Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/А 43
Назва : Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні: Матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 21 березня 2019 року
Вихідні дані : Полтава: РВВ УМСА, 2019
Кільк.характеристики :257 с.: іл.; 29 см.
Колективи : УМСА (Полтава), Конференція (2019; Полтава)
Примітки : На укр. мові, англ. (1). - Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 050.00 грн.
УДК : 378:61(063)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА
ВИЩА ОСВІТА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конференції
Зміст : Політика у сфері якості та функціонування внутрішньої системи якості освіти в Українській медичній стоматологічній академії / В. М. Ждан [и др.]. Сучасні системи віртуальної реальності в комплексній підготовці лікарів-стоматологів/ Д. С. Аветіков, І. В. Яценко, К. П. Локес. Роль розв’язання ситуаційних задач на заняттях із патофізіології в підготовці компетентного медичного фахівця/ О. Є. Акімов, С. В. Денисенко, А. А. Левков ; Соловйова Н. В., Костенко В. О. Перспективи реструктуризації патофізіології як навчальної дисципліни для студентів медичного факультету/ О. Є. Акімов, В. О. Костенко. Роль конфлікту в організації навчального процесу/ Н. С. Артьомова [и др.]. Формування професійних компетенцій магістрів медицини в аспекті розвитку системи громадського здоров’я в Україні/ І. В. Бєлікова [и др.]. Мотиваційні аспекти навчальної взаємодії зі студентами–першокурсниками при вивченні дисципліни «Медична та біологічна фізика»/ М. В. Бичко. З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі/ Л. П. Біланова, С. С. Андрейко. Сучасні аспекти вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії/ С. М. Білаш, О. М. Проніна, М. М. Коптев ; Сучасні аспекти вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії. Міждисциплінарна інтеграція мікробіології, вірусології та імунології з попередніми і наступними навчальними дисциплінами/ Н. О. Боброва [и др.]. Навчання іноземних студентів підготовчого відділення наукового стилю мови – перший крок до вивчення фахових дисциплін/ Л. В. Богиня. Навчання читання як виду мовленнєвої діяльності іноземних студентів на підготовчому відділенні/ Л. В. Богиня, С. А. Скальська, Л. В. Трусова. Базовий концепт української ментальності як продуктивний метод проектування особистісно-орієнтованої освіти/ Н. В. Бондар, Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір. Актуальні проблеми сучасної медичної освіти лікарів-інтернів на кафедрі внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів із шкірними і венеричними хворобами/ К. В. Васильєва [и др.]. Особливості викладання фізіології майбутнім педіатрам/ Л. Е. Весніна, В. М. Соколенко, З. К. Моргун. Роль сучасних інформаційних технологій у підготовці лікарів-курсантів на циклі спеціалізації з фаху «Ортодонтія»/ Є. Є. Виженко [и др.]. Культурологічний аспект у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням студентам-іноземцям/ В. І. Владимирова. Деякі аспекти підвищення кваліфікації викладачів щодо формування професійної компетентності випускників стоматологічного факультету в межах гуманітарної складової навчального процесу/ Л. І. Волошина, М. Г. Скікевич. Проблеми викладання фтизіатрії в умовах освітньої та медичної реформ/ А. К. Вородюхіна [и др.]. Проблеми викладання предмета «Ортодонтія» іноземним студентам англомовної форми навчання/ Г. В. Воронкова, А. Є. Карасюнок. Особливості перекладу абревіатур медичної термінології в субмові сучасної англійської мови/ К. Г. Гаврильєва, Б. С. Коломієць, К. С. Чуприна. Становлення післядипломної освіти з фаху «Ортодонтія» в Українській медичній стоматологічній академії/ Л. Б. Галич, В. Д. Куроєдова, О. М. Макарова. Підвищення рівня знань і вмінь майбутніх лікарів при опануванні клінічної дисципліни "Отоларингологія"/ Ю. А. Гасюк [и др.]. Актуальність формування складових професійної компетентності лікаря-стоматолога на початковому етапі викладання хірургічної стоматології/ А. М. Гоголь, А. І. Панькевич, І. А. Колісник. Щодо актуальності знань основ менеджменту для керівника медичного закладу в сучасних умовах/ І. А. Голованова [и др.]. Вивчення української мови як один із чинників соціальної та фахової адаптації іноземних студентів/ Є. В. Горбенко. Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови/ Д. С. Горжуй. Роль викладача в організації самостійної роботи студента на кафедрі акушерства і гінекології/ А. М. Громова, Н. І. Мітюніна, В. В. Талаш. Розвиток професійного клінічного мислення студентів при вивченні внутрішньої медицини/ О. О. Гуцаленко, Ю. А. Кострікова. Забезпечення якості виробничої практики студентів з ортопедичної стоматології як запорука успішної підготовки лікарів-стоматологів/ В. М. Дворник [и др.]. Індивідуалізація комплексного підходу в підготовці стоматологів-ортопедів / В. М. Дворник [и др.]. Формування професійної компетентності студентів-стоматологів при вивченні фармакології/ Т. О. Дев'яткіна [и др.]. Навчання аудіювання з української мови як іноземної: пошук новітніх технологій/ К. В. Дегтярьова. Формування екологічних знань студентів-медиків під час вивчення мікробіології, вірусології та імунології/ Т. В. Дерев'янко, І. М. Звягольська, В. П. Полянська. Особливості використання мультимедіа як технічного засобу навчання під час викладання суспільних дисциплін/ О. І. Джадан. Бінарні лекції як стратегія навчання студентів медичних ЗВО/ О. В. Добровольська [и др.]. Роль самостійної роботи в підготовці студентів на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією/ Г. М. Дубинська [и др.]. Методика організації практичних занять із медичної біології у світлі розв'язання актуальних проблем вищої медичної освіти/ С. І. Дубінін [и др.]. Some questions on passing a subtest of licensing examination “Krok 1” in a foreign language/ O. V. Dubrovina [и др.]. Шляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту/ О. В. Дубровіна [и др.]. Сучасні методи викладання малоінвазивної хірургії шляхом упровадження нових методик навчання й оцінювання лапароскопічних навичок/ М. О. Дудченко [и др.]. Сучасні тенденції підготовки сімейного лікаря в умовах реформування медичної галузі/ В. М. Ждан [и др.]. Використання QR-кодів у освітній практиці закладу вищої медичної освіти/ Т. М. Запорожець, Л. Д. Коровіна. Сучасні методологічні підходи до організації самостійної роботи іноземних студентів закладів вищої медичної освіти/ Т. М. Запорожець, М. В. Рудь, Т. А. Сухомлин. Практичне заняття як фактор реалізації сучасних вимог до хімічної освіти медиків/ О. Д. Іващенко [и др.]. Застосування ментальних карт і онлайн-вправ у вивченні клінічних дисциплін/ Ю. С. Ілясова. Особливості формування психологічного клімату в групах іноземних студентів підготовчого відділення/ І. М. Іотова. Підвищення професійної підготовки лікарів як складова модернізації вищої професійної освіти / Ю. М. Казакова [и др.]. Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін/ Л. Ф. Каськова [и др.]. Практична підготовка – запорука професіоналізму/ Л. Ф. Каськова, О. О. Кулай, О. Ю. Андріянова. Актуальні питання викладання ендокринології в сучасних умовах/ В. І. Катеренчук. Методи і засоби навчання та контролю знань: що важливіше – форма чи реформа/ І. П. Катеренчук. Соціально-психологічні проблеми адаптації студентів-іноземців до навчання в медичному ЗВО України в умовах освітянської міграції/ Л. О. Катрушова [и др.]. Шляхи вдосконалення методики викладання дисциплін «Анатомія людини» і «Медична біологія» студентам англомовної форми навчання/ І. В. Керечанин, Н. В. Ковальчук, В. Є. Гош. Активні методи навчання як засіб формування клінічного мислення студентів молодших курсів стоматологічного факультету/ Д. Д. Кіндій [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки/ О. Б. Козакевич, В. К. Козакевич. Підвищення ефективності лекції як актуальна проблема сучасної вищої медичної освіти в Україні/ О. В. Коковська [и др.]. До питання тестового контролю в процесі вивчення дисциплін медико-біологічного профілю іноземними слухачами підготовчого відділення/ І. В. Колєчкіна, Н. О. Кушпіль. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб мотивації студентів до вивчення іноземних мов/ Б. С. Коломієць, К. Г. Гаврильєва. Значення вивчення історії кафедри клінічної анатомії і оперативної хірургії в підготовці майбутніх лікарів/ М. М. Коптєв, С. М. Білаг, О. М. Проніна. Дидактичні аспекти складання ситуаційних завдань для дистанційної самостійної підготовки англомовних студентів/ Л. С. Коробейніков, Д. М. Король, Ю. Л. Коробейнікова. Проблеми навчання іноземних студентів при вивченні хірургії/ О. А. Крижановський [и др.]