С 91 Daszykowska-Tobiasz, J. Wspomaganie rozwoju dziecka z zespolem downa w przedszkolu -aspekty metodyczne i prawne / J. Daszykowska-Tobiasz> // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика: Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 19 березня 2020 року / МОЗ України, УМСА. - Полтава : РВВ УМСА, 2020. - С. 58-63
MeSH-~главная: ДАУНА СИНДРОМ -- DOWN SYNDROME ИНВАЛИДЫ-ДЕТИ -- DISABLED CHILDREN ДЕТЕЙ СОЦИАЛЬНОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СЛУЖБА -- CHILD WELFARE ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE Анотація: Дитина з порушеннями й вадами розвитку має право на гідне життя і повагу, а також на здорових і повноцінних однолітків. Обмеження в розвитку не визначають його/її як людину. Дитина з синдромом Дауна має особливі освітні потреби. Завдання польської державної установи - дати можливість якомога раніше розпочати підтримку її розвитку, забезпечити доступ до освіти, медичних послуг і соціальної допомоги. Виявляється, що незважаючи на безліч правових рішень у сфері підтримки розвитку дитини, на практиці багато питань залишаються невирішеними. До найбільш значущих належать: покращення міжвідомчої співпраці між Міністерством народної освіти і Міністерством охорони здоров’я, забезпечення впорядкованої роботи з дитиною в дитячому садку (а не поза ним), скорочення часу очікування на спеціалістів або збільшення фінансових ресурсів на реабілітацію і терапію дітей. Перейти к внешнему ресурсу Текст Дод.точки доступу: Ждан, В'ячеслав Миколайович \ред.\ Дворник, Валентин Миколайович \ред.\ Старченко, Іван Іванович \ред.\ Лещенко, Тетяна Олександрівна \ред.\ Золотарьова, Є. В. \ред.\ Нетудихата, Олександра Миколаївна \ред.\ Левадна, В. В. \ред.\ УМСА(Полтава) Примірників всього: 2 Наук.Аб. (2) Вільні: Наук.Аб. (2) |