Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378/А 43
Автор(и) : Моргун З. К., Весніна Л. Е., Соколенко В. М., Федотенкова Н. М.
Назва : Дві стратегії успішного складання екзамену студентами вишу
Колективи : УМСА
Місце публікування : Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року/ МОЗ України, УМСА. - Полтава: РВВ УМСА, 2018. - С. 165-166 (Шифр 378/А 43-494423631)
УДК : 378:61(063)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Анотація: Проаналізовано ставлення студентів до навчання та їхню поведінку під час занять. Розглянуто способи допомоги здібним і нездібним студентам під час екзаменаційної сесії. Систематизовано проблеми здібних студентів під час екзамену, враховуючи стратегії «самозакопування» і «самопорятунку». Конкретизована тактика успішної поведінки студентів під час екзамену. Обґрунтована проблема байдужості студентів до вивчення наукових дисципін та успішного складання екзаменів. Проаналізовано ймовірність отримання позитивної оцінки слабкими студентами. У контексті системного підходу розкрита формула «універсальної шпаргалки».

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Моргун, З. К.
Весніна, Л. Е.
Соколенко, В. М.
Федотенкова, Н. М.
УМСА(Полтава)