Використання моделей практико-орієнтованого навчання під час вивчення дитячої стоматології / Л. Ф. Каськова [и др.]> // Укр. стоматол. альманах = Ukrainian Dental Almanac : науково-практичний фаховий журнал. - 2024. - № 1. - С. 88-91 . - ISSN 2409-0255 MeSH-~главная: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (методы, обучение) Анотація: Викладачі клінічних кафедр медичних закладів вищої освіти стикаються з проблемою практичної підготовки здобувачів освіти, для поліпшення якої запропоновано численні методи. Метою роботи став розгляд моделей практико-орієнтованого навчання, які можуть використовуватись під час викладання дитячої терапевтичної стоматології. Модель однохвилинного наставництва використовується викладачем у 1-5-хвилинній бесіді зі студентом для спрямування процесів діагностики й лікування, для чого спочатку студент оглядає пацієнта, потім презентує клінічний випадок, після чого викладач спрямовує його поведінкові реакції. SNAPPS-модель (Summarize +Narrow + Analyze + Probe + Plan + Select) описує 6 етапів клінічного навчання. Метод включає аналіз історії хвороби і проведених методів обстеження, визначення нозологічних одиниць для диференціювальної діагностики, власне проведення диференціювальної діагностики, запитання до наставника щодо невизначеностей, обговорення плану лікування пацієнта і питань та джерел, пов’язаних із клінічним випадком, для самостійного опрацювання. У межах моделі впізнавання і відтворення стандартних ситуацій (поширених випадків) здобувач освіти за 30 с розповідає про головну проблему, що непокоїть пацієнта, і пропонує свій діагноз на основі ключових симптомів. Викладач особисто оглядає пацієнта, установлює діагноз або обговорює, чому його не можна впевнено встановити, й оцінює дії студента. Усі описані моделі практично-орієнтованого навчання покращують вираження міркувань без особливого впливу на час, витрачений для презентацій випадку. Модель упізнавання й відтворення стандартних ситуацій у стоматології особливо корисна під час розпізнавання поширених клінічних випадків (відтворення зразка). Модель швидкого однохвилинного наставництва, що передбачає ініціативу й менторську роль викладача, добре підходить новачкам, а сфокусовану на самостійній роботі учнів SNAPPS-методику краще застосовувати для сильних студентів. Перейти к внешнему ресурсу Текст Дод.точки доступу: Каськова, Л. Ф. Янко, Н. В. Новікова, С. Ч. Чуприна, Л. Ф. Артем'єв, А. В. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |