Структура та характеристика першого модуля освітнього компонента «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина» / О. Є. Акімов [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2024. - Т. 24, № 2. - С. 231-235 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (тенденции)
Анотація: Відсоток навичок, вмінь та здібностей наукового методу пізнання дійсності (як системи принципів, правил, норм, прийомів отримання та систематизації нових знань про об’єктивну й суб’єктивну реальність), які необхідно використовувати здобувачу освіти підчас навчання в вищих навчальних закладах освіти можна вважати наукоємністю освітнього процесу. Висока наукоємність освітнього процесу є однією із необхідних умов для отримання здобувачами освіти певної галузі знань (спеціальності) освітніх послуг належної якості. Кафедра патофізіології Полтавського державного медичного університету проводить активну дослідницьку діяльність не лише в напрямку фундаментальних медичних та доклінічних досліджень, проте також проводить активну науково-методичну роботу щодо вдосконалення освітнього процесу на кафедрі та в університеті в цілому. Розроблений співробітниками кафедри освітній компонент «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина» сприяє покращенню якості освіти за рахунок збільшення наукоємності освітнього процесу. Метою даної роботи було проаналізувати та охарактеризувати структуру першого модуля освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина». При підготовці рукопису статті автори використовували наступні загальнонаукові теоретичні методи дослідження: аналіз, синтез, співставлення концепцій, абстрагування та узагальнення. Модуль №1 «Моделювання типових патологічних процесів в різних органах та системах» освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» розрахований на 120 годин та передбачає наступний розподіл годин: 8 лекційних години, 32 години практичних занять та 80 годин на самостійне опрацювання тем модуля. Тематичний план передбачає вивчення наступних тем: 1. Моделювання запальних процесів в різних органах; 2. Моделювання порушень в клітинному циклі (гіпо-, гіпербіотичні процеси); 3. Моделювання системних порушень метаболізму; 4. Моделювання функціональних порушень різних органів та систем. Кінцевим результатом вивчення модуля №1 «Моделювання типових патологічних процесів в різних органах та системах» освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» є вибір здобувачем освіти теми та обрання експериментальної моделі, що дасть змогу реалізувати тему дослідження. Структура та зміст першого модуля освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» освітньо-професійної програми «Медицина», розробленого кафедрою патофізіології Полтавського державного медичного університету відповідає вимогам сучасної вищої медичної школи. Вивчення та його першого модуля освітнього компоненту «Індивідуальна наукова робота» сприятиме покращенню якості освіти здобувачів, що навчаються за освітньо-професійною програмою «Медицина».
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Акімов, О. Є.
Міщенко, А. В.
Соловйова, Н. В.
Назаренко, С. М.
Костенко, В. О.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)