. Організація самостійної роботи студента-медика / Т. О. Крючко, Т. В. Кушнерева, В. П. Харшман. Мотивація студентів до участі в студентському науковому товаристві на кафедрі ортодонтії / Н. В. Куліш, О. М. Нестеренко. Особливості викладання дисциплін гуманітарного і соціально-економічного циклу для іноземних студентів у медичному коледжі/ Ж. П. Кундій, Л. П. Кустарьова, І. О. Дашевський. Використання комунікативного підходу до засвоєння стоматологічної термінології на занятті з української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко. Організація самостійної роботи студентів як спосіб оптимізації навчального процесу з дисципліни «Медична інформатика»/ О. О. Лєнкова. Мотивація до навчання студентів – важлива складова реалізації кредитно-модульної системи освіти в опануванні загальної хірургії/ О. В. Лігоненко [и др.]. Кейс-технології як продуктивний засіб формування компетентнісних професійних навичок на етапі медичної післядипломної освіти/ В. К. Ліхачов [и др.]. Вибір професії лікаря - перспективи і труднощі вищої медичної освіти / К. П. Локес, Д. С. Аветіков. Шляхи підвищення рівня практичної підготовки студентів під час вивчення хірургії/ О. М. Люлька [и др.]. Підготовка фахівців магістерського рівня вищої освіти на кафедрі хірургії №3/ С. В. Малик [и др.]. Упровадження алгоритмізації в медсестринську освіту як елемент стандартизації медичної допомоги/ С. С. Малик, І. О. Петряшев. Особливості формування клінічного мислення студентів-іноземців при вивченні радіології/ В. Ю. Марченко [и др.]. Практичний тренінг на фантомах – продуктивний метод викладання невідкладних станів лікарям-стоматологам у післядипломній освіті/ В. Л. Мельник [и др.]. Проблеми якості сучасної вищої медичної освіти в Україні / О. В. Муравльова [и др.]. Новітні освітні технології у вищій медичній освіті / І. І. Нємченко [и др.]. Пріоритети реформування стоматологічної служби України/ М. Я. Нідзельський, О. Я. Писаренко, Н. В. Цветкова. Інноваційні технології в підготовці та сучасній післядипломній освіті лікарів-стоматологів/ Е. В. Ніколішина, А. В. Марченко, І. А. Ніколішин. Особливості методичного забезпечення викладання біології іноземним слухачам англомовної форми навчання на підготовчому етапі/ О. В. Овчаренко. Підготовка лікарів нової генерації в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. М. Овчаренко. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні та їх розв'язання на кафедрі пропедевтики ортопедичної стоматології/ О. Д. Оджубейська [и др.]. Розвиток креативного мислення в процесі навчання в Українській медичній стоматологічній академії/ С. Ю. Оленець. Організація навчального процесу з курсу клінічної фармакології та клінічної імунології/ Г. Ю. Островська [и др.]. Актуальні проблеми навчання травматології та ортодонтії/ С. М. Павленко [и др.]. Роль клінічного мислення у формуванні професійної майстерності лікарів-інтернів / А. І. Падалка, В. Г. Костенко, О. В. Шешукова. Щодо актуальності запровадження стренфлексу як засобу професійно-прикладної фізичної підготовки в систему фізичного виховання студентів-медиків/ О. В. Петришин. Проблеми і шляхи вдосконалення викладання терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая. Підходи до підвищення якості навчання студентів - старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [и др.]. Проблема формування мотивації студентів до вивчення неврології на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою/ В. А. Пінчук [и др.]. Використання рефератів, повідомлень і презентацій як форми контролю знань студентів перших курсів з історії медицини/ Т. В. Плужнікова [и др.]. Базові дидактичні методи професійної підготовки фахівців на післядипломному етапі/ М. М. Потяженко [и др.]. Удосконалення практичних навичок студентів на кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою в контексті кредитно-модульної системи/ Т. Й. Пурденко [и др.]. Викладач вищої школи: сучасні вимоги до особистості педагога/ Г. Я. Пустовойт [и др.]. Актуальні проблеми і методи їх розв’язання при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ В. О. Рогуля [и др.]. Методика викладання патологічної анатомії в сучасних умовах / Н. В. Ройко [и др.]. Веб-семінари як оперативний та економічно доцільний засіб дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ А. П. Романова [и др.]. Упровадження інформаційних технологій у закладах вищої медичної освіти України/ В. В. Ряднова [и др.]