Переваги методу ділової гри при викладанні дисципліни «Інфекційні хвороби» майбутнім лікарям-стоматологам / О. Г. Марченко [и др.] // Актуал. пробл. сучасн. мед. : Вісн. Укр. мед. стомат. акад. : науково-практичний журнал. - 2023. - Т. 23, № 1. - С. 133-136 . - ISSN 2077-1096


MeSH-~главная:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ВРЕДНОСТЕЙ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- OCCUPATIONAL EXPOSURE
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИГРЫ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНЫЕ -- GAMES, EXPERIMENTAL
Анотація: Стоматологія як спеціальність належить до професій з високим ризиком професійного зараження інфекційними захворюваннями. Знання клінічного перебігу цих захворювань може суттєво допомогти у діагностичному процесі та сприяти своєчасному виявленню хвороби і зниженню ризику передачі в стоматологічному кріслі. Навчання майбутніх лікарів-стоматологів на сучасному етапі потребує використання інноваційних методів викладання, спрямованих на формування в студентів творчого й критичного мислення, зокрема методу ділової гри. Тому метою статті було покращити фахові компетенції студентів-стоматологів шляхом впровадження методу ділової гри при вивченні дисципліни «Інфекційні хвороби». У статті наведено сучасні підходи викладання дисципліни для майбутніх стоматологів з метою покращення фахових компетенцій та практичних навичок при роботі з пацієнтами. Використання ділової гри надає можливість кожному студенту відпрацювати алгоритм дій у відповідності до обраної клінічної ситуації, виявити помилки у роботі з хворим чи використанні стоматологічного інструментарію, що є важливим у запобіганні поширення внутрішньолікарняних інфекцій та сприяє формуванню професійних вмінь і навичок майбутнього лікаря-стоматолога. Впровадження зазначеного методу викладання спрямоване на підвищення якості знань студентів-стоматологів щодо клінічної картини інфекційних хвороб, допоможе у формуванні лікарської настороги щодо діагностики інфекційних захворювань за ураженнями слизової оболонки, шляхів реалізації епідемічного процесу в стоматологічному кріслі, інфекційного контролю та заходів специфічної профілактики інфекційних захворювань. Отже, участь студентів у навчальній діло-вій грі дає можливість покращити фахові компетенції майбутніх стоматологів, що є необхідними в професійній діяльності лікаря.
Дод.точки доступу:
Марченко, О.Г.
Марченко, К.В.
Ваценко, А.І.
Полторапавлов, В. А.
Здор, О. І.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)