENDOCRINE SYSTEM Lesson 11. Anatomy and physiology of endocrine system ........................... 123 GRAMMAR: Subjective infinitive construction..................................... 124 Lesson 12. Diseases of endocrine system ..................................... 132 GRAMMAR: Objective infinitive construction.................................... 134 Lesson 13. Diabetes mellitus ............................................. 139 GRAMMAR: Modal verbs should and would ................................... 140 Unit 6. Nervous system Lesson 14. Anatomy and physiology of nervous system ......................... 147 GRAMMAR: Verbal noun V + -ing ............................................ 148 Lesson 15. Brain ...................................................... 154 GRAMMAR: Sequence of tenses............................................ 155 Lesson 16. Diseases of nervous system ........................................ 161 GRAMMAR: Functions of “one” ............................................... 163 Unit 7. Sensory system Lesson 17. Anatomy and physiology of sensory system ............................ 171 GRAMMAR: Gerund.......................................................... 172 Lesson 18. Eye structure and function. Eye diseases ................................ 179 GRAMMAR: Forms of gerund................................................. 181 Lesson 19. Ear structure and functions. Ear diseases .............................. 192 GRAMMAR: Gerund construction............................................... 193 Lesson 20. Structure of the skin. Skin diseases .................................. 201 GRAMMAR: Co-ordinate conjunctions ........................................... 202 Unit 8. Urinary system Lesson 21. Anatomy and physiology of urinary system ............................... 210 GRAMMAR: Construction “it is (was, will be ) … that (who, whom)”.................... 210 Lesson 22. Renal diseases ................................................ 217 GRAMMAR: -Ing form of the verb.............................................. 217 Unit 9. Reproductive system Lesson 23. Anatomy and physiology of reproductive system. Diseases of reproductive system ............................................ 225 GRAMMAR: Simple tenses (revision) ....................................... 227 Lesson 24. Pregnancy ................................................... 237 GRAMMAR: Perfect tenses (revision) ........................................ 238 Lesson 25. Child’s development ............................................. 247 GRAMMAR: Modal verbs (revision) .......................................... 249 Unit 10. Infectious and cancerous diseases Lesson 26. Infectious diseases ............................................ 255 GRAMMAR: Interrogative form (revision)..................................... 256 Lesson 27. Cancerous diseases ........................................... 266 GRAMMAR: Infinitive constructions and participles (revision) ..................... 266 Appendix 1. Irregular verbs................................................ 277 Appendix 2. Term Elements of Greek And Latin Origin.......................... 279 Appendix 3. Короткий довідник з правил словотворення ....................... 290 Appendix 4. Practical grammar guide (короткий граматичний довідник) ............ 292 Vocabulary ........................................................ 337 Список використаної літератури 367
Примірники : всього 297: ЧЗ(1), Наук.Аб.(5), Гурт.2(2), Гурт.4(1), Уч.Аб.(293)
Вільні : ЧЗ(1), Наук.Аб.(5), Гурт.2(2), Гурт.4(1), Уч.Аб.(293)
Найти похожие

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(Англ)/Л 63
Автор(и) : Lysanets, Yuliia Valeriivna, Bieliaieva, Olena Mykolaivna, Melaschenko, Maryna Petrivna
Назва : Medical English for Academic Purposes : textbook [for PhD students and staff of higher medical educational establishments]
Вихідні дані : K.: Medicine Publishing, 2018
Кільк.характеристики :311 с.: il.; 25 sм.
Примітки : English-ukrainian dictionary: p. 287-301. - Ukrainian-english dictionary: p. 302-309. - References: p. 310-311
ISBN, Ціна 978-617-505-667-7: 360.00 грн
УДК : 61(075)
Предметні рубрики: АНГЛІЙСЬКА МОВА
МЕДИЦИНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники
Анотація: This book is intended to support courses in professional English for PhD students and academic staff at higher medical educational establishments. The original and adapted professional texts are accompanied by exercises to reinforce the English grammar usage, improve academic writing and develop the communication skills of postgraduate students and teaching staff. Particular attention is paid to the essential professional vocabulary and medical terminology required for research and teaching practice. Introduction............................................ 4 Unit 1 ............................................... 6 Unit 2............................................... 21 Unit 3............................................... 36 UNIT 4.............................................. 50 UNIT 5.............................................. 65 Unit 6 ................................................ 81 UNIT 7................................................ 97 Unit 8................................................ 113 UNIT 9.............................................. 133 UNIT 10............................................. 152 UNIT 11............................................... 169 UNIT 12............................................. 183 UNIT 13............................................. 201 UNIT 14............................................. 217 UNIT 15............................................... 234 Appendix 1. ALPHABETICAL LIST OF WORD COMPONENTS OF GREEK AND LATIN ORIGIN.............................. 250 Appendix 2. ALPHABETICAL LIST OF LATIN MEDICAL ABBREVIATIONS....... 260 Appendix 3. COMMON IRREGULAR VERBS............................. 266 Appendix 4. GUIDELINES FOR WRITING SUMMARIES AND ABSTRACTS..... 269 Appendix 5. CLASSROOM ENGLISH: USEFUL PHRASES FOR TEACHING .... 271 Appendix 6. UNITS OF MEASUREMENT: British, US and Metric............... 277 Appendix 7. KEYS TO TRANSLATION EXERCISES........................ 279 English-Ukrainian Dictionary.......................................... 287 Ukrainian-English Dictionary........................................ 302 References..................................................... 310
Примірники : всього 151: ЧЗ(1), Наук.Аб.(46), Гурт.4(2), Уч.Аб.(106), Гурт.2(2)
Вільні : ЧЗ(1), Наук.Аб.(46), Гурт.4(2), Уч.Аб.(106), Гурт.2(2)
Найти похожие

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(Англ)/М 42
Автор(и) : Znamenska I., Bieliaeva O., Pisotska O., Havrylieva K.
