378
   С 91


    Daszykowska-Tobiasz, J.
    Wspomaganie rozwoju dziecka z zespolem downa w przedszkolu -aspekty metodyczne i prawne / J. Daszykowska-Tobiasz // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2020. - С. 58-63
УДК

MeSH-~главная:
ДАУНА СИНДРОМ -- DOWN SYNDROME
ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN
ДЕТЕЙ СОЦИАЛЬНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СЛУЖБА -- CHILD WELFARE
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
Анотація: Дитина з порушеннями й вадами розвитку має право на гідне життя і повагу, а також на здорових і повноцінних однолітків. Обмеження в розвитку не визначають його/її як людину. Дитина з синдромом Дауна має особливі освітні потреби. Завдання польської державної установи - дати можливість якомога раніше розпочати підтримку її розвитку, забезпечити доступ до освіти, медичних послуг і соціальної допомоги. Виявляється, що незважаючи на безліч правових рішень у сфері підтримки розвитку дитини, на практиці багато питань залишаються невирішеними. До найбільш значущих належать: покращення міжвідомчої співпраці між Міністерством народної освіти і Міністерством охорони здоров’я, забезпечення впорядкованої роботи з дитиною в дитячому садку (а не поза ним), скорочення часу очікування на спеціалістів або збільшення фінансових ресурсів на реабілітацію і терапію дітей.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\
Дворник, Валентин Миколайович \ред.\
Старченко, Іван Іванович \ред.\
Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\
Золотарьова, Є. В. \ред.\
Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\
Левадна, В. В. \ред.\
УМСА(Полтава)

Примірників всього: 2
Наук.Аб. (2)
Вільні: Наук.Аб. (2)