378
   З-41


   
    Інтерактивні методи навчання мікробіології у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи / Т. В. Дерев’янко [и др.] // Збірник статей VII Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 24-25 лист. 2022 р. Полтава / МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, Coventry University (Велика Британія), Uniwersidad de La Rioja (м. Лонгроньо, Іспанія), Uniwersytet Rzeszowski (Республіка Польща), Universitatea Creştina ``Dimitrie Cantemir`` (м. Бухарест, Румунія), Харків. нац. мед. ун-т, Львів. нац. мед. ун-т ім. Д. Галицького, Буковин. нац. мед. ун-т (м. Чернівці), Львів. нац. ун-т природокористування, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2022 = Proceedings of the 7th International Conference ''Topical issues of linguistics, professional linguodidactics, psychology and pedagogy of higher education''. 24-25 November 2022. Poltava, Ukraine. - С. 58-60 . - ISBN 978-617-7915-81-1
УДК

MeSH-~главная:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES (тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Анотація: Розкрито питання доцільності впровадження інтерактивних методів навчання мікробіології у процесі підготовки бакалаврів сестринської справи, що формує у здобувачів освіти пізнавальну потребу й готовність до одержання професійних навичок.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Дерев’янко, Т. В.
Звягольська, І. М.
Полянська, В. П.
Федорченко, В. І.
Полтавський державний медичний університет

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)