616.89
   Р 68


   
    Роль сімейного лікаря у вирішенні медичних і соціальних проблем пацієнтів з інтелектуальною недостатністю : навчально-методичний посібник для лікарів заг. практики-сімейних лікарів / за ред. Л. Ф. Матюхи, І. С. Вітенка, Н. Г. Гойди ; С. О. Величко, Т. В. Веселова, І, С. Вітенко та ін. ; МОЗ України, Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П. Л. Шупика, Харків. мед. акад. післядиплом. освіти, УМСА, Коаліція захисту прав інвалідів та осіб із інтелектуальною недостатністю, Асоц. сімейних лікарів м. Києва та області. - Суми : Університетська книга, 2013. - 175 с. : схеми, табл. - Бібліогр.: с. 111-116. - Глосарій: с. 173-175. - ISBN 978-966-680-653-9 : 020.00 грн.
УДК

Рубрики: РОЗУМОВА ЗДАТНІСТЬ--Навчальний посібник

   СІМЕЙНА ПРАКТИКА--Навчальний посібник


Кл.слова (ненормовані):
навчальні посібники
Анотація: Вступ .......................... 7 Умовні скорочення ..........................8 Розділ 1. Інтелектуальна недостатність, її причини, клінічні прояви і соціальні проблеми пацієнтів.......... 9 1.1. Етіологічні чинники інтелектуальної недостатності .... 9 1.2. Епідеміологія................ 10 1.3. Основні клінічні прояви інтелектуальної недостатності ... 10 1.4. Соціальні проблеми ................ 13 Висновки............................... 14 Контрольні запитання ........................ 14 Розділ 2. Що повинен знати сімейний лікар про особливі потреби, спричинені розумовою відсталістю з погляду тривалого і безперервного спостереження за пацієнтами.... 15 2.1. Фізіологічні потреби ............... 15 2.2. Сексуальні потреби .............. 18 2.3. Потреби довготривалої безпеки та захисту ...... 24 2.4. Потреби належності та любові ........... 24 2.5. Потреби самоповаги (компетентність, упевненість, самоповага та повага з боку інших) .......... 25 2.6. Потреби самоактуалізації .............. 25 Висновки............................... 26 Контрольні запитання ........................ 26 Розділ 3. Що потрібно знати сімейному лікарю про поведінкові реакції в людей з інтелектуальною недостатністю..... 27 Висновки .................. ......... 34 Контрольні запитання........................ 34 Розділ 4. Що повинен знати сімейний лікар про проблемну поведінку та керування цією поведінкою в людей з інтелектуальною недостатністю............. 35 Висновки................................ 43 Контрольні запитання ........................ 43 Розділ 5. Організація роботи сімейного лікаря з пацієнтами з інтелектуальною недостатністю ........ 44 5.1. Компетенції сімейного лікаря при роботі з пацієнтами з інтелектуальною недостатністю і соматичною патологією .... 44 5.2. На що повинен звертати увагу лікар при консультуванні дітей від 0 до 3 років ................ 47 5.3. Консультування матері та сім'ї щодо психомоторного розвитку дитини.................. 50 5.4. Особливості консультування пацієнтів зі встановленою інтелектуальною недостатністю............ 55 5.5. Що повинен знати сімейний лікар про родину дитини з інтелектуальною недостатністю та основи роботи з нею ..... 57 5.6. Тактика сімейного лікаря при виявленні соматичних проблем у пацієнта з інтелектуальною недостатністю ...... 69 Висновки ............................... 89 Контрольні запитання ........................ 89 Розділ 6. Мультидисциплінарна взаємодія в інтересах пацієнта ........................ 90 Висновки............................... 93 Контрольні запитання ....:................... 94 Розділ 7. Тактика сімейного лікаря при виявленні в пацієнта медичних показань для визнання його інвалідом .... 95 7.1. Алгоритм дій сімейного лікаря .......... 95 7.2. Порядок оформлення медичного висновку про дитину-інваліда ................ 96 7.3. Роль сімейної медсестри у вирішенні медико-соціальних проблем пацієнтів................ 98 7.4. Освіта пацієнтів з розумовою відсталістю та дітей-інвалідів... 99 7.5. Оформлення інвалідів та людей з розумовою відсталістю на санаторно-курортне лікування ............ 99 7.6. Координація із соціальними службами ....... 101 Висновки............................... 101 Контрольні запитання..................... 101 Розділ 8. Реалізація прав людини, пов'язаних з інвалідністю ... 102 8.1. Міжнародні документи про права осіб з інвалідністю ... 102 8.2. Українське законодавство про права інвалідів ...... 103 8.3. Права, дотримання яких є визначальними для підвищення якості життя людей з інтелектуальною недостатністю та психосоціальними розладами........ 108 Висновки............................... 110 Контрольні запитання ..................... 110 Список використаної літератури .............111 Додатки ...................117 Глосарій ................... 173
Дод.точки доступу:
Величко, С. О.
Веселова, Т. В.
Вітенко, І. С.
Гойда, Н. Г.
Коваленко, О. Є.
Кравченко, Р. І.
Крикливець, Л. Г.
Лерман, Н. Г.
Майорова, Н. В.
Маркова, М. В. та ін.
Матюха, Лариса Ф. \ред.\
Вітенко, Іван Семенович \ред.\
Гойда, Ніна Григорівна \ред.\
УМСА (Полтава)

Примірників всього: 1
Наук.Аб. (1)
Вільні: Наук.Аб. (1)