. Формування професійного інтересу в студентів підготовчого відділення закладів вищої медичної освіти/ Т. В. Савицька. Проблеми формування і розвитку полікультурної компетентності викладача та студента підготовчого відділення для іноземних громадян/ Т. В. Савицька, Н. Н. Маджар. Сучасні виклики для викладання хірургії на післядипломному рівні/ С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. Перспективні тенденції самостійної роботи студента в процесі вивчення циклу «Урологія» на медичному факультеті/ Л. П. Саричев [и др.]. Проблеми реалізації Болонського процесу в українській вищій школі/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні/ Л. Г. Селіхова [и др.]. Формування пізнавального інтересу студентів при викладанні хімічних дисциплін/ Н. В. Сизоненко, Н. П. Куценко, С. С. Андрейко. Науково-дослідна діяльність як засіб удосконалення професійної підготовки студентів на кафедрі медичної інформатики, медичної і біологічної фізики/ О. В. Сілкова. Тематичне вдосконалення як складова частина післядипломної освіти лікарів/ П. М. Скрипников [и др.]. Деякі аспекти підготовки майбутніх лікарів-психіатрів у сучасних умовах на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології/ А. М. Скрипніков, Л. В. Животовська, Л. А. Боднар. Особливості викладання психіатрії та наркології іноземним студентам англомовної форми навчання/ А. М. Скрипнікова [и др.]. Аксіологічний підхід у фізичному вихованні студентів закладів вищої медичної освіти/ Є. О. Скріннік [и др.]. Інтерактивні методи навчання на кафедрі ортодонтії УМСА/ Л. В. Смаглюк, А. Н. Білоус. Самостійна робота студентів - основна складова засвоєння предмета "Ортодонтія" / Л. В. Смаглюк, О. В. Лучко. Проблемні аспекти використання макро- і мікропрепаратів для викладання дисципліни «Патоморфологія»/ С. М. Совгиря [и др.]. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення фізіології/ В. М. Соколенко, Л. Є. Весніна, Н. М. Федотенкова. Роль викладача в організації роботи з лікарями-інтернами на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів/ О. А. Стасюк, Є. Є. Виженко, Ю. К. Сокологорська-Никіна. Роль викладача в активізації самостійної роботи студента за темою «Курація гінекологічних хворих за кредитно-модульної системи навчання»/ В. В. Талаш, А. М. Громова, Н. І. Мітюніна. Методи змішаного навчання студентів закладів вищої медичної освіти на прикладі методики перевернутого класу/ Ю. В. Тесленко, І. В. Циганенко, Л. К. Овчаренко. Щодо питання про індивідуалізацію навчання і деякі проблеми іноземних студентів УМСА/ О. В. Ткаченко, Н. М. Федотенкова, Н. М. Шарлай. Міжнародні стандарти управління якістю сучасної вищої медичної освіти в Україні/ О. М. Торонченко, Л. О. М'якінькова. Мистецтво лікування в сучасних умовах / Н. Г. Третяк [и др.]. Значення соціально-психологічної підготовки для сімейного лікаря/ Т. А. Трибрат [и др.]. Базові складові формування сучасного фахівця в аспекті викладання предмета «Ортодонтія»/ М. В. Трофименко, А. В. Ляховська. Використання дієслівних омографів у формуванні комунікативної свідомості студента-медика/ Т. В. Тукова, Г. М. Козуб, Л. І. Мартиросян. Санітарно-просвітницька робота в практиці лікаря-стоматолога/ Л. М. Хавалкіна, Т. П. Скрипнікова. Галузь охорони здоров'я в сучасних умовах / Н. В. Харченко. Удосконалення методів науково-дослідницької роботи студентів у сучасних умовах/ О. В. Хміль [и др.]. Компетенції та компетентності у вищій медичній школі на сучасному етапі розвитку освіти/ С. М. Цвіренко [и др.]. Актуальні проблеми й основні аспекти викладання судової медицини студентам вищих медичних закладів/ В. В. Черняк [и др.]. Відкрите заняття – головний аспект формування професійних навичок викладача закладу вищої освіти України/ В. І. Шепітько [и др.]. Перспективи комп’ютерного тестування як методу оцінювання знань і визначення якості засвоєння навчального матеріалу студентами медичного ЗВО/ В. І. Шепітько [и др.]. Дискусійний метод – ефективна форма інтерактивного навчального процесу в підготовці лікарів-інтернів на кафедрі дитячої стоматології/ О. В. Шешукова [и др.]. Актуальні питання сучасного навчання лікарів-стоматологів інтернів / В. І. Шинкевич [и др.]. Мотиваційна сфера майбутньої професійної діяльності, ії особливості в студентів закладів вищої медичної освіти/ К. Є. Юдіна [и др.]. Проблеми викладання фтизіатрії в медичних ЗВО/ А. Г. Ярешко [и др.]. Валеологічний статус лікаря як показник якості його освіти, професіоналізму, рівня особистісного розвитку/ М. М. Потяженко [и др.].
