Процес інтернаціоналізації вищої освіти в Харківському національному медичному університеті в сучасних умовах / О. М. Астап’єва [и др.] // УРОЖ = Ukrainian Journal of Radiology and Oncology : щоквартальне науково-практичне видання. - 2020. - Т. XXVIII, № 2(on-line). - С. 147-153 . - ISSN 2708-7166. - ISSN 2708-7174


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (кадры, тенденции)
ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗМ -- INTERNATIONALITY
Анотація: Актуальність. Інтернаціоналізація вищої освіти – процес, який розвивається на національному, галузевому та інституціональному рівнях, при якому цілі, функції та механізм надання освітніх послуг на­бувають міжнародного характеру. Відмінні риси сучасної університетської освіти – високі темпи інтернаціоналізації та глобальне впровадження викладання медичних дисциплін англійською мовою. Міжнародне співробітництво було і залишається одним з пріоритетів розвитку ХНМУ, є невід’ємною складовою життя університету та розвивається в рамках інтеграції вищої школи України у світову систему вищої освіти. Мета роботи. Аналіз розвитку інтернаціоналізації вищої медичної освіти за допомогою англомовного навчання в ХНМУ, використання нових напрямків удосконалення викладання радіології та радіаційної медицини з використанням сучасних інноваційних технологій. Матеріали та методи дослідження. Досвід проходження авто­рами роботи міжнародних педагогічних та фахових стажувань за кордоном; досвід навчальної та інших видів робіт з іноземними студентами як авторів цієї статті, так і викладачів інших кафедр. Використані та проаналізовані літературні джерела та відомості з офіційного сайту ХНМУ. Результати та їх обговорення. Необхідними складовими для інтернаціоналізації навчання з використанням англійської мови є високий рівень підготовки та володіння англійської мовою професорсько-викладацького складу університету; достатня забезпеченість навчального процесу сучасними матеріально-технічними засобами, постійне підвищення кваліфікації викладачів із використанням і урахуванням міжнародного досвіду навчання, участь у міжнародних навчально-методичних конференціях. Висновки. Інтернаціоналізація вищої освіти – незворотний процес, який розвивається на національному, галузевому та інституціональних рівнях, при якому цілі, функції та механізм надання освітніх послуг набувають міжнародного характеру, має високі темпи інтернаціоналізації та глобальне впровадження викладання медичних дисциплін англійською мовою.
Перейти к внешнему ресурсу Текст

Дод.точки доступу:
Астап’єва, О. М.
Старенький, В. П.
Паскевич, О. І.
Грушка, Г. В.
Федуленкова, Ю. Я.
Степанов, Е. П.
Максімішин, О. В.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)