Назва : Medical english : student's book
Вихідні дані : Vinnytsia: Nova Knyha, 2020
Кільк.характеристики :263 с.: il.
Примітки : English-ukrainian dictionary: p. 233-260. - Lit.: p. 261263
ISBN, Ціна 978-966-382-816-9: 290.00 р.
УДК : 61(075.8)
Предметні рубрики: АНГЛІЙСЬКА МОВА
МЕДИЦИНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовознавство--підручники--національний підручник
Анотація: Підручник містить 15 розділів (15 Units), кожний з яких розрахований на 4 аудиторні години. Кожний Unit – це окрема, змістовно і структуровано завершена одиниця, що містить лексико-граматичний мінімум, основний та додаткові тексти, які пропонуються студентам для самостійного опрацювання, спрямовані на вдосконалення мовних і мовленнєвих знань і вмінь студентів. Значна увага приділена термінологічному словотворенню, зокрема, частотним інтернаціональним префіксам і суфіксам, поширеним в англійській медичній термінології. Такий підхід покликаний максимально використати можливості міжпредметної інтеграції, розширити рецептивний словниковий запас студентів-першокурсників і сформувати в них навички розуміння спеціальних текстів різного рівня складності, а також уже на початковому етапі розпочати підготовку студентів до складання іспиту з іноземної мови професійного спрямування як невід’ємної складової першого етапу ЄДКІ. Наявність значної кількості вправ і комунікативних завдань дає змогу врахувати в навчальному процесі реальні можливості й потреби студентів із різним рівнем володіння англійською мовою відповідно до CEFR (Strasbourg, 2001). До підручника розроблений робочий зошит, який є навчальним засобом, покликаним активізувати й розвивати індивідуальні здібності, знання та особистий мовленнєвий досвід осіб, що навчаються, а також урізноманітнити форми організації навчальної діяльності студентів. Підручник призначений для студентів ЗВО, які здійснюють підготовку фахівців галузі знань 22 “Охорони здоров’я” на другому (магістерському) рівні вищої освіти за спеціальністю 222 “Медицина” Contents PREFACE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 PROPAEDEUTIC COURSE ABC, Phonetic symbols . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 List of grammar terms . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 UNIT 1. I AM A MEDICAL STUDENT Grammar: Article. Word Order. Forms of the Verb “be”. Impersonal “there” . . . . . . . . . . 9 UNIT 2. ESTABLISHMENT OF HIGHER MEDICAL EDUCATION Word-Building: -under, -post. Grammar: Forms of Verb. Simple Tenses, Active Voice, Affirmative Form . . . . . . . . . . . . 19 UNIT 3. HISTORY OF MEDICINE Word-Building: -ion, -ation, -s(s)ion, -ful, -less. Grammar: Noun. Possessive’s. Simple Tenses, Active Voice, Interrogative Form . . . . . . 30 UNIT 4. HUMAN ANATOMY Word-Building: Adjectives of Latin and Greek Origin. Grammar: Simple Tenses, Passive Voice, Affirmative Form . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 UNIT 5. ORGAN SYSTEMS Word-Building: -ment, -ance (-ence). Grammar: Numerals. Simple Tenses, Passive Voice, Interrogative Form . . . . . . . . . . . . . 58 UNIT 6. MEDICAL SPECIALISTS AND SPECIALITIES Word-Building: -logy, -ist. Grammar: Adjective. Modal Auxiliary Verbs. Imperative Mood . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 UNIT 7. HOSPITAL Word-Building: -itis, -tomy, -ectomy. Grammar: Present Participle. Continuous Tenses, Active Voice, Affirmative Form, Interrogative Form . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89 UNIT 8. MEDICAL EXAMINATION Word-Building: micro-, macro-. Grammar: Continuous Tenses, Passive Voice, Affirmative Form, Interrogative Form . . . 105 UNIT 9. CASE HISTORY Word-Building: inter-, infra-. Grammar: Past Participle. Perfect Tenses, Active Voice, Affirmative Form . . . . . . . . . . 122 UNIT 10. FIRST AID Word-Building: Conversion. Grammar: Perfect Tenses, Active Voice, Interrogative Form . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 137 UNIT 11. CHEMIST’S SHOP Word-Building: -scope, -scopy. Grammar: Perfect Tenses, Passive Voice, Affirmative Form . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155 UNIT 12. DRUGS Word-Building: re-, intra-. Grammar: Perfect Tenses, Passive Voice, Interrogative Form . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 169 UNIT 13. VITAMINS Word-Building: -al, -ic, -ive. Grammar: Perfect Continuous Tenses, Active Voice, Affirmative Form, Interrogative Form . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 185 UNIT 14. RATIONAL NUTRITION Word-Building: mal-, im-. Grammar: Equivalents of Modal Verbs. Sequence of Tenses . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 201 UNIT 15. Additional Materials for Individual work . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 214 APPENDIX 1. List of Irregular Verbs . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 219 APPENDIX 2. Comprehensive Grammar, Affirmative Form . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 221 APPENDIX 3. Comprehensive Grammar, Interrogative Form . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 222 APPENDIX 4. Symbols and Abbreviations in Medicine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 224 APPENDIX 5. Alphabetical List of Word Components of Latin or Greek Origin . . . . . . . . 226 APPENDIX 6. English Adjectives with Latin or Greek Roots . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 232 ENGLISH-UKRAINIAN DICTIONARY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233 LITERATURE . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 261
Примірники : всього 165: ЧЗ(1), Наук.Аб.(5), Гурт.2(2), Гурт.4(2), Уч.Аб.(161)
