Комплексний підхід до професійного спрямування здобувачів освіти при викладанні медичної біології / О. Б. Рябушко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 151-154 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
БИОЛОГИЧЕСКИХ НАУК ДИСЦИПЛИНЫ -- BIOLOGICAL SCIENCE DISCIPLINES (методы, обучение)
Анотація: Підвищення якості освіти у медичних вишах є ключовим завданням науково-педагогічних працівників, що вимагає постійного вдосконалення ефективності організації й інформатизації навчального процесу, упровадження передових наукових розробок та технологій у практику викладання, забезпечення високого професіоналізму викладачів, створення сучасного навчально-методичного забезпечення дисциплін медико-біологічного та медичного циклів. Підготовка фахівця високого рівня та формування особистості майбутнього лікаря, що буде здатний сприймати необхідну інформацію, самостійно її здобувати та використовувати, вирішувати складні професійні задачі є головною метою навчально-освітнього процесу на кафедрі біології. Для цього на кафедрі втілюють комплексний підхід, який включає підготовку та постійне оновлення навчальних посібників, створення баз тестів різних рівнів складності, формування комплектів додаткових матеріалів для засвоєння теоретичних знань та практичних навичок відповідно до тем лекцій, практичних занять та самопідготовки, опанування фаховою термінологією, розв’язування ситуаційних задач медичного спрямування, оформлення практичних робіт у практикумі, творчу взаємодію між здобувачами і викладачем.
Дод.точки доступу:
Рябушко, О.Б.
Клепець, О.В.
Улановська-Циба, Н.А.
Кінаш, О. В.
Григоренко, А. С.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)