Tymofiychuk, І.
    Skills of distance teaching of physiology to students of bukovina state medical university / І. Tymofiychuk, S. Semenenko // Актуальні питання суспільних наук та історії медицини. - 2021. - № 2. - P107-109. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-~главная:
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Використання інформаційних технологій в педагогічному процесі збільшилося, особливо, в останнє десятиліття. Сучасні комп'ютерні програми дозволяють забезпечити передачу знань і доступ до різноманітної навчальної інформації, а нові технології, такі як інтерактивні електронні навчальні посібники, мультимедійний контент, мережа Інтернет, сприяють більш активному залученню учнів до процесу навчання. Дистанційне навчання не обійшло стороною і медицину. Мета статті – розкрити досягнення і проблеми дистанційного викладання теоретичних дисциплін у Буковинському державному медичному університеті, що вже більше 10 років працює з сервером дистанційного навчання “Moodle”, який за роки свого існування постійно вдосконалюється. Новизна статті полягає в з’ясуванні причин популярності ресурсу в студентів, адже відомо, що студенти-медики, в першу чергу, намагаються отримати інформацію саме в Moodle. На сервері розміщені: методичні матеріали для підготовки, лекційний матеріал, підручники, календарні плани, довідники для студентів, інформація про відпрацювання, результати відпрацювань пропущених занять. Методологія статті включає порівняльний і аналітичний методи оцінки досягнень і проблем дистанційного викладання предмету «Фізіологія» студентам БДМУ. Завданням нашого дослідження стало зробити проміжні висновки про недоліки і переваги дистанційної форми навчання при вивченні фізіології студентами 2 курсу БДМУ. Висновки. Кафедра фізіології БДМУ за час викладання накопичила певний досвід дистанційної форми навчання. Колектив кафедри в ході викладання, удосконалив комп'ютерні навички, були оновлені та покращені сервери Moodle. Дистанційне форма навчання скорочує час навчання завдяки швидкості комунікації викладача і студента. Доступ до медичної інформації значно розширено і є можливість використання всіх форм навчання, в тому числі самостійної роботи в електронній бібліотеці. У сільських районах електронна медична бібліотека може стати одним з найбільш ефективних шляхів використання інформаційного прогресу в клінічній медицині. Своєчасне і оперативне впровадження дистанційної форми навчання в медичному університеті дозволило зацікавити студентів і в підсумку розвинути дистанційний формат навчання в єдину інформаційно-освітнє середовище університету, розширити електронну навчально-методичну базу університету та зберегти колишній освітній потенціал. Недоліком дистанційного навчання є неможливість надбання та відпрацювання мануальних навичок і виконання різних лікарських маніпуляцій під контролем викладача, що є основою якісної підготовки фахівців в медичних ВНЗ.
Дод.точки доступу:
Semenenko, S.

Примірників всього: 1
ЕЖ (1)
Вільні: ЕЖ (1)