Головна Спрощений режим Опис

Бази даних


Книги - результати пошуку 43306

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Субота, Лариса Андріївна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/С 89
Автор(и) : Субота, Лариса Андріївна
Назва : Розвиток іншомовної комунікативної компетентності іноземних студентів у процесі оволодіння мовою навчання : монографія
Вихідні дані : Харків: Майдан, 2020
Кільк.характеристики :303 с
Колективи : Національний фармацевтичний університет
Примітки : Бібліогр.: с. 279-303
ISBN, Ціна 978-966-372-762-2: 045.00 грн.
УДК : 378.016:4У-054.6
Предметні рубрики: ВИЩА ОСВІТА
УКРАЇНСЬКА МОВА
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова як іноземна
Анотація: ЗМІСТ ВСТУП ..................................................5 РОЗДІЛ І. Теоретико-методологічні засади розвитку іншомовної комунікатиої копетентності іноземних студентів.................................................10 1.1. Методологічна сутність комунікативної компетентності у структурі професійної компетентності ....10 1.2. Компетентнісно орієнтоване навчання української мови на сучасному етапі .......................21 1.3. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності іноземних студентів у контексті майбутньої професійної діяльності ............................32 Висновки до 1 розділу .................................. 38 РОЗДІЛ II. Комунікативна організація текстів за фахом у методиці викладання української мови як іноземної ................................................41 2.1. Педагогічні умови формування комунікативно-мовленнєвих умінь іноземних студентів у процесі вивчення текстів за фахом ..........................41 2.2. Текст як основа формування комунікативної компетентності іноземних студентів на поглибленому етапі навчання української мови (І-Ш курси) .........................58 23. Ефективність використання автентичних текстів як дієвого засобу навчання іноземних студентів української мови (IV курс).....................................................73 2.4. Структурно-композиційна когезія професійно орієнтованого тексту .................................88 Висновки до 2 розділу....................................97 РОЗДІЛ III. Лінгводидактичні та психологічні основи навчання іноземних студентів української мови в закладах вищої освіти ................................100 3.1. Психолінгвістичні чинники формування комунікативної компетентності іноземних студентів .........100 3.1.1. Становлення і розвиток мотиваційної сфери особистості в системі мовної освіти....................111 3.2. Загальнодидактичні та лінгводидактичні принципи навчання української мови як іноземної............118 3.3. Методи, прийоми і засоби формування комунікативної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови ............................133 3.4. Інтегрування сучасних підходів до навчання іноземних студентів української мови ...................145 3.4.1. Теорія і практика викладання української мови як іноземної на текстоцентричних засадах ....... 169 Висновки до 3 розділу ................................. 182 РОЗДІЛ IV. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності іноземних студентів у сучасній практиці навчання української мови .......................186 4.1. Комунікативний компонент у науково-методичному забезпеченні освітнього процесу з української мови .................................................186 4.1.1. Підручники з української мови як засіб формування комунікативної компетентності іноземних студентів............................................196 4.1.2. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для формування комунікативної компетентності іноземних студентів у процесі оволодіння мовою навчання ...................................211 4.2. Критерії добору текстів для навчання професійно орієнтованого іншомовного спілкування іноземних студентів фармацевтичних спеціальностей..............227 4.3. Критерії, показники та рівні сформованості комунікативної компетентності за рейтинговою системою контролю й оцінювання навчальних досягнень 4.4. Система вправ із розвитку комунікативної компетентності іноземних студентів на заняттях з української мови............................................256 Висновки до 4 розділу ................................. 270 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ................................. 274 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА............................ 279
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4/С89
Автор(и) : Субота, Лариса Андріївна
Назва : Комунікативний підхід до навчання наукового дискурсу іноземних студентів : монографія
Вихідні дані : Харків: Майдан, 2017
Кільк.характеристики :407 с
Примітки : Бібліогр.: с. 343-392
ISBN, Ціна 978-966-372-681-6: 040.00 грн
ДРНТІ : 16 + 14.35
УДК : 378
Предметні рубрики: МОВОЗНАВСТВО
ВИЩА ОСВІТА
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)
Найти похожие

 
© 2017-2023
Бібліотека Полтавського державного медичного університету
36011, м. Полтава, вул. Шевченка, 23
© Міжнародна асоціація користувачів і розробників
електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)