З-41 Мелащенко, О. І. Досвід організації дистанційного навчання при вивченні пропедевтики педіатрії в умовах сучасних викликів / О. І. Мелащенко> // Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р. / МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2020. - С. 276-279 . - ISBN 978-617-7915-02-6
MeSH-~главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции) ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (методы, обучение) ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы) Анотація: Для забезпечення якісної дистанційної форми освіти при проведенні практичних занять з пропедевтики педіатрії використовувалось поєднанням хмарної платформи для проведення онлайн відео-конференцій Zoom та веб-сервісу Google Classroom. Практичний досвід запровадження дистанційного навчання довів що, ефективний навчальний процес має постійно вдосконалюватися, шляхом використання сучасних освітніх платформ та якісного методичного наповнення веб-ресурсів. Перейти к внешнему ресурсу Текст Дод.точки доступу: Українська медична стоматологічна академія(Полтава) Примірників всього: 1 Наук.Аб. (1) Вільні: Наук.Аб. (1) |