Вільні : ЧЗ(1), Наук.Аб.(5), Гурт.2(2), Гурт.4(2), Уч.Аб.(161)
Найти похожие

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(Англ)/А 64
Автор(и) : Sachuk, Olena, Storozhuk, Khrystyna, Kolomiiets, Tetiana, Kaminska, Iya
Назва : Professional English for Medical Purposes : [підручник для студентів мед. фак. закладів вищої освіти у галузі охорони здоров'я IV рівня акредитації]
Вихідні дані : K.: Book-plus, 2023
Кільк.характеристики :320 с. ; 24 см.
Колективи : Bogomolets National Medical University
Примітки : Bibliogr.: с. 317-320
ISBN, Ціна 978-966-160-139-6: 200.00 р.
УДК : 61(075.8)
Предметні рубрики: АНГЛіЙСЬКА МОВА
МЕДИЦИНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовознавство--підручники
Анотація: Посібник укладено з урахуванням вимог програми «Професійно орієнтовна іноземна мова» для студентів медичних та медико-психологічних факультетів вищих навчальних закладів IV рівня акредитації. Містить 9 основних розділів. Запропоновані оригінальні та адаптовані тексти зі спеціальної медичної тематики. Навчальний посібник складається з комплексу вправ, який спрямований на ефективне засвоєння та застосування лексико-граматичного матеріалу у формі усних та письмових повідомлень, дискусій за ситуативно зумовлених обставин. У навчальному посібнику запропоновані творчі завдання, виконання яких передбачає використання різноманітних засобів пошуку інформації, її обробку та аналіз. Тексти для самостійного читання супроводжуються завданнями, які поєднують можливість самоконтролю, формування та покращення навичок складання резюме загальнонаукових текстів англійською мовою, створення усних та письмових доповідей. Матеріали посібника забезпечують професійну спрямованість студентів медичних та медико-психологічних факультетів у вивченні англійської мови. CONTENTS UNIT 1: Respiratory System 1.1. Anatomy and Functions ................................................ 6 1.2. Bronchitis .............................................................. 16 Grammar: Past Simple or Present Perfect? .................................. 26 1.3.Tuberculosis .......................................................... 30 Grammar: Comparatives and Superlatives .................................. 40 UNIT 2: Cardiovascular System 2.1. Anatomy and Functions ................................................ 43 2.2. Atherosclerosis ....................................................... 54 Grammar: Present Perfect or Present Perfect Continuous? .................. 64 2.3. Myocardial Infarction ................................................. 67 Grammar: Ways of Expressing the Future ................................... 79 UNIT 3: Digestive System 3.1. Anatomy and Functions ................................................ 82 3.2. Gastritis .............................................................. 91 Grammar: Simple Tenses Passive. Continuous Tenses Passive ................ 101 3.3. Stomach Cancer...................................................... 104 Grammar: Linking Words ................................................... 115 UNIT 4: Liver 4.1. Anatomy and Functions ...................... 118 4.2. Hepatitis............................................................... 126 Grammar: Perfect Tenses Passive ........................................... 137 4.3. Cirrhosis ............................................................... 139 Grammar: Quantifiers with Countable and Uncountable Nouns ............. 148 UNIT 5: Urinary System 5.1. Anatomy and Functions ................................................ 151 5.2. Nephritis ............................................................. 160 Grammar: Modal Verbs: Ability and Probability ............................ 171 5.3. Kidney Stones ........................................................ 173 Grammar: Modal Verbs: Permission, Obligation, Possibility, and Advice...... 183 UNIT 6: Immune System ? 6.1. Anatomy and Functions ................................................ 185 6.2. AIDS ................................................................... 195 Grammar: Object and Subject Questions ................................... 205 6.3. Allergy................................................................. 207 Grammar: Indirect Questions ............................................. 217 UNIT 7: Endocrine System 7.1. Anatomy and Functions............................................... 219 7.2. Disorders of the Endocrine Glands...................................... 233 Grammar: Reported Speech ................................................ 247 7.3. Diabetes Mellitus ..................................................... 251 Grammar: Reported Speech: Questions ................................... 262 UNIT 8: Nervous System 8.1. Anatomy and Functions............................................... 264 8.2. Brain Stroke ............................................................ 276 Grammar: Real Conditionals................................................ 287 8.3. Multiple Sclerosis .....................................................290 Grammar: Unreal Conditionals ............................................ 298 APPENDIX 1 ............................................................ 301 APPENDIX 2 .................................................................314 APPENDIX 3...................................................................315 REFERENCES .................................................................. 317
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(Англ)/А 64
Автор(и) : Znamenska, Ivanna Vladyslavivna, Bieliaieva, Olena Mykolaivna, Efendiieva S. M., Havrylieva K. H.
