378
   С 91


   
    Роль міждисциплінарної інтеграції в сучасних умовах підготовки студентів-медиків / В. І. Шепітько [и др.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2020. - С. 260-261
УДК

MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (тенденции)
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение, тенденции)
ЦИТОЛОГИЯ -- CELL BIOLOGY (оборудование, тенденции)
ЭМБРИОЛОГИЯ -- EMBRYOLOGY (методы, обучение)
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (методы, обучение)
Анотація: Якість медичної допомоги залежить від ступеня професіоналізму спеціаліста і рівня його теоретичної й практичної підготовки. У навчальному процесі медичного ЗВО особлива увага приділяється інтеграції викладання дисциплін і вдосконаленню методів підготовки майбутніх лікарів. Важлива роль при цьому відводиться системній інтеграції тем, що вивчаються на теоретичних і клінічних кафедрах.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Старченко, Іван Іванович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. \ред.\
Шепітько, В. І.
Лисаченко, О. Д.
Борута, Н. В.
Єрошенко, Г. А.
Стецук, Є. В.
Шевченко, К. В.
Міщенко, А. В.
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 2
Наук.Аб. (2)
Вільні: Наук.Аб. (2)