Примірники : всього : Наук.Аб.(2)
Вільні : Наук.Аб.(2)

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Старченко, Іван Іванович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. \ред.\
Бєляєва, О. М.
Жук, Л. А.
Ляхова, Н. О.
Хорош, М. В.
Зачепило, С. В.
Коваленко, Н. П.
Лобань, Г. А.
Безега, О. В.
Сокологорська-Никіна, Ю. К.
Філатова, О. В.
Подовжній, О. Г.
Товстяк, М. М.
Краснов, О. Г.
Марченко, К. В.
Єрис, Л. Б.
Тумакова, О. Б.
Новіков, В. М.
Баля, Г. М.
Луценко, Р. В.
Сидоренко, А. Г.
Дворник, І. Л.
Боднар, В. А.
Ізюмська, О. М.
Котевська, Т. М.
Сизова, Л. М.
Прийменко, Н. О.
Полторапавлов, В. М.
Руденко, С. С.
Здор, О. І.
Улановська-Циба, Н. А.
Передерій, Н. О.
Рябушко, О. Б.
Kapustianskyi, D. V
Vardanian, A. O.
Dekhtiar, N. I.
Гринь, В. Г.
Горбаченко, О. Б.
Торопова, А. А.
Іващенко, Д. М.
Прихідько, Р. А.
Мішура, З. І.
Ткаченко, М. В.
Волченко, Г. В.
Шилкіна, Л. М.
Харченко, С. В.
Іщейкіна, Л. К.
Копанцева, Л. М.
Діденко, Є. П.
Треумова, С. І.
Іваницька, Т. А.
Амосова, Л. І.
Яценко, О. І.
Філатова, В. Л.
Саргош, О. Д.
Четверикова, О. П.
Комишан, І. В.
Алексеєва, А. В.
Буря, Л. В.
Катрушов, О. В.
Рамусь, М. О.
Малюченко, М. М.
Юдіна, К. Є.
Должковий, С. В.
Шейко, В. Д.
Шумейко, І. А.
Дігтяр, І. І.
Стороженко, О. В.
Горб, Л. І.
Ярошенко, Р. А.
Добровольська, Л. М.
Макаров, О. Г.
Ковальов, О. П.
Костомарова, І. В.
Городова-Андрєєва, Т. В.
Кизименко, О. О.
Драбовський, В. С.
Муковоз, О. Є.
Корнєєв, О. В.
Баштан, В. П.
Силенко, Ю. І.
Скрипніков, П. М.
Ільченко, В. І.
Пікуль, К. В.
Люлька, О. М.
Король, Д. М.
Калашніков, Д. В.
Рябушко, М. М.
Ковальов, О. С.
Ніколішина, Е. В.
Кривчун, А. М.
Дельва, І. І.
Силенко, Г. Я.
Самарченко, Л. А.
Саник, О. В.
Пурденко, Т. Й.
Гладка, В. М.
Таряник, К. А.
Паленка, О. Є.
Настрога, Т. В.
Невойт, Г. В.
Пінчук, В. А.
Дельва, М. Ю.
Талаш, В. В.
Ткаченко, Л. А.
Свінцицька, Н. Л.
Проскурня, С. А.
Сидоренко, М. І.
Бєлікова, І. В.
Воскресенська, Л. К.
Пера-Васильченко, А. В.
Саричев, Я. В.
Супруненко, С. М.
Дігтяр, Н. І.
Герасименко, Н. Д.
Кайдашев, І. П.
Авраменко, Я. М.
Мормоль, І. А.
Гуржій, О. В.
Рудь, В. О.
Дьяченко, Ю. А.
Гасюк, А. П.
Бабенко, В. І.
Шевченко, Т. І.
Дудченко, М. О.
Гончарова, О. О.
Новіков, С. Ч.
Зюзіна, Л. С.
Соловйова, Г. О.
Мустафіна, Г. М.
Стецук, Є. В.
Лічман, Д. В.
Скотаренко, Т. А.
Данилів, О. Д.
Григоренко, А. С.
Штепа, К. В.
Поліщук, Т. В.
Писаренко, О. А.
Жукова, М. Ю.
Кітура, О. Є.
Люлька, Н. О.
УМСА (Полтава)
Конференція (2019 ; Полтава)