Назва : Professional English for Paramedics and Nurses : textbook [for students of the first (Bachelor's) degree, majoring in 223 "nursing care"]
Вихідні дані : K.: Medicine Publishing, 2023
Кільк.характеристики :239 с.: il.; 22 sm.
Примітки : Lit.: p. 239
ISBN, Ціна 978-617-505-934-0: 120.00 р.
УДК : 61(075.32)
Предметні рубрики: АНГЛІЙСЬКА МОВА
МЕДИЦИНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники
Анотація: The content of educational material presented in the textbook is referred to providing the opportunity to develop and improve listening, speaking, reading, and writing skills. It serves as a basis for the use of the English language by future nurses and paramedics in communication with patients, doctors and other medical workers, effective implementation of their professional duties in English-speaking environment, and for successful work with specialized English sources. The communicative exercises and tasks of various levels presented in each unit of the textbook makes it possible to individualize learning and take into account the level of English mastering for each student. The textbook is intended for studying of English for professional purposes by students of medical colleges, establishments of professional pre-higher and higher education (Bachelor’s degree) majoring in 223 “Nursing Care”. It can be useful to a wide range of specialists in the field of practical health care, especially for doctors and medical assistants — workers of emergency medical aid and disaster medicine centers, as well as military paramedics. Зміст навчального матеріалу, презентованого в підручнику, уможливлює розвиток і вдосконалення навичок аудіювання, говоріння, читання та письма, що слугують підґрунтям для використання англійської мови майбутніми медичними сестрами та парамедиками в спілкуванні з пацієнтами, лікарями, іншими медичними працівниками й ефективного виконання своїх професійних обов’язків в англомовному середовищі, а також для роботи з фаховими англомовними джерелами. Різнорівневі комунікативні вправи й завдання, представлені в кожному розділі, дають змогу індивідуалізувати навчання, урахувати рівень володіння англійською мовою конкретного студента. Підручник призначений для вивчення англійської мови за професійним спрямуванням студентами, які навчаються в медичних коледжах, закладах фахової передвищої та вищої освіти (бакалаврський рівень) за спеціальністю 223 «Медсестринство». Може бути корисний широкому колу фахівців у галузі практичної охорони здоров’я, насамперед лікарям і фельдшерам — працівникам центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, а також військовим парамедикам. Передмова Preface Unit 1. Basic comprehensions of human anatomy as the base of paramedic and nurse profession Unit 2. Organ systems and their functions Unit 3. Guide to musculoskeletal system Unit 4. Anatomic and physiologic peculiarities of cardiovascular system in patients of various aged groups Unit 5. Respiratory system and respiratory conditions Unit 6. Gastrointestinal system and its conditions Unit 7. The role and duties of a paramedic in pre-hospital care Unit 8. Basic technologies of urgent pre-hospital and hospital care Unit 9. Observation of crime scene. Hazards for paramedic or nurse and victim Unit 10. Guide to paramedicine: vital signs Unit 11. Estimation of patient’s vital capacity Unit 12. Common emergencies to the injuries or disorders of respiratory system Unit 13. Cardiopulmonary resuscitation at pre-hospital and emergency stage Unit 14. Registration and assessment of the results of electrocardiogram Unit 15. Common treatments for shock. First aid for bleeding Unit 16. Caring for person with head injuries or damages Unit 17. Emergency care for persons with injuries of musculoskeletal system Unit 18. First aid in stroke Unit 19. Life-threatening emergency for persons with seizure Unit 20. Exposure to dangerous substances Unit 21. Resuscitation in diabetic coma Unit 22. First aid for choking emergencies Unit 23. Emergencies treatment for patients with burns Unit 24. Qualified aid to patients with hyperthermia or hypothermia Unit 25. Emergency conditions caused by damage to the spine Unit 26. Urgent care in thoracic and abdominal trauma Unit 27. Embulance for victim’s / patient’s transportation Unit 28. Common purposes of medications in emergency conditions Unit 29. Using of drugs. Peculiarities of pharmacokinetics and pharmacodynamics English-Ukrainian dictionary Literature
Примірники : всього : ЧЗ(1), Наук.Аб.(1)
Вільні : ЧЗ(1), Наук.Аб.(1)
Найти похожие

7.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 4И(Нім)/З-58
Автор(и) : Sernowa W.
