З-41 Оптимізація викладання латинської, української й англійської термінології на рівні додипломної підготовки майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти України / О. В. Дубровіна [и др.]> // Збірник статей V Міжнародної науково-практичної конференції ''Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи''. 19-20 лист. 2020 р. / МОЗ України, Українська медична стоматологічна академія, Гуманітарно-тех. акад. (м. Бєльсько-Бяла, Респ. Польща), Білорус. держ. мед. ун-т, Cambridge Assessment English Authorised Platinum Centre ''Grade Education Centre'', м. Київ, Харків. нац. мед. ун-т, Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, Львів. нац. аграр. ун-т, Полтав. нац. педагог. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2020. - С. 139-145 . - ISBN 978-617-7915-02-6
MeSH-~главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции) МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS (тенденции) ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS Анотація: Оптимізація викладання латинської, української й англійської професійної термінології студентам, починаючи з 1-го курсу, в поєднанні зі щоденним індивідуальним моніторингом тестових завдань при підготовці до ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок 1» і «Крок 2» підвищить якість додипломної медичної освіти й рівень лінгвістичної особистості в майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти України. Перейти к внешнему ресурсу Текст Дод.точки доступу: Дубровіна, О. В. Борисова, З. О. Лещенко, Т. О. Горбаченко, О. Б. Коровіна, Л. Д. Українська медична стоматологічна академія(Полтава) Примірників всього: 1 Наук.Аб. (1) Вільні: Наук.Аб. (1) |