А 43 Соколенко, В. М. Формування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якості / В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна> // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах: Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22 березня 2018 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2018. - С. 222-223
MeSH-~главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY МЫШЛЕНИЕ -- THINKING ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE Анотація: Висвітлено роль формування клінічного мислення в студентів при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Дано методичні та практичні рекомендації щодо формування клінічного мислення при вивченні фізіології. Перейти к внешнему ресурсу Текст Дод.точки доступу: Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\ Бобирьов, Віктор Миколайович \ред.\ Дворник, Валентин Миколайович \ред.\ Білаш, Сергій Михайлович \ред.\ Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\ Золотарьова, Є. В. \ред.\ Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\ Левадна, В. В. та ін. \ред.\ Весніна, Л. Е. УМСА(Полтава) Примірників всього: 1 Наук.Аб. (1) Вільні: Наук.Аб. (1) |