Назва : Lehrbuch fur die Entwicklung der Horverstehens-, Lesenverstehens und der Sprechfertigkten im Deutschunterricht (mit Audiokasseten) : Fur die Studenten des 1. und des 2. Studienjahres und fur Elektivgruppen . -3-te Auflage, durchgesehene, erweiterte, verbesserte
Вихідні дані : Poltava: Dywoswit, 2003
Кільк.характеристики :325 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. і підрозд.
ISBN, Ціна 966-95846-8-X: 017.50, 015.00, 017.25, р.
Предметні рубрики: Німецька мова
Медицина
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники
Примірники : всього 27: Уч.Аб.(13), ЧЗ(2), Наук.Аб.(11)
Вільні : Уч.Аб.(13), ЧЗ(2), Наук.Аб.(11)
Найти похожие

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.2Англ/З-38
Автор(и) : Zakharchuk, Ivanna
Назва : English. Health : Text-book for students of higher educational medical institutions of I-III levels . -2th. ed., stereotype
Вихідні дані : Kyiv: Medicine, 2007
Кільк.характеристики :175 p.
ISBN, Ціна 966-8144-38-4: 025.00 грн
ББК : 81.2Англ-923
Предметні рубрики: Английский язык
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники училищ
Анотація: The text-book is complied in accordance with the requirements of foreign languages syllabus for medical educational institutions. It is intended for the students of II—III years of such specialities as "Medical Skills"; "Nurse Skills"; "Midwife Skills". Some materials may be used for teaching the students of "Pharmaceutics" department. The book will help the students of these courses in learning and deepening the knowledge of medical profile, and also in evolving vocabulary, monologue, and dialogue speaking
Примірники : всього 93: Наук.Аб.(5), Гурт.2(1), Гурт.4(1), Уч.Аб.(91)
Вільні : Наук.Аб.(5), Гурт.2(1), Гурт.4(1), Уч.Аб.(91)
Найти похожие

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 577.3/Є 60
Автор(и) : Ємчик, Любов Федорівна
Назва : Основи біологічної фізики і медична апаратура : [підручник для студентів вищих мед. навч. закладів І-ІІІ рівнів акредитації] . -2-ге вид., випр.
Вихідні дані : К.: Медицина, 2014
Кільк.характеристики :391 с.: іл.
Примітки : Бібліогр.: с. 390-391
ISBN, Ціна 978-617-505-325-6: 095.00 грн
ДРНТІ : 34.17 + 76.03.29 + 76.13
УДК : 577.3+53:61+612.014+615.47+616-7](075.32)
Предметні рубрики: БИОФИЗИКА
ОБОРУДОВАНИЕ, АППАРАТУРА, ИНСТРУМЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники училищ
Анотація: Підручник «Основи біологічної фізики і медична апаратура» — інтегрований навчальний курс, у якому синтезовані знання з фізики, хімії, біології, медицини та математики. Базовим предметом курсу є фізика. Ця дисципліна вивчає фізичні та фізико-хімічні параметри, які можна використати як тести для діагностики функціонального стану організму. Такими параметрами, наприклад, є мембранні потенціали, іонні градієнти, поляризаційні явища, світіння біооб'єктів (хемілюмінесценція) тощо. Відхилення цих параметрів від норми свідчить про порушення тих чи інших фізіо­логічних процесів. Біологічна фізика вивчає також фізичні основи патологічних процесів. Наприклад, клітинна проникність під час патологічних процесів, а також при всмоктуванні та виведенні лікарських препаратів досліджується фізичними методами. Вплив фізичних чинників (іонізуючої радіації, ультразвуку, інфразвуку) на організм людини також вивчається фізичними методами. Зв'язок фізики з іншими природничими та спеціальними дисциплінами багатогранний, тому запропоновані в підручнику розділи можуть дати тільки уявлення про цей зв'язок, який автори намагаються подати на інтегративному рівні. Для студентів вищих медичних навчальних закладів І—III рівнів акредитації. Від автора............................................................... 9 Розділ 1. Біомеханіка.................................................... 11 Вступ.............................................................. 11 Елементи механіки..................................................... 13 Антропометричні та мас-інерційні характеристики тіла людини......................................................... 18 Закони механіки і тіло людини.......................................... 21 Механічні властивості кісток........................................... 26 Робота м'язів........................................................ 28 Біофізика зовнішнього дихання.......................................... 30 Механічні процеси в легенях........................................... 32 Тканини кровоносних судин........................................... 34 Перевірте себе........................................................ 34 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності....................... 35 Фрейм додаткової інформації............................................ 36 Розділ 2. Механічні коливання і хвилі. Біоакустика............................ 37 Вступ.............................................................. 37 Механічні коливання і хвилі............................................. 39 Звукові хвилі......................................................... 44 Ефект Допплера....................................................... 44 Фізичні характеристики звуку........................................... 46 Характеристики слухового відчуття...................................... 48 Аудіометрія.......................................................... 50 Фізичні основи слуху................................................. 51 Звукові методи діагностики............................................ 53 Утворення голосу людини.............................................. 55 Ультразвук......................................................... 57 Інфразвук. Вібрації 60 Перевірте себе........................................................ 61 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності....................... 64 Фрейм додаткової інформації............................................ 65 Розділ 3. Термодинаміка................................................. 67 Вступ.............................................................. 67 Загальні поняття термодинаміки........................................ 69 Перший принцип термодинаміки......................................... 70 Другий принцип термодинаміки........................................ 75 Перевірте себе........................................................ 83 Медицина та фізика: елементи фахової компетентності....................... 84 Фрейм додаткової інформації............................................ 84 Розділ 4. Елементи біореології.............................................. 87 Вступ.............................................................. 87 Основні поняття реології.............................................. 89 Ньютонівські і неньютонівські рідини. Кров............................... 90 Плин в'язкої рідини. Формула Пуазейля................................. 93 Методи визначення коефіцієнта в'язкості.................................. 95 Турбулентний плин рідин. Число Рейнольдса.............................. 97 Перевірте себе........................................................ 98 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності....................... 99 Фрейм додаткової інформації........................................... 100 Розділ 5. Фізичні основи гемодинаміки..................................... 103 Вступ............................................................. 103 Умова неперервності струмини......................................... 105 Рівняння Бернуллі.................................................. 107 Рух рідини у трубках із пружними стінками............................. 109 Судинна система.................................................... 109 Біофізика кровообігу................................................ 112 Робота і потужність серця............................................ 114 Вимірювання тиску крові та швидкості кровоплину...................... 115 Перевірте себе....................................................... 116 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності...................... 118 Фрейм додаткової інформації........................................... 119 Розділ 6. Біологічні мембрани. Мембранний транспорт....................... 121 Вступ............................................................. 121 Структура біологічних мембран....................................... 123 Фізичні властивості мембрани......................................... 124 Функції мембран.................................................... 126 Мембранний транспорт.............................................. 128 Пасивний транспорт речовин через мембрани............................. 128 Активний транспорт.................................................. 133 Перевірте себе 135 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності...................... 137 Фрейм додаткової інформації........................................... 137 Розділ 7. Біоелектричні потенціали....................................... 139 Вступ............................................................. 139 Види потенціалів.................................................... 141 Потенціал спокою................................................... 142 Потенціал дії....................................................... 145 Поширення збудження................................................ 148 Перевірте себе....................................................... 149 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності...................... 150 Розділ 8. Електропровідність клітин і тканин. Реографія....................... 151 Вступ............................................................. 151 Постійний електричний струм.......................................... 153 Змінний електричний струм............................................ 156 Електричні властивості біологічних систем................................ 157 Електропровідність клітин і тканин при постійному струмі............................................... 158 Види поляризації..................................................... 160 Гальванізація. Електрофорез........................................... 161 Проходження змінного струму через біологічні об'єкти..................... 163 Дія електричного струму на живі організми............................. 166 Перевірте себе....................................................... 167 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності...................... 169 Фрейм додаткової інформації........................................... 169 Розділ 9. Фізичні основи електро- і векторелектрокардіографм............... 171 Вступ............................................................. 171 Електричне поле. Силова та енергетична характеристики поля.................................................. 173 Електричний диполь. Поле диполя..................................... 175 Електричні явища в серцевому м'язі..................................... 178 Реєстрація біопотенціалів серця......................................... 180 Компоненти нормальної електрокардіограми............................ 182 Векторелектрокардіографія.......................................... 183 Електрична вісь серця............................................... 185 Перевірте себе....................................................... 185 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності...................... 188 Фрейм додаткової інформації........................................... 189 Розділ 10. Магнітне поле та його характеристики. Елементи магнітобіології....................................... 191 Вступ............................................................. 191 Магнітне поле та його властивості....................................... 193 Закон Ампера 196 Сила Лоренца...................................................... 197 Магнітні властивості речовин......................................... 199 Біологічна дія магнітного поля........................................ 202 Біомагнетизм. Магнітні поля органів і тканин............................ 204 Магнітосфера. Магнітні бурі......................................... 208 Перевірте себе....................................................... 210 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності....................... 212 Фрейм додаткової інформації......................................... 213 Розділ 11. Медична апаратура. Фізичні основи методів електролікування.................................... 215 Вступ............................................................. 215 Медична апаратура................................................. 217 Методи електролікування............................................. 219 Постійний електричний струм. Гальванотерапія........................... 221 Імпульсні струми низької та звукової частот............................ 223 Постійне електричне поле високої напруги.............................. 225 Струми високої, ультрависокої та надвисокої частот....................... 227 Магнітотерапія..................................................... 233 Перевірте себе....................................................... 234 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності....................... 237 Фрейм додаткової інформації......................................... 237 Розділ 12. Елементи квантової механіки. Люмінесцентні методи в медицині та біології.......................................... 241 Вступ............................................................. 241 Елементи квантової механіки.......................................... 243 Люмінесценція....................................................... 246 Механізм виникнення люмінесценції..................................... 247 Закони і характеристики люмінесценції................................... 248 Хемілюмінесценція у діагностиці........................................ 250 Перевірте себе....................................................... 253 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності....................... 254 Фрейм додаткової інформації......................................... 255 Розділ 13. Індуковане випромінювання. Лазери............................. 257 Вступ............................................................. 257 Спонтанне та індуковане випромінювання................................ 259 Лазери............................................................ 261 Гелій-неоновий лазер................................................ 262 Рубіновий лазер.................................................... 263 Властивості лазерного випромінювання.................................. 264 Біологічна дія лазерного випромінювання................................ 265 Застосування лазерів у медицині........................................ 267 Перевірте себе....................................................... 269 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності 270 Розділ 14. Теплове випромінювання. Термографія.......................... 271 Вступ............................................................. 271 Характеристики теплового випромінювання.............................. 273 Терморегуляція в живому організмі................................... 275 Температурна топографія тіла людини................................. 277 Шфрачервона термографія............................................ 278 Шфрачервоне випромінювання, його використання у медицині......................................................... 279 Перевірте себе....................................................... 280 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності....................... 281 Фрейм додаткової інформації......................................... 282 Розділ 15. Резонансні методи квантової механіки. ЯМР-Томографія............................................... 285 Вступ............................................................. 285 Ефект Зеємана...................................................... 287 Електронний парамагнітний резонанс.................................... 288 Ядерний магнітний резонанс.......................................... 290 ЯМР-Томографія.................................................... 293 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності....................... 294 Розділ 16. Оптика...................................................... 297 Вступ............................................................. 297 Основні відомості з геометричної оптики................................. 299 Основні фотометричні величини........................................ 301 Лінзи 303 Око як оптична система.............................................. 306 Формування зображення предметів в оці................................. 309 Акомодація........................................................ 310 Механізм зорового сприйняття......................................... 311 Денне та сутінкове бачення........................................... 312 Чутливість ока..................................................... 314 Поле зору......................................................... 315 Кольорове бачення................................................... 317 Недоліки ока....................................................... 319 Оптична мікроскопія................................................ 322 Поглинання світла.................................................... 325 Розсіяння світла.................................................... 327 Колориметрія...................................................... 328 Нефелометрія...................................................... 330 Рефрактометрія ..................................................... 332 Волоконна оптика. Ендоскопія........................................ 334 Поляриметрія...................................................... 336 Перевірте себе....................................................... 342 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності 344 Розділ 17. Рентгенівське випромінювання................................. 347 Вступ............................................................. 347 Рентгенівська трубка................................................ 349 Спектри рентгенівського випромінювання.............................. 349 Характеристики рентгенівського випромінювання......................... 352 Властивості рентгенівського випромінювання............................. 353 Взаємодія рентгенівського випромінювання з речовиною................... 353 Рентгенодіагностика і рентгенотерапія.................................. 357 Перевірте себе....................................................... 358 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності...................... 360 Фрейм додаткової інформації........................................... 360 Розділ 18. Радіоактивність. Дозиметрія іонізуючого випромінювання......................... 363 Вступ............................................................. 363 Елементи фізики атомного ядра......................................... 365 Радіоактивність..................................................... 366 Закон радіоактивного розпаду. Активність.............................. 367 Види радіоактивного розпаду......................................... 369 Біологічна дія іонізуючого випромінювання............................. 371 Дозиметрія іонізуючого випромінювання............................... 374 Використання ядерних випромінювань у медицині......................... 377 Перевірте себе....................................................... 378 Медицина і фізика: елементи фахової компетентності...................... 380 Фрейм додаткової інформації........................................... 381 Додатки................................................................ 382 Список літератури 390
Примірники : всього 30: Наук.Аб.(1), МС.Навч.Аб.(35), МС.Навч.Аб.Уч.Аб.(12), МС.Уч.Аб.Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(1), МС.Навч.Аб.(35), МС.Навч.Аб.Уч.Аб.(12), МС.Уч.Аб.Наук.Аб.(2)
Найти похожие

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616.9/І-55
Автор(и) : Бондаренко А. В., Степановський, Юрій Степанович, Гольфанова А. М.
Назва : Імунопрофілактика інфекційних хвороб : навчально-методичний посібник . -3-є вид., перероб. і доп.
Вихідні дані : К.: Медицина, 2022
Кільк.характеристики :334 с
Примітки : Бібліогр.: с. 331-334
ISBN, Ціна 978-617-505-894-7: 080.00 р.
УДК : 616.9:615.37(075.8/9)
Предметні рубрики: ІНФЕКЦІЙНІ ХВОРОБИ
ІМУНОТЕРАПІЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники
Анотація: У третьому виданні навчально-методичного посібника оновлено основні досягнення в імунопрофілактиці, перспективи розвитку нових вакцин, проблемні питання, які трапляються в лікарській практиці. Подано інформацію про вакцини, що створені за інноваційними технологіями на платформі вірусних векторів та нуклеїнових кислот (ДНК та РНК-вакцини). Показано значення комунікаційної політики для ефективного проведення імунопрофілактики в період пандемії COVID-19. Детально описано організацію вакцинального процесу, імунопрофілактику окремих інфекцій в тому числі і при захворюванні на COVID-19. Відповідно до сучасних вимог включено матеріали Національної технічної групи експертів з імунопрофілактики при МОЗ України Список скорочень Вступ Частина 1. Загальна характеристика 1.1. Iсторичні, медичні, соціальні й економічні аспекти контрольованих інфекцій в Україні та світі 1.2. Організація проведення імунопрофілактики в Україні 1.2.1. Статті Конституції України і чинних законів України 1.2.2. Основні накази МОЗ України, що регулюють проведення імунопрофілактики і туберкулінодіагностики 1.3. Активна імунопрофілактика 1.3.1. Основи імунної відповіді як результату вакцинації 1.3.2. Основи сучасного виробництва препаратів для імунопрофілактики 1.3.3. Впровадження вакцин у програми імунізації. Перегляд Національного календаря щеплень 1.3.4. Класифікація препаратів для активної імунопрофілактики 1.3.5. Склад препаратів для активної імунопрофілактики 1.3.6. Шляхи введення препаратів для активної імунопрофілактики 1.3.7. Зберігання вакцин та анатоксинів. Холодовий ланцюг 1.4. Календар профілактичних щеплень в Україні 1.4.1. Вакцинація за віком 1.4.2. Вакцинація дітей із порушенням Календаря профілактичних щеплень 1.4.3. Вакцинація дітей за станом здоров’я 1.4.4. Щеплення, які проводять на ендемічних та ензоотичних територіях і за епідемічними показаннями 1.4.5. Протипоказання до вакцинації 1.5. Побічні реакції вакцинації, їх профілактика. Несприятливі події після імунізації 1.6. Iмунопрофілактика інфекційних хвороб в осіб із порушеннями стану здоров’я та при особливих станах 1.6.1. Вакцинація осіб з алергійними реакціями 1.6.2. Вакцинація недоношених дітей і дітей із малою масою тіла при народженні 1.6.3. Вакцинація вагітних 1.6.4. Вакцинація осіб із серцево-судинними захворюваннями 1.6.5. Вакцинація осіб із захворюваннями органів дихання 1.6.6. Вакцинація осіб із порушеннями обміну речовин 1.6.7. Вакцинація осіб із захворюваннями нервової системи 1.6.8. Вакцинація осіб із захворюваннями нирок 1.6.9. Вакцинація осіб із гематологічними хворобами, аспленією 1.6.10. Вакцинація осіб з онкологічною патологією 1.6.11. Вакцинація осіб із первинними імунодефіцитами 1.6.12. Вакцинація ВIЛ-інфікованих осіб 1.6.13. Вакцинація та оперативні втручання, застосування анестезії 1.6.14. Вакцинація при лактації 1.6.15. Вакцинація осіб з гострою хворобою з/без підвищення температури, період реконвалесценції гострої інфекційної хвороби 1.6.16. Вакцинація при проведенні терапії антибактеріальними, антимікотичними, протипаразитарними та противірусними препаратами 1.6.17. Вакцинація при трансплантації солідних органів 1.6.18. Вакцинація при нещодавньому введенні препаратів крові, що містять антитіла 1.7. Проведення вакцинальної сесії 1.8. Пасивна імунопрофілактика 1.8.1. Препарати нормального людського імуноглобуліну 1.8.2. Специфічні (гіперімунні) імуноглобуліни 1.8.3. Гіперімунні сироватки тваринного походження 1.9. Вакцинація мандрівників 1.9.1. Iмунопрофілактика окремих інфекцій 1.9.2. Вакцинація осіб, які вживають протималярійні та антибактеріальні препарати із профілактичною метою 1.10. Організація підтримки імунопрофілактики в суспільстві 1.10.1. Проведення ситуаційного аналізу та налагодження співпраці з керівниками громад, громадськими діячами і релігійними лідерами 1.10.2. Налагодження доброзичливих, довірливих стосунків із населенням і громадою 1.10.3. Підвищення кваліфікації медичних працівників стосовно навичок спілкування 1.10.4. Використання різних каналів інформування 1.10.5. Робота із засобами масової інформації в разі виникнення кризових ситуацій 1.11. Вакцинальні міфи Частина 2. Iмунопрофілактика окремих інфекцій 2.1. Папіломавірусна інфекція 2.2. Вітряна віспа 2.3. Грип 2.4. Гепатит А 2.5. Гепатит В 2.6. Дифтерія 2.7. Епідемічний паротит 2.8. Жовта гарячка 2.9. Кашлюк 2.10. Кір 2.11. Кліщовий енцефаліт 2.12. Краснуха 2.13. Менінгококова інфекція 2.14. Правець 2.15. Поліомієліт 2.16. Пневмококова інфекція 2.17. Ротавірусна інфекція 2.18. Сказ 2.19. Туберкульоз 2.20. Hib-інфекція 2.21. Черевний тиф 2.22. Герпесвірусна інфекція 2.23. Коронавірусна інфекція COVID-19 Корисні посилання Список літератури
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)