Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/А 43
Назва : Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2018
Кільк.характеристики :270 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2018; Полтава)
Різночитання назви :Загл. обл.: Актуальні питання контролю якості освіти у вищих навчальних закладах
Примітки : На укр. мові, рос., англ. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
ВИЩА ОСВІТА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Порівняльний аналіз показників якості освітньої діяльності ВДНЗУ «УМСА» за 2013 - 2017 рр./ В. М. Ждан [и др.]. Дистанційне навчання як нова технологія практичної підготовки і контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ Д. С. Аветіков [и др.]. Організація індивідуальної наукової роботи при підготовці магістрів на кафедрі патофізіології/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Контроль якості самостійної роботи на кафедрі патофізіології – невід’ємна складова якісної освіти/ О. Є. Акімов [и др.]. Проблеми виховання та оцінювання морально-етичних якостей студентів медичних вишів/ М. В. Асламова. Некоторые актуальные вопросы студенческой научно-исследовательской работы в рамках медицинского университета/ Г. А. Ахундбейли [и др.]. Оцінювання навчальної діяльності студентів як складова контролю якості освіти/ Т. О. Бажан, Є. А. Бажан, Ю. С. Лобач. Контроль якості освіти: використання інноваційних технологій/ В. П. Баштан [и др.]. Досвід кафедри соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з біостатистикою у формуванні практичних навичок студентів медичних факультетів/ І. В. Бєлікова, Т. В. Плужнікова, А. В. Костріков. Актуальні проблеми демократизації контролю навчальної діяльності студентів/ Л. П. Біланова, Ж. П. Кундій, Андрейко С. С. . Організація контролю якості освіти при вивченні клінічної анатомії та оперативної хірургії/ С. М. Білаш [и др.]. Основні аспекти моніторингу якості вищої освіти в Україні/ В. В. Білецька. Методи контролю знань студентів з курсу «Клінічна фармакологія»/ В. М. Бобирьов [и др.]. Оптимізація управління якістю освіти у ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія”/ Л. Є. Бобирьова [и др.]. Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ Л. Є. Бобирьова [и др.]. Якість мовної підготовки іноземних громадян до вступу у ВНЗ України: стандарти, реалії, перспективи/ Л. В. Богиня, Т. Д. Криворучко. Електронний журнал як потужний інстумент контролю знань студентів на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая, Т. М. Мошель. Підходи до контролю якості вивчення дерматовенерології в сучасних умовах/ К. В. Васильєва [и др.]. Тестування як засiб удосконалення мовних компетенцiй у процесi вивчення росiйської мови як іноземної/ В. І. Владимирова, В. А. Рахманова. Деякі аспекти підвищення якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ Л. І. Волошина, М. Г. Скікевич, В. Д. Ахмеров. Складові якісної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів у сучасних умовах/ А. К. Вородюхіна, А. Г. Ярешко, М. В. Куліш. Клиническое значение определения эндогенной интоксикации в учебном процессе/ Г. К. Гаджиева [и др.]. Сучасні методи контролю рівня знань лікарів-інтернів на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів із предмета «Ортодонтія»/ Л. Б. Галич [и др.]. Контроль та оцінювання успішності англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Ганчо [и др.]. Внутрішній моніторинг - ефективний вид контролю якості освіти в навчальному закладі/ А. М. Герасименко, Н. П. Куценко. Альтернатива: контрольні роботи чи тести?/ Л. В. Глобіна, Г. М. Козуб, О. М. Шевченко. Розвиток інформаційно-комунікаційної та комп’ютерної компетентності під час післядипломної освіти/ І. А. Голованова [и др.]. Удосконалення методики тестового оцінювання навчальних досягнень студентів у сучасній вищій школі/ І. А. Голованова, М. М. Товстяк, В. П. Лисак. Формування навичок самоконтролю і саморегуляції студентів у вищих медичних навчальних закладах/ Є. Є. Гончарова. Контроль знань студентів при вивченні дисципліни «Акушерство та гінекологія»/ А. М. Громова [и др.]. Якість освіти та її контроль на післядипломному етапі навчання/ Г. М. Давиденко [и др.]. Особливості контролю якості підготовки студентів на кафедрі ортопедичної стоматології з імплантологією/ В. М. Дворник [и др.]. Основні складові підготовки і контролю якості знань студентів з Фармакології/ Т. О. Дев'яткіна [и др.]. Контроль якості знань з дисциплін природничо-наукового циклу / Г. Г. Деміденкова, Л. П. Біланова. Выживаемость знаний студентов медицинского университета/ О. А. Дерюгина [и др.]. Використання тестів як форма контролю знань студентів при вивченні гуманітарних дисциплін/ О. І. Джадан. Підвищення рівня навчання студентів IV курсу стоматологічного факультету під час написання історії хвороби/ М. І. Дмитренко [и др.]. Оптимізація навчання клінічних ординаторів на кафедрі ортодонтії/ М. І. Дмитренко, Н. В. Куліш, А. М. Білоус. Оцінювання якості знань студентів на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією/ Г. М. Дубинська [и др.]. Моніторинг якості навчального процесу засобами тестового контролю при вивченні медичної біології/ С. І. Дубінін [и др.]. Полилогическое общение в учебном процессе медицинского вуза/ А. А. Дубицкий [и др.]. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх лікарів до застосування фізично-реабілітаційних технологій у професійній діяльності/ А. В. Ємець [и др.]. Formation of management skills in students of higher medical educational establishments in the period of health care reforming/ V. Zhdan [и др.]. Основні інтерактивні методи навчання в підготовці лікаря-спеціаліста/ В. М. Ждан, Є. М. Кітура, М. Ю. Бабаніна. Актуальність залучення лікарів первинної ланки до навчання за програмою циклу тематичного вдосконалення «Ведення пацієнта з ВІЛ-інфекцією/СНІДом сімейними лікарями»/ В. М. Ждан [и др.]. Коучинг-технології на заняттях мовного циклу: до питання впровадження і контролю навчальних досягнень студентів/ М. М. Жовнір. Компетентнісний підхід - контроль якості освіти / Т. О. Жукова [и др.]. Контроль якості навчання як важлива складова формування професійної компетентності майбутнього лікаря/ Л. С. Зюзіна, М. Є. Фесенко, В. К. Козакевич. Удосконалення практичної підготовки студентів як умова підвищення якості медичної освіти/ О. С. Іваницька [и др.]. Оптимізація оцінювання і підвищення якості освіти студентів вищих медичних навчальних закладів в умовах викладання хірургічних дисциплін/ Д. М. Іващенко [и др.]. Контроль якості знань майбутніх лікарів у процесі вивчення медичної хімії/ О. Д. Іващенко [и др.]. Практична спрямованість освітнього процесу як запорука якості освіти/ В. І. Ільченко [и др.]. Контроль знань студентів як компонент навчального процесу/ І. М. Іотова, Н. М. Маджар, С. А. Скальська. Контроль якості знань студентів шляхом компꞌютерного тестування: деякі позитивні і негативні аспекти/ Ю. М. Казаков [и др.]. Проектна робота як засіб індивідуалізації контролю навчальних досягнень студентів/ О. П. Кальник. Досвід організації контролю знань студентів з дисципліни «Клінічна імунологія»/ А. А. Капустянська [и др.]. Провідні напрями організації виховної роботи на кафедрі соціальної медицини в умовах євроінтеграції/ С. С. Касинець, Н. О. Ляхова. Контроль якості підготовки лікарів-стоматологів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Контроль якості навчання в процесі вдосконалення професійних вмінь студентів/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Якість освіти: складові успіху/ І. П. Катеренчук. Особливості викладання військово-спеціальної підготовки сімейним лікарям/ О. І. Катеречук. Ефективність методів контролю знань і вмінь студентів, які навчаються за кредитно-трансферною системою на кафедрі гігієни та екології/ О. В. Катрушов [и др.]. Упровадження симуляційних тренінгів для студентів вищих медичних навчальних закладів/ В. Д. Кіндій [и др.]. Професійна компетентність науково-педагогічного працівника як важлива складова якості вищої медичної освіти/ О. В. Коковська [и др.]. Шляхи вдосконалення контролю якості післядипломної підготовки лікарів-стоматологів/ С. В. Коломієць, О. В. Гуржій, О. А. Писаренко. Якість освіти майбутніх медичних сестер та її моніторинг/ О. В. Коробка, О. В. Новак. Ефекти мультикультуралізму: розв’язання проблем і використання переваг у роботі з іноземними студентами/ Л. Д. Коровіна, Т. М. Запорожець, М. В. Рудь. Актуальність упровадження об'єктивного структурованого клінічного іспиту у вищих медичних навчальних закладах/ Д. М. Король [и др.]. Аналіз якості навчання студентів при вивченні хірургії/ О. А. Крижановський [и др.]. Методологія симуляційного навчання / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман. Контроль якості навчання студентів внутрішній медицині за оцінкою креативності клінічного мислення/ С. К. Кулішов, О. М. Яковенко. Контроль рівня знань лікарів-курсантів на циклі спеціалізації з фаху «Ортодонтія»/ 139-140. Сучасні методи контролю знань клінічних ординаторів у засвоєнні предмета «Ортодонтія»/ В. Д. Куроєдова [и др.]. Контроль опанування студентами навичок редагування медичних наукових текстів як засіб формування професійних компетенцій/ Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко. Збереження здоров’я студента і викладача як один із важливих засобів підвищення ефективності медичної освіти/ Н. В. Литвиненко [и др.]. Сучасні підходи в оцінюванні якості освіти в контексті світових рейтингів вищих навчальних закладів/ В. К. Ліхачов [и др.]. Оцінка міцності збереження знань із мікробіології, вірусології та імунології в студентів медичного факультету/ Г. А. Лобань [и др.]. Фактори підвищення якості освіти студентів при опануванні клінічної дисципліни «Отоларингологія»/ В. В. Лобурець [и др.]. Методи контролю рівня знань студентів стоматологічних факультетів вищих медичних навчальних закладів/ К. П. Локес [и др.]. Головні складові якісної освіти в Україні/ Р. В. Луценко, С. Ю. Чечотіна, А. Г. Сидоренко. Виконання курсової роботи як індикатор оцінки якості засвоєння теоретичних знань і практичних навичок студентів/ Н. О. Ляхова, С. С. Касинець, І. В. Бєлікова. Шляхи покращення клінічного мислення при вивченні клінічної імунології/ В. І. Ляховський, Н. В. Ляховська, Ю. О. Капустник. До питання контролю формування навичок аудіювання на початковому етапі вивчення мови іноземними студентами/ Н. В. Максименко. Методи контролю фахової та загальної компетентності студентів-стоматологів при вивченні пропедевтики терапевтичної стоматології/ І. Я. Марченко [и др.]. Інтегрований іспит - критерій контролю знань лікарів-інтернів у післядипломній освіті/ В. Л. Мельник, В. К. Шевченко. Дві стратегії успішного складання екзамену студентами вишу/ З. К. Моргун [и др.]. Роль наукометричних ресурсів у розвитку інформаційно-комунікаційної компетенції здобувачів ступеня доктора філософії/ Г. Ю. Мороховець, Ю. В. Лисанець. Роль мотиваційної складової в процесі становлення особистості студентів-стоматологів/ Т. М. Мошель, І. Ю. Попович, Т. Д. Бублій. Самостійна робота студентів медичних внз у вивченні біологічної та біоорганічної хімії/ К. С. Непорада [и др.]. Шляхи і методи вдосконалення контролю знань студентів задля підвищення якості навчального процесу/ Л. В. Нечепаєва, Т. М. Матвієнко, В. П. Філатова. Організація і проведення патріотичного виховання студентів на кафедрі хірургії №1/ І. І. Нємченко [и др.]. Інтерактивні методи навчання на кафедрі хірургії №1/ І. І. Нємченко [и др.]. Актуальність питання контролю якості освіти з патоморфології/ Д. Є. Ніколенко [и др.]. Комп’ютерний тестовий контроль як метод об’єктивного оцінювання майбутніх лікарів-стоматологів/ Е. В. Ніколішина, А. В. Марченко, І. А. Ніколішин. The interaction dimensions in academic setting/ P. T. Nowakowski. Educational setting and operations of the it-systems at lauder Business school/ M. Novikov, V. Matviienko, V. Novikov. Андрагогический подход к образованию в системе повышения квалификации руководителей и специалистов здравоохранения Республики Беларусь/ С. Ф. Новицкая, А. П. Романова. Контроль навчальної діяльності як невід’ємна складова курсу медичної інформатики/ С. Ю. Оленець. Розвиток лідерських здібностей студента – фактор підвищення якості навчального процесу/ А. І. Панькевич, І. А. Колісник, А. М. Гоголь. Контроль якості теоретичної та практичної підготовки студентів на кафедрі травматології та ортопедії/ О. В. Пелипенко [и др.]. Значення тестового контролю у визначенні якості засвоєння навчального матеріалу на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко, Н. М. Іленко. Забезпечення якості освіти на післядипломному етапі навчання/ М. М. Потяженко [и др.]. Контроль якості навчання в інтернатурі з фаху «Внутрішні хвороби»/ М. М. Потяженко [и др.]. Роль самостійної роботи студентів у системі навчального процесу/ В. І. Похилько [и др.]. Оцінка знань студентів при вивченні дисципліни «Офтальмологія»/ В. В. Ряднова, І. М. Безкоровайна, Л. К. Воскресенська. Деякі аспекти контролю якості знань студентів підготовчого відділення для іноземних громадян/ Т. В. Савицька, Л. В. Трусова. Використання тестування як ефективної форми контролю у вищому навчальному закладі/ М. С. Саєнко. Оцінка якості знань студентів при вивченні урології/ Л. П. Саричев, С. А. Сухомлин. Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Використання тестового контролю знань студентів у викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Контроль якості навчального процесу на кафедрі медичної інформатики, медичної та біологічної фізики/ О. В. Сілкова, Н. В. Лобач. Удосконалення оцінки якості роботи лікарів-інтернів залежно від клінічної ситуації/ П. М. Скрипников [и др.]. / Т. П. Скрипнікова [и др.]. Напрямки та перспективи покращення якості освіти студентів англомовної форми навчання/ А. М. Скрипніков, В. О. Рудь, О. С. Телюков. Динаміка успішності студентів 3-5 курсів з фаху «Ортодонтія»/ Л. В. Смаглюк, А. Є. Карасюнок, А. М. Білоус. Підвищення якості освіти через оволодіння спеціальними фаховими компетентностями/ Л. В. Смаглюк [и др.]. Формування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якості/ В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна. Деякі аспекти викладання і контролю якості навчання студентів при вивченні секційного курсу на медичних факультетах/ І. І. Старченко [и др.]. Контроль якості освіти студентів стоматологічного факультету на кафедрі фізіології/ Т. А. Сухомлин. Тестування як основний елемент педагогічного контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ Я. А. Тарасенко, О. О. Тихонова, В. М. Рошко. Роль та особливості тестового контролю в оцінюванні якості знань у вищих медичних навчальних закладах/ Ю. В. Тесленко, Л. О. М'якінькова, М. М. Тесленко. Удосконалення контролю якості підготовки студентів під час вивчення дисципліни «Дитяча хірургічна стоматологія»/ П. І. Ткаченко [и др.]. Особливосі викладання внутрішньої медицини іноземним студентам/ Н. Г. Третяк, С. І. Сорокіна, М. А. Дудченко. Сучасні підходи і шляхи підвищення ефективності засвоєння знань під час самостійної роботи студентів / Т. А. Трибрат, Ю . М. Казаков, С. В. Шуть. Важливість контролю якості підготовки студентів у вищих навчальних медичних закладах/ О. Б. Тумакова [и др.]. Засоби і методи навчання та контроль якості освіти лікарів-інтернів стоматологів/ Л. М. Хавалкіна [и др.]. Моніторинг як основа оцінки якості освіти у вищих медичних навчальних закладах/ І. В. Циганенко, Л. К. Овчаренко. Актуальні питання контролю знань студентів із судової медицини/ В. В. Черняк [и др.]. Система обеспечения качества образования на кафедре общественного здоровья и организации здравоохранения Азербайджанского медицинского университета/ Р. Э. Чобанов, И. Ф. Исламзаде. Міжкультурне спілкування як частина педагогічної взаємодії з іноземними студентами ВНЗ України/ К. С. Чуприна, Н. М. Ніколаєва. Сучасні методи контролю знань – запорука якості освіти у вищих навчальних закладах України/ В. І. Шепітько, Л. Б. Пелипенко, О. Д. Лисаченко. Досвід використання інформаційних технологій на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. І. Шепітько [и др.]. Актуальні питання контролю якості освіти на кафедрі медицини катастроф та військової медицини/ К. В. Шепітько [и др.]. Співпраця викладача і лікаря-інтерна - шлях до підвищення якості навчання/ О. В. Шешукова [и др.]. Контроль якості знань студентів при вивченні дисципліни «Медсестринство у внутрішній медицині»/ О. В. Школьна [и др.]. Формування і контроль професійних умінь із дитячої хірургії та реаніматології при організації занять за цикловою системою/ Д. А. Шкурупій, І. В. Ксьонз, Є. М. Гриценко. Якісні підходи до підготовки лікаря загальної практики/ С. В. Шуть, Т. А. Трибрат, Н. І. Чекаліна. Формування професійних компетенцій студентів стоматологічного факультету вищих медичних навчальних закладів як компонент якості освіти/ К. Є. Юдіна [и др.]. Актуальні проблеми якісної підготовки студентів медичних ВНЗ із фтизіатрії/ А. Г. Ярешко [и др.]. Організація самостійної роботи студентів у вищих медичних навчальних закладах/ М. Г. Яцкевич [и др.]. Використання інформаційних технологій при вивченні дисциплін фізико-математичного і природничого циклів/ С. А. Стеценко.
Примірники :Наук.Аб.(1)
Вільні : Наук.Аб.(1)

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Білаш, Сергій Михайлович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. та ін. \ред.\
Білаш, С. М.
Бєляєва, О. М.
Ставицкий, С. А.
Міщенко, А. В.
Ковальова, І. О.
Алиева, И. Д.
Мустафаева, А. Г.
Таривердиева, Р. Р.
Джафарова, З. И.
Муковоз, О. Є.
Чорнобай, А. В.
Пирог-Заказникова, А. В.
Петрова, Т. А.
Капустянська, А. А.
Шаєнко, З. О.
Попруга, А. О.
Прилуцький, К. Ю.
Рощак, А. М.
Савченко, В. О.
Артеменко, А. Ф.
Рагимова, Ш. Д.
Мамедова, Р. С.
Стасюк, О. А.
Довженко, А. В.
Кириченко, Т. С.
Лобань, Г. А.
Краснов, О. Г.
Талаш, В. В.
Крутікова, Е. І.
Якість
Тумакова, О. Б.
Єрис, Л. Б.
Кузь, В. С.
Дев'яткіна, Н. М.
Куницкая, С. В.
Лучко, О. В.
Ізюмська, О. М.
Полторапавлов, В. А.
Боднар, В. А.
Котелевська, Т. М.
Прийменко, Н. О.
Сизова, Л. М.
Руденко, С. С.
Здор, О. І.
Улановська-Циба, Н. А.
Передерій, Н. О.
Рябушко, О. Б.
Овчаренко, О. В.
Потпачук, Т. Б.
Дьяченко, Ю. А.
Holovanova, I.
Pokhylko, V.
Bielikova, I.
Бабаніна, М. Ю.
Кир’ян, О. А.
Корнєєв, О. В.
Рибалов, О. В.
Петрушанко, Т. О.
Кравців, М. І.
Цубер, В. Ю.
Іщейкіна, Л. К.
Копанцева, Л. М.
Діденко, Є. П.
Пікуль, К. В.
Треумова, С. І.
Борисова, З. О.
Островська, Г. Ю.
Рум'янцева, М. О.
Кулай, О. О.
Андріянова, О. Ю.
Павленко, С. А.
Амосова, Л. І.
Янко, Н. В.
Маковка, І. Л.
Четверикова, О. П.
Комишан, І. В.
Юркова, М. С.
Романюк, М. В.
Флока, В. С.
Шеметов, О. С.
Петренко, Р. В.
Юдіна, К. Є.
Коробейніков, Л. С.
Запорожченко, І. В.
Тончева, К. Д.
Ситнік, Д. А.
Должковий, С. В.
Трофименко, К. Л.
Виженко, Є. Є.
Макарова, О. М.
Силенко, Г. Я.
Пінчук, В. А.
Дельва, І. І.
Макаров, О. Г.
Шиманська, Я. В.
Ващенко, В. Л.
Зачепило, С. В.
Басараб, Я. О.
Подовжній, О. Г.
Айперт, В. В.
Назаренко, З. Ю.
Федотенкова, Н. М.
Омельченко, О. Є.
Гордієнко, Л. П.
Момот, Ю. В.
Сухомлин, А. А.
Микитенко, А. О.
Слободяник, Н. М.
Кизименко, О. О.
Ляховський, В. І.
Совгиря, С. М.
Насонов, П. І.
Ковальов, О. С.
Настрога, Н. Л.
Люлька, Н. О.
Настрога, Т. В.
Жук, Л. А.
Артьомова, Н. С.
Дігтяр, Н. І.
Герасименко, Н. Д.
Мормоль, І. А.
Авраменко, Я. М.
Кайдашев, І. П.
Ступак, О. П.
Клінічна
Ляховська, А. В.
Ройко, Н. В.
Прилуцький, О. К.
Доброскок, В. О.
Коротич, Н. М.
Попело, Ю. В.
Кузь, Г. М.
Тесленко, О. І.
Рябушко, Н. О.
Тимошенко, Ю. В.
Мустафіна, Г. М.
Єрошенко, Г. А.
Єрьоміна, Н. Ф.
Борута, Н. В.
Кірик, Я. В.
Падалка, А. І.
Казакова, К. С.
Бауман, С. С.
Ткаченко, О. В.
Коковська, О. В.
Павленко, Г. П.
Костріков, А. В.
Коломієць, В. М.
Звягольська, І. М.
УМСА (Полтава)
Конференція (2018 ; Полтава)