005
   П 24


    Педроса, Луїс.
    Гнучкі бренди: Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку / Л. Педроса ; з англ. пер. А. Кучма. - К. : Yakaboo publishing, 2021. - 270 с. : іл. - Пер.вид.: Lean Brands: Catch Customers, Drive Growth, and Stand Out in All Markets / Luis Pedroza. - Newburyport, 2020. - ISBN 978-627-7544-68-4 : 040.00 р.
УДК

Рубрики: МЕНЕДЖМЕНТ

   ЕКОНОМІКА


Анотація: Це не можна заперечувати: бізнес стає більш глобальним, ринки – все більш безладними та швидко розвиваються. Керівники та власники бізнесів розуміють, що мають адаптуватися до нових умов, але, або надто зайняті й не мають на то часу, або просто не розуміють, що саме потрібно змінити. У «Гнучких брендах» пропонується досвід створення світових брендів, який допоможе 1) швидко аналізувати своє оточення; 2) створити диференційоване та значуще позиціонування бренду; 3) втілити стратегію бренду в життя. Ви дізнаєтесь, як використати на свою користь «слабкі місця» конкурентів, а також вдосконалити те, що допоможе вашому бренду запам’ятатися та виділитися на ринку. Луїс Педроса — маркетолог з багатим міжнародним досвідом. Він працював з такими компаніями як General Mills, Nestle та Kerry практично на всіх світових ринках і консультував чимало світових брендів, серед яких YUM!, Meiji, Domino`s та ASDA. Луїс мешкає в Кремнієвій Долині – епіцентрі багатьох інновацій, і допомагає розвиватися новим брендам ЗМІСТ Подяки... Подорож.,. Частина 1 ЗБИРАЄМО АРСЕНАЛ 1. Ніндзя............................ 2. Оцініть нове поле бою............... 3. Знайте свого ворога та знайте себе... Частина 2 ВИЗНАЧАЄМО СТРАТЕГІЮ 4. Нічого зайвого........................ 5. Оберіть власну позицію............... 6. Пристосовуйтеся, щоб перемагати....... Частина З ВТІЛЮЄМО В ЖИТТЯ 7. Крок уперед — і підрив.................. 8. Дійте 9. Увімкніть фантазію Підсумок. Таємні традиції розробника глобальних брендів Примітки
Дод.точки доступу:
Кучма, Аліна \пер.\
Pedroza